Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
02.03.2011 22:25 -
плановете на гръцкото правителство за изграждане на 12 км по стената си сухопътна граница с Турция
CES FLASH Информация от ЕС
В плановете на гръцкото правителство за изграждане на 12 км по стената си сухопътна граница с Турция в
района на Еврос, като мярка за ограничаване на незаконната имиграция са получени със смесено
чувство. Турският премиер Ердоган показа забележително разбиране за мярка, предприета от гръцкия премиер Папандреу, и споделя загрижеността си за ситуацията. Всъщност, за страна се е превърнала в основен пункт за влизане на нелегалните имигранти, след затягането на контрола на Средиземно море, Цифрите сочат, че 9 от всеки 10 имигранти в ЕС влиза през Гърция и че броят на задържаните се е увеличил с 535% между 2009 и 2010. Обявяването на плана за изграждане на стената е имал само ограничен ефект. Поканата за солидарност между държавите-членки при справянето с обработването на молбите за убежище, която премиерът Папандреу прави, все още
остава в голяма степен неадресирани. Според съществуващото законодателство на ЕС, както и на Регламента Дъблин II, в специфични приложения на търсещите убежище се разглеждат от страна на първото влизане. По този начин, Регламентът предвижда прехвърляне на лица, търсещи убежище в тази страна и поставя несъразмерно голям натиск върху държави-членки.
В непосредствен отговор на ситуацията, на френски министър на вътрешните работи даде признаци на одобрение за стена проекта. От своя страна, Комисията изготви споразумение за реадмисия с Турция за репатриране на нелегални имигранти, пребиваващи в Гърция. Все пак, това споразумение най-вероятно се прилагат само за турските имигранти през следващите няколко години. В замяна на подписване споразумението, Турция търси преговори за либерализация на визовия режим с ЕС. В действителност, Турция наскоро създаде безвизов режим с много страни извън ЕС , включително Иран, Сирия, Йемен, Либия, Мароко и Тунис. В светлината на продължаващите събития в Близкия изток, потокът от имигранти, със сигурност ще се засилят, произвеждащи още трудности за Турция, Гърция и ЕС.
За да направи ситуацията още по-объркващо за Европейския вземане на решения, трябва да се
разгледа решителност, с които България и Румъния, се настоява за техното допускане до Schengен,
За да направи ситуацията още по-объркващо за Европейския вземане на решения, трябва да се
разгледа решителност, с които България и Румъния, се настояват за допускане до Шенгенското пространство, с подкрепата на унгарското председателство.
Двете страни, като цяло, отговаря на всички технически изисквания и Борисов и Бъсеску са изразили разочарование от техните страни се третират като втора класа европейци четири години след присъединяването към ЕС. Въпреки това е възможно че в рамките на посочените по-горе въпроси, те ще бъдат изправени пред още скептицизъм от Франция и Германия.
В плановете на гръцкото правителство за изграждане на 12 км по стената си сухопътна граница с Турция в
района на Еврос, като мярка за ограничаване на незаконната имиграция са получени със смесено
чувство. Турският премиер Ердоган показа забележително разбиране за мярка, предприета от гръцкия премиер Папандреу, и споделя загрижеността си за ситуацията. Всъщност, за страна се е превърнала в основен пункт за влизане на нелегалните имигранти, след затягането на контрола на Средиземно море, Цифрите сочат, че 9 от всеки 10 имигранти в ЕС влиза през Гърция и че броят на задържаните се е увеличил с 535% между 2009 и 2010. Обявяването на плана за изграждане на стената е имал само ограничен ефект. Поканата за солидарност между държавите-членки при справянето с обработването на молбите за убежище, която премиерът Папандреу прави, все още
остава в голяма степен неадресирани. Според съществуващото законодателство на ЕС, както и на Регламента Дъблин II, в специфични приложения на търсещите убежище се разглеждат от страна на първото влизане. По този начин, Регламентът предвижда прехвърляне на лица, търсещи убежище в тази страна и поставя несъразмерно голям натиск върху държави-членки.
В непосредствен отговор на ситуацията, на френски министър на вътрешните работи даде признаци на одобрение за стена проекта. От своя страна, Комисията изготви споразумение за реадмисия с Турция за репатриране на нелегални имигранти, пребиваващи в Гърция. Все пак, това споразумение най-вероятно се прилагат само за турските имигранти през следващите няколко години. В замяна на подписване споразумението, Турция търси преговори за либерализация на визовия режим с ЕС. В действителност, Турция наскоро създаде безвизов режим с много страни извън ЕС , включително Иран, Сирия, Йемен, Либия, Мароко и Тунис. В светлината на продължаващите събития в Близкия изток, потокът от имигранти, със сигурност ще се засилят, произвеждащи още трудности за Турция, Гърция и ЕС.
За да направи ситуацията още по-объркващо за Европейския вземане на решения, трябва да се
разгледа решителност, с които България и Румъния, се настоява за техното допускане до Schengен,
За да направи ситуацията още по-объркващо за Европейския вземане на решения, трябва да се
разгледа решителност, с които България и Румъния, се настояват за допускане до Шенгенското пространство, с подкрепата на унгарското председателство.
Двете страни, като цяло, отговаря на всички технически изисквания и Борисов и Бъсеску са изразили разочарование от техните страни се третират като втора класа европейци четири години след присъединяването към ЕС. Въпреки това е възможно че в рамките на посочените по-горе въпроси, те ще бъдат изправени пред още скептицизъм от Франция и Германия.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Блогрол
1. Блога в Гоогле
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ