Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. bojil
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. bojil
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
16.05.2011 12:36 -
Потребителите в Интернет са различни
Вижте в коя група сте!
Има шест групи потребители във социалните мрежи, сочат обобщени данни от изследване сред 103-ма души на възраст между 30 до 50 години в София и страната.
Те бяха представени на пресконференция от Диана Бакалова от Института за изследване на населението и човека при БАН.
Изследването е част от проект на млади психолози и не е представително, но показва тенденциите, уточни тя.
По думите й първата група са "консервативните потребители", чиято цел е чрез общуване в социалните мрежи да възобновят свои стари контакти, но не и да търсят нови.
Втората група е на "пасивните потребители", ангажирани предимно да разглеждат чужди профили, като се сравнят с другите хора, чиито профили разглеждат - това е т.нар. "социално сравнение", посочи Бакалова.
Третата група потребители са "екстравертните", които са едни от най-активните в социалните мрежи. Те са най-отворени за нови контакти и използват за това всички приложения на "Фейсбук".
Четвъртата група е на т.нар. "професионалисти" - журналисти, хора на изкуството, политици и известни личности. Те са изключително ангажирани с това "да си правят реклама в Мрежата и да имат 24-часов активен профил", обясни психологът.
Тези потребители или сами поддържат виртуалните си контакти, или специално наети техни сътрудници обновяват профила им. Целите им са по-различни от тези на обикновените потребители и са по-комерсиални.
Потребителите от тази група имат и много социални контакти, но те целят с тях да набират привърженици или да "търсят публика и аплодисменти". Тези потребители имат стотици или (дестки) хиляди контакти.
В петата група потребители попадат т.нар. "фалшиви потребители" - те поддържат по един или по няколко фалшиви профила в мрежата. Много често те имат само фалшиви профили, а някой от тях имат и реален.
Чрез тях, според психолога, те манипулират и тормозят други потребители - близки, дори и непознати.
Психолозите предупредиха обаче, че и родители се регистрират с фалшиви профили, за да следят с кого имат контакти децата им.
Последната група е на "креативните потребители", хората в нея се стремят да влагат творчески елемент при общуването си в Мрежата, заяви Бакалова.
Според нея тези хора са "чувствителни към обратната връзка, която получават, а до известна степен са и нарцистични".
Има шест групи потребители във социалните мрежи, сочат обобщени данни от изследване сред 103-ма души на възраст между 30 до 50 години в София и страната.
Те бяха представени на пресконференция от Диана Бакалова от Института за изследване на населението и човека при БАН.
Изследването е част от проект на млади психолози и не е представително, но показва тенденциите, уточни тя.
По думите й първата група са "консервативните потребители", чиято цел е чрез общуване в социалните мрежи да възобновят свои стари контакти, но не и да търсят нови.
Втората група е на "пасивните потребители", ангажирани предимно да разглеждат чужди профили, като се сравнят с другите хора, чиито профили разглеждат - това е т.нар. "социално сравнение", посочи Бакалова.
Третата група потребители са "екстравертните", които са едни от най-активните в социалните мрежи. Те са най-отворени за нови контакти и използват за това всички приложения на "Фейсбук".
Четвъртата група е на т.нар. "професионалисти" - журналисти, хора на изкуството, политици и известни личности. Те са изключително ангажирани с това "да си правят реклама в Мрежата и да имат 24-часов активен профил", обясни психологът.
Тези потребители или сами поддържат виртуалните си контакти, или специално наети техни сътрудници обновяват профила им. Целите им са по-различни от тези на обикновените потребители и са по-комерсиални.
Потребителите от тази група имат и много социални контакти, но те целят с тях да набират привърженици или да "търсят публика и аплодисменти". Тези потребители имат стотици или (дестки) хиляди контакти.
В петата група потребители попадат т.нар. "фалшиви потребители" - те поддържат по един или по няколко фалшиви профила в мрежата. Много често те имат само фалшиви профили, а някой от тях имат и реален.
Чрез тях, според психолога, те манипулират и тормозят други потребители - близки, дори и непознати.
Психолозите предупредиха обаче, че и родители се регистрират с фалшиви профили, за да следят с кого имат контакти децата им.
Последната група е на "креативните потребители", хората в нея се стремят да влагат творчески елемент при общуването си в Мрежата, заяви Бакалова.
Според нея тези хора са "чувствителни към обратната връзка, която получават, а до известна степен са и нарцистични".
Контакти с Космоса
Готин криейтив на визитка за зъболекар
Бабуни отвличат кученца и ги отглеждат к...
Готин криейтив на визитка за зъболекар
Бабуни отвличат кученца и ги отглеждат к...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Блогрол
1. Блога в Гоогле
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ