Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Постинг
12.01.2011 06:53 -
Една крачка напред сме, а изоставаме?!
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 1420 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 12.01.2011 15:43
Прочетен: 1420 Коментари: 2 Гласове:
5
Последна промяна: 12.01.2011 15:43
Напредъка няма ход назад: изоставя не приемащите го Човекът напредна значително с помощта на електронната си въоръженост. Вглежда се по точно в звездите. Направи комуникациите бързи.
Увеличи обмена на информация за всякакви цели. Света става по възможен и лесен. Не за всички.Училището подготвя за променяща се техника. Ако преди 20-30 години машините имат живот 40-50години, днес се амортизират а 4-5 и по малко, изместени от по ефективни модели.Това е нещото, правещо прогреса. развитието.
Човечеството като цяло напредва. Но не всички хора могат да се докоснат до новостите. Нищожен е в глобален аспект процентът на работните места оборудвани с електроника и в най напредналите страни на ЕС,САЩ.Въпреки, че привличат, подбират и приемат най вече компютърно грамотни хора, с по голяма скорост нараства нуждата. ЕС е в дефицит на електронни специалисти. Изостаналост, поради липса на желание у едни и условия за промяна при други. В Европа се решава с привличане от изостаналия свят. За тях няма ограничение. България също „праща” най обучените си младежи. Дигиталното ограмотяване ускорява внедряване новостите във всички сфери на живота. Променя всеки, които го овладее. Без ходене до фирми и администрации пращат данъчни декларации, получават удостоверения, формуляри и др. Пести време:избягва е чакането на опашки, транспорта. Повишава качеството на живота. Една крачка напред сме, а изоставаме?!
Как?! Евро комисията констатира:40% населението на ЕС е дигитално неграмотно. А у нас- в България? Не отбелязваме постижение- второ место по компютърни специалисти. България още след 1980 г в училищата прави целенасочено обучение, разви компютърно производство, с което получи специалисти със знания и опит. Е и?! Малък процент от население на Европа имат такива знания. Защо да го правят?! Като изтеглят най доброто от бедните страни, като в замяна ще пратят убиващи ваксини. Нали самата световна здравна организация си го призна: за пандемиите, за ваксините… но това е друга тема… У нас поради големия контингент емигрирали млади хора към ЕС и САЩ , 50 процента от населението се състои от хора на и около пенсионната възраст. Тези, които „изпратиха децата си Там”, се снабдиха с компютри, за да се свързват с тях и с внуците си. Имат елементарно обучение. Дигитално неграмотни у нас в работо способна възраст са инатливи „интелигенти”- преобладаващата част от възрастните учители, лекари, адвокати, чиновници. Незадоволително е в здравеопазването. Затрупани с писане. Така е, като не могат да си служат с компютъра. Най лесната за обслужване машина. Бързо се усвоява. Истинско удоволствие- да се прилага. Държавната администрация трябва да ликвидира дигиталната неграмотност чрез отстраняване. Преместване на друга работа или уволнение по непригодност. В семейството на Евро съюза ни приеха, знаейки дефицита ни по всичко с цел да ни помогнат. Само така можем да ползваме евро фондове. „Господ дава, ама в кошара не вкарва!”. За да ни обслужи администрацията държи чиновници. Ако сме дигитално грамотни ще е по лесно. Цари мнението: „Няма какво да се обучаваме. Няма да ходим в чужбина. Не знаем английски- Опонират болшинството чиновници, учители, пенсионери. Да, а при вас е депонирано бъдещето. Децата! Затова: ”Човек се учи докато е жив!” Научете елементарни умения от внуците. Карайте ги да ви показват какво знаят! Заедно ще изпитате истински удоволствие от невероятните възможности. А те-гордост за уменията си. Препоръката ми към информационните средства:
Съобщавайте на първите си страници в какви срокове кои проекти са приели, за финансиране от Евро съюза или други инвеститори, за добрите прояви на обществото. Спрете да експонирате престъпленията, да ставате школа за престъпници! Дайте на хората вяра в доброто, което предстои. Намалете негативите, скандалите. те се стоварват на обществото образно казано, като кило сол, на тенджера манджа.
Пет кила сол може да понесе пет литрова тенджера с вряла вода предназначена, като саламура. В нея сиренето трябва да втасва 40 дни. преди да се яде. Новините също трябва да узряват, за да се приемат от обществото. Като нарушава правилата шофьор може да причини смърт на 1-2ма, дори на 17 ! С тази уж нужна информация, представяща в най големи подробности само катастрофи, убийства, кражби, разпечатки на разговори се тъпче съзнанието на стотици хиляди. Внушава се депресия, вместо надежда, нужна за да излезем от кризата.
Ако не бе напредъка, нямаше как да има такова подслушване, записи и …разгласяване. После замъгляваме със скандали…
Ето пример, как сме крачка напред, а докато си правим сечено по най модерен начин- изоставаме. Сто хиляди подслушвания- вместо да впрегнем този потенциал в програми за напредък. Да
Платим на учените си, да работят за български и фундаментални
теми?!
В медиите е концентрирана дигитално подготвената част. Елит, можещ да допринесе най много за напредъка на държавата, на човечеството- Давайки водеща информация. Напротив, те ни информират по най лекия и опасен за обществото начин: Само за бюлетините на полицията. Няма го дневния ред за нормалния ход на държавата. Не само от управляващите, а от активното участие на всеки зависи скоростта на държавата.
Увеличи обмена на информация за всякакви цели. Света става по възможен и лесен. Не за всички.Училището подготвя за променяща се техника. Ако преди 20-30 години машините имат живот 40-50години, днес се амортизират а 4-5 и по малко, изместени от по ефективни модели.Това е нещото, правещо прогреса. развитието.
Човечеството като цяло напредва. Но не всички хора могат да се докоснат до новостите. Нищожен е в глобален аспект процентът на работните места оборудвани с електроника и в най напредналите страни на ЕС,САЩ.Въпреки, че привличат, подбират и приемат най вече компютърно грамотни хора, с по голяма скорост нараства нуждата. ЕС е в дефицит на електронни специалисти. Изостаналост, поради липса на желание у едни и условия за промяна при други. В Европа се решава с привличане от изостаналия свят. За тях няма ограничение. България също „праща” най обучените си младежи. Дигиталното ограмотяване ускорява внедряване новостите във всички сфери на живота. Променя всеки, които го овладее. Без ходене до фирми и администрации пращат данъчни декларации, получават удостоверения, формуляри и др. Пести време:избягва е чакането на опашки, транспорта. Повишава качеството на живота. Една крачка напред сме, а изоставаме?!
Как?! Евро комисията констатира:40% населението на ЕС е дигитално неграмотно. А у нас- в България? Не отбелязваме постижение- второ место по компютърни специалисти. България още след 1980 г в училищата прави целенасочено обучение, разви компютърно производство, с което получи специалисти със знания и опит. Е и?! Малък процент от население на Европа имат такива знания. Защо да го правят?! Като изтеглят най доброто от бедните страни, като в замяна ще пратят убиващи ваксини. Нали самата световна здравна организация си го призна: за пандемиите, за ваксините… но това е друга тема… У нас поради големия контингент емигрирали млади хора към ЕС и САЩ , 50 процента от населението се състои от хора на и около пенсионната възраст. Тези, които „изпратиха децата си Там”, се снабдиха с компютри, за да се свързват с тях и с внуците си. Имат елементарно обучение. Дигитално неграмотни у нас в работо способна възраст са инатливи „интелигенти”- преобладаващата част от възрастните учители, лекари, адвокати, чиновници. Незадоволително е в здравеопазването. Затрупани с писане. Така е, като не могат да си служат с компютъра. Най лесната за обслужване машина. Бързо се усвоява. Истинско удоволствие- да се прилага. Държавната администрация трябва да ликвидира дигиталната неграмотност чрез отстраняване. Преместване на друга работа или уволнение по непригодност. В семейството на Евро съюза ни приеха, знаейки дефицита ни по всичко с цел да ни помогнат. Само така можем да ползваме евро фондове. „Господ дава, ама в кошара не вкарва!”. За да ни обслужи администрацията държи чиновници. Ако сме дигитално грамотни ще е по лесно. Цари мнението: „Няма какво да се обучаваме. Няма да ходим в чужбина. Не знаем английски- Опонират болшинството чиновници, учители, пенсионери. Да, а при вас е депонирано бъдещето. Децата! Затова: ”Човек се учи докато е жив!” Научете елементарни умения от внуците. Карайте ги да ви показват какво знаят! Заедно ще изпитате истински удоволствие от невероятните възможности. А те-гордост за уменията си. Препоръката ми към информационните средства:
Сега са в сесия и по-този повод тя се възмущаваше от колеги, които си вземат изпитите с преписване.Според нея това е масово явление във всички институти.
Представяте ли си студенти по медицина които си вземат така изпитите.Как ли ще ни ликуват после? През последните 20 години колко "манекенки" завършиха право и те ли ще раздават правосъдие в България(а те не различават Ботев от Вазов)?Сега здравната и правосъдната система биле зле, а когато на власт дойдат преписвачите?
Светлината в тунела е че има и такива младежи в България които организират Startup ,има млади предприемачи на по 21-23 години.
"България още след 1980 г в училищата прави целенасочено обучение..."- не е вярно защото аз 1975 година влязох в такава гимназия а тя съществуваше в града поне от 5 години :)))
цитирайПредставяте ли си студенти по медицина които си вземат така изпитите.Как ли ще ни ликуват после? През последните 20 години колко "манекенки" завършиха право и те ли ще раздават правосъдие в България(а те не различават Ботев от Вазов)?Сега здравната и правосъдната система биле зле, а когато на власт дойдат преписвачите?
Светлината в тунела е че има и такива младежи в България които организират Startup ,има млади предприемачи на по 21-23 години.
"България още след 1980 г в училищата прави целенасочено обучение..."- не е вярно защото аз 1975 година влязох в такава гимназия а тя съществуваше в града поне от 5 години :)))
ПО КЪСНО ИМАШЕ В УЧИЛИЩАТА ОТ НАШИТЕ КОМПюТРИ
КАЗВАМ СЛЕД 1980 А НЕ ПРЕДИ ТОВА
цитирайКАЗВАМ СЛЕД 1980 А НЕ ПРЕДИ ТОВА
Търсене
Блогрол
1. Блога в Гоогле
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ