Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2011 07:27 - Това няма да ви навреди, а ще помогне, да живеете до столетие
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 16592 Коментари: 9 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - Проф. Мер­мер­с­ки, как­во да нап­ра­вим, за да за­ба­вим про­це­са на ста­ре­е­не­то?
- Мо­ят шес­т­го­ди­шен внук Мак­сим чес­то ми каз­ва: “Дяд­ко, аз ис­кам ти ни­ко­га да не уми­раш”. Той не знае, че не са­мо аз, но и хо­ра­та от ця­ло­то зем­но къл­бо съ­що не ис­кат да уми­рат. Все­ки се на­дя­ва да жи­вее на то­зи свят кол­ко­то е въз­мож­но по­ве­че. Ос­нов­ни­ят въп­рос, кой­то въл­ну­ва хо­ра­та, е да­ли не мо­же да се за­ба­ви ста­ре­е­не­то и то та­ка, че чо­век да за­па­зи мла­деж­ка­та си си­ла и бод­рост до 100 и по­ве­че го­ди­ни. От ед­но из­с­лед­ва­не на Све­тов­на­та здрав­на ор­га­ни­за­ция, прик­лю­чи­ло ми­на­ла­та го­ди­на, се виж­да, че над 70 на сто от на­се­ле­ни­е­то в све­та уми­ра преж­дев­ре­мен­но след прес­тъ­пен на­чин на хра­не­не.
- По­съ­вет­вай­те то­га­ва на­ши­те чи­та­те­ли как да се хра­нят!
- Ка­то сед­нем на ма­са­та за обяд или за ве­че­ря, тряб­ва да зна­ем да­ли хра­на­та, ко­я­то ще кон­су­ми­ра­ме, е по­лез­на или вред­на за здра­ве­то ни. 

Вре­ме е да спрем да гле­да­ме на сто­ма­ха си ка­то на ци­ган­с­ка тор­ба, в ко­я­то мо­же да се хвър­ля всич­ко, как­во­то на­ме­рим на ма­са­та.

Ед­но та­ко­ва прес­тъп­но­ хра­не­не ще ни до­ка­ра опас­ни за­бо­ля­ва­ния ка­то: по­даг­ра, ди­а­бет, гас­т­рит, яз­ва, рак, ин­фаркт, ин­султ, ате­рос­к­ле­ро­за и т.н. Всъщ­ност то­ва е и при­чи­на­та за бър­зо­то ос­та­ря­ва­не на ор­га­низ­ма и за преж­дев­ре­мен­на­та смърт на мно­го хо­ра по све­та. Ако за­поч­нем да се хра­ним здра­вос­лов­но, ние ще оси­гу­рим на ор­га­низ­ма си жиз­не­новаж­ни­те бел­тъ­чи­ни, маз­ни­ни, въг­ле­хид­ра­ти, ви­та­ми­ни, ми­не­рал­ни со­ли, би­о­ак­тив­ни ве­щес­т­ва, ан­ти­ок­си­дан­ти...
- Ще ка­же­те ли не­що по-под­роб­но за при­чи­ни­те, ко­и­то ус­ко­ря­ват ста­ре­е­не­то?
- Те са свър­за­ни с та­ка на­ре­че­ни­те сво­бод­ни ра­ди­ка­ли. То­ва са хи­мич­ни съ­е­ди­не­ния, ко­и­то се нат­руп­ват в ор­га­низ­ма от вред­на­та хра­на, от ле­кар­с­т­ва­та, от за­мър­се­ния въз­дух, от хи­мич­ни­те съ­е­ди­не­ния, от тю­тю­но­пу­ше­не­то и т.н. Те­зи сво­бод­ни ра­ди­ка­ли раз­ру­ша­ват клет­ки­те, а по-къс­но из­важ­дат от строя и це­ли ор­га­ни и сис­те­ми от чо­веш­кия ор­га­ни­зъм, по­ра­ди ко­е­то в не­го се нат­руп­ват кан­це­ро­ге­ни, ко­и­то по-къс­но пре­рас­т­ват в рак.
- Ще по­со­чи­те ли при­ме­ри?
- Мал­ко хо­ра нап­ри­мер зна­ят, че мля­ко­то съ­дър­жа 8-те не­за­ме­ни­ми ами­но­ки­се­ли­ни, ви­та­ми­ни, ми­не­рал­ни со­ли. Ако са­мо ед­на от тях лип­с­ва в ор­га­низ­ма, той за­ба­вя раз­ви­ти­е­то си. Мно­го хо­ра не зна­ят, че ме­дът съ­дър­жа 22 от 24-те мик­ро­е­ле­мен­ти, жиз­не­новаж­ни за нор­мал­на­та ра­бо­та на всич­ки сис­те­ми в ор­га­низ­ма. Про­по­ли­сът е един­с­т­ве­ни­ят ес­тес­т­вен про­дукт на пче­ла­та, ко­йто има ан­ти­ви­рус­но, ан­ти­мик­роб­но, ан­ти­бак­те­ри­ал­но и ан­ти­гъ­бич­но дей­с­т­вие. Дъв­че­не­то му пре­дот­в­ра­тя­ва раз­ви­ти­е­то на па­ро­дон­то­за, кър­ве­не­то на вен­ци­те, аф­ти­те на ус­т­на­та ку­хи­на, за­бо­ля­ва­ни­я­та на гър­ло­то и т.н. Мно­го мал­ко са и хо­ра­та, ко­и­то зна­ят, че най-лес­ни­ят на­чин за из­чис­т­ва­не на вред­ния хо­лес­те­ро­ла в ор­га­низ­ма е кон­су­ми­ра­не­то на бо­бо­ви хра­ни. Ос­вен то­ва те пре­дот­в­ра­тя­ват раз­ви­ти­е­то на рак на сто­ма­ха и на де­бе­ло­то чер­во. По­ра­ди ви­со­ко­то си съ­дър­жа­ние на це­лу­ло­за те­зи хра­ни пре­дот­в­ра­тя­ват и за­пе­ка.
- Мно­го се го­во­ри за че­съ­на ка­то уни­кал­но ле­чеб­но сред­с­т­во. В как­во се със­тои не­го­ва­та уни­кал­ност?
- Ще ви ка­жа ка­къв ек­с­пе­ри­мент е нап­ра­вил рус­ки­ят учен Бо­рис То­кин. Той счу­кал в ед­на ча­ша две гла­ви че­сън, а в дру­га­та пос­та­вил 80 бо­лес­тот­вор­ни мик­ро­би и ба­те­рии. Пох­лу­пил ги с ка­пак и са­мо след 60 ми­ну­ти, без те­зи ча­ши да се смес­ват, от бак­те­ри­и­те ня­ма­ло и сле­да. Уни­що­жа­ва­не­то се дъл­жи на фи­тон­ци­ди­те - лет­ли­ви­те хи­ми­чес­ки съ­е­ди­не­ния. По-къс­но то­зи ек­с­пе­ри­мент бил про­дъл­жен, ка­то ча­ша­та с бак­те­ри­и­те би­ла пос­та­вя­на пос­ле­до­ва­тел­на под бор, ела, орех, дъб и т.н. Ус­та­но­ве­но би­ло, че всич­ки­те те­зи рас­те­ния от­де­лят лет­ли­ви хи­ми­чес­ки съ­е­ди­не­ния - (фи­тон­ци­ди), ко­и­то уни­що­жа­ват мик­ро­би­те и бак­те­ри­и­те. Сле­до­ва­тел­но не са­мо чис­ти­ят въз­дух в пла­ни­на­та е при­чи­на за доб­ро­то здра­ве и дъл­го­ле­тие.
- Ще ка­же­те ли не­що и за ан­ти­ок­си­дан­ти­те?
- Ан­ти­ок­си­дан­ти са ви­та­ми­ни­те и пре­ди всич­ко ви­та­ми­ни­те А, С и Е. Пло­до­ве­те и зе­лен­чу­ци­те съ­дър­жат те­зи ок­си­дан­ти: ви­та­ми­ни, ми­не­рал­ни со­ли, би­о­ак­тив­ни ве­щес­т­ва. Те са те­зи, ко­и­то уни­що­жа­ват сво­бод­ни­те ра­ди­ка­ли и под­дър­жат ор­га­низ­ма в от­лич­на кон­ди­ция, за­ба­вят ста­ре­е­не­то. 

Ус­та­но­ве­но е, че хо­ра, ко­и­то кон­су­ми­рат мно­го пло­до­ве и зе­лен­чу­ци, ряд­ко стра­дат от ра­ко­ви за­бо­ля­ва­ния

За­то­ва Све­тов­на­та здрав­на ор­га­ни­за­ция пре­по­ръч­ва все­ки ден да се кон­су­ми­рат не по-мал­ко от 400 гра­ма пло­до­ве и зе­лен­чу­ци, а спе­ци­а­лис­ти­те от Асо­ци­а­ци­я­та за бор­ба с ра­ка пре­по­ръч­ват по 800 гра­ма. Ос­вен че­съ­нът, уни­кал­ни здра­вос­лов­ни хра­ни са още: лу­кът, пра­зът, мор­ко­ви­те, ли­мо­ни­те, ябъл­ки­те, прас­ко­ви­те, до­ма­ти­те и още 200 ви­да, ко­и­то при­ро­да­та та­ка щед­ро ни е да­ри­ла, а ние не зна­ем как да ги из­пол­з­ва­ме. Ако раз­чу­пим един орех нап­ри­мер, не мо­же да не ни нап­ра­ви впе­чат­ле­ние, че не­го­ва­та фор­ма по ни­що не се раз­ли­ча­ва от та­зи на чо­веш­кия мо­зък. И то­ва ни­как не е слу­чай­но, тъй ка­то ня­ма друг про­дукт или ле­кар­с­т­во, ко­и­то да са тол­ко­ва ле­чеб­ни за въз­с­та­но­вя­ва­не на клет­ки­те на мо­зъ­ка и за по­доб­ря­ва­не­то на па­мет­та.
- Ка­же­те по­не ед­на уни­кал­на за здра­ве­то ре­цеп­та за на­ши­те чи­та­те­ли!
- Взе­ма се ед­на ко­фич­ка ки­се­ло мля­ко, ед­на го­ля­ма лъ­жи­ца мед, ед­на сред­но го­ля­ма лъ­жи­ца пек­тин, 30-40 гра­ма смле­ни оре­хи, 40 кап­ки про­по­лис и ед­на ча­е­на лъ­жич­ка ка­не­ла. Всич­ко то­ва се смес­ва и с не­го се за­кус­ва. Ако пос­то­ян­с­т­ва­те, вяр­вай­те ми, ста­рост­та ще се за­ба­ви.



Тагове:   здраве,   рецепти,


Гласувай:
11



1. therainss - Но надали говорим за...
16.01.2011 07:39
..химическите плодове и зеленчуци, които супермаркетите ни предлагат :(
цитирай
2. zaw12929 - Спомняте ли си ликвидацията на с...
16.01.2011 07:58
Спомняте ли си ликвидацията на селското стопанство- направено от...
А спомняте ли си, как всяка заран се стоварваха киселите млека от бордови коли- десетки касетки, на един магазин?! Имахне даже "Млекарници" , а днес- с микробуси, между другото- касетка за седмица. Промени се вековната традиция на българина, да има винаги кисело мляко, саламурено сирене, пресен лук, магданос
.Направиха го политиците с най добри намерения, а резултатът е- да сме днес най умиращи в ЕС и с най малка продължителност на живот , но само сред страните на ЕС. За това деяние трябва най малкото да слязат от сцената, но как , като им изсипвате хвалби, колко са велики!
Но като сме най бедни- никой не ни дава даром. Имаме най много молове на глава от населението...Те убиват всеки старт на селското ни стопанство. Да, там се стоварват храни в изобилие, но идващи отвън. Нали си изсякохме и градините, за да върнем земята в реални граници, че днес да трънясва. Няма ги оранжериите, няма го гроздето, доматите за износ. Нали 16 милиарда долара получава тогава селското ни стопанство от износ. Можем само да мечтаем, не за социализма, а за онази продукция, даваща работа, здраве и дълголетие за да живеем в този бандитски капитализъм. Тук всички партии и политици са отличници в унищожаване на българското... Живеем, докато политиците ни си правят експерименти, състезания да крадат и никаква грижа за добруването на хората. Как да не сме най бедни, като все унищожаваме готовото
Изтрий
цитирай
3. zaw12929 - не само храната носи дълголетие- смехът също!
16.01.2011 09:01
В аптеката:
- Имате ли нещо евтино и ефективно за отслабване?
- Имаме лепенки.
- А къде се лепят?
- На устата...
цитирай
4. zaw12929 - Един дебел човек го осъдили на смърт ...
16.01.2011 09:04
Един дебел човек го осъдили на смърт чрез електрически стол, а той не влиза в него. . . Сложили го на диета - качил десет килограма. Почнали да му дават само хляб и вода - качил още десет. Оставили го само на вода - плюс още 10 килограма. Не издържали:
- Човеко, как не отслабваш?
- Нямам мотивация. . .
цитирай
5. zaw12929 - В дома на един лекар се спукала тръба ...
16.01.2011 09:06
В дома на един лекар се спукала тръба и той бил принуден да повика водопроводчик. Водопроводчикът дошъл, половин час се занимавал с тръбата и накрая представил на доктора сметка за двеста долара.
- Двеста долара за половин час работа! Това е смешно! Аз съм лекар, а не печеля толкова!
- Нито пък аз, когато бях доктор - отвърнал водопроводчикът.
Много по вече прочетете тук
- http://sotirmarchev.tripod.com/vicove.htm
цитирай
6. zaw12929 - Как успяхте да доживеете до 100 г...
16.01.2011 09:15
Как успяхте да доживеете до 100 години? Има ли някаква тайна?
- Да, никога с никой не съм спорил.
- За 100 години да не спориш нито веднъж! Не може да бъде?!?
- Да, не може да бъде.
цитирай
7. zaw12929 - Интервю със столетник. - С какво си ...
16.01.2011 09:18
Интервю със столетник.
- С какво си обяснявате, че достигнахте сто години?
- Аз съм се родил преди откриването на микробите.
цитирай
8. hristo27 - Чудесна статия. Поздрав от мен!
16.01.2011 10:37
Чудесна статия.
Поздрав от мен!
цитирай
9. emil60 - Е, защо толкова е вярно това:
17.01.2011 01:05
zaw12929 написа:
Спомняте ли си ликвидацията на селското стопанство- направено от...
А спомняте ли си, как всяка заран се стоварваха киселите млека от бордови коли- десетки касетки, на един магазин?! Имахне даже "Млекарници" , а днес- с микробуси, между другото- касетка за седмица. Промени се вековната традиция на българина, да има винаги кисело мляко, саламурено сирене, пресен лук, магданос
.Направиха го политиците с най добри намерения, а резултатът е- да сме днес най умиращи в ЕС и с най малка продължителност на живот , но само сред страните на ЕС. За това деяние трябва най малкото да слязат от сцената, но как , като им изсипвате хвалби, колко са велики!
Но като сме най бедни- никой не ни дава даром. Имаме най много молове на глава от населението...Те убиват всеки старт на селското ни стопанство. Да, там се стоварват храни в изобилие, но идващи отвън. Нали си изсякохме и градините, за да върнем земята в реални граници, че днес да трънясва. Няма ги оранжериите, няма го гроздето, доматите за износ. Нали 16 милиарда долара получава тогава селското ни стопанство от износ. Можем само да мечтаем, не за социализма, а за онази продукция, даваща работа, здраве и дълголетие за да живеем в този бандитски капитализъм. Тук всички партии и политици са отличници в унищожаване на българското... Живеем, докато политиците ни си правят експерименти, състезания да крадат и никаква грижа за добруването на хората. Как да не сме най бедни, като все унищожаваме готовото
Изтрий

Защо ли и аз мисля така?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14245970
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930