Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2011 10:25 - Аз ли нещо бъркам или момчетата са говеда?
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 3937 Коментари: 10 Гласове:
6

Последна промяна: 03.07.2011 22:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Ако искате да се посмеете, да се замислите,  да надзърнете в мислите на детето си тинейджър,  да се убедите , че младежта има отношение, към това, което и натрапваме с информацията за секс революцията,  прочетете и това:
 
Аз  ли нещо бъркам или момчетата са говеда?
                        Здравейте на всички! :)
Аз съм момиче на 15 години. 
Проблемът ми е следния:(ще дам пример с последния ми приятел :))
Така, след КАТАСТРОФАЛНА връзка, се запознах с едно много мило и добро момче. Всичко вървеше супер, чувствах се добре с него, не ми липсваше нищо, но като започнахме да се опознаваме по-добре и имах чувството, че той (както и предишните ми гаджета) ме мисли за странна. 

Когато излезнем някъде, нали се предполага, че момчето трябва да плати сметката нали е кавалер дъра бъра... обаче аз не мога така. Да знам, че той си харчи парите заради мен... ами не ми е удобно просто. Казах му, че няма нужда той все да плаща и т. н. и той каза "Добре. "(ми то к"во да каже :Д). 

После дойде "Св. Валентин" и нали знаете валентинки, подаръци това онова. Купих му подарък и тръгнах към тях (после щяхме да излизаме на кафе, но първо искахме да си подарим там квото сме си купили) Отивам аз... . и той като ми изтърси една голяма кутия, опакована и с панделка. Като я видях сърцето ми се сви (един вид :Д). 

Зарадвах се че ми е купил такъв хубав подарък, но пък и ми стана гузно, че си е изхарчил парите за мен. Казах си "Нищо де, купил го е защото ме обича. "Целунах го и така. Сега ще кажете какво толкова, за к"во мрънкаш. Да но той започна да злоупотребява. 

Веднъж беше решил да ми купи едно герданче с буквата "И" (първата буква от името му). Аз го взех прегърнах го и му благодарих, а той ми каза "Нали не искаш нищо да ти копувам, защо го взимаш тогава? "Стана ми много гадно като ми го каза. Не знаех какво да направя, той забеляза, че съм объркана и тръгнахме на там на където се бяхме запътили и нищо повече не спомена по въпроса. 

След няколко седмици се запознах с приятелите му. Тогава той прекали. Започна да ме обижда пред тях и те най нахлно се смееха в лицето ми. Разказваше им как ме бил ч*кал, не съм можела да стоя и 5 мин. без него (само да кажа, че не сме правили секс и незнам защо изобщо го каза това). Аз не можех да издържа и си тръгнах. 

Мисля, че всеки себеуважаващ се човек нямаше да търпи това. На другият ден реших да поговоря с него(реших да не се ядосвам и да изясним нещата). Попитах го защо се държи така. А той ми каза"Ами не знам дразниш ме. "Не можех да повярвам, че го каза, после продължи "Дразниш ме с тая твоя невинност. Дразниш ме като се правиш на добричка. И още куп причини има, но най вече ме дразниш, че се правиш на светица и не искаш да спиш с мен. "И т"ва като ми го каза му забих един шамар и го зарязах. Не мога да разбера къде сгреших, за да се държи така с мен. И предишните ми приятели бяха така, но този беше... . 

Сега ме е страх да не се повтори всичко това, но с някой друг. 
Кажете аз ли не съм наред, в мен ли е проблема или момчетата на тази възраст 15-18 са пълни тъпаци. Само забравих да кажа, че той беше на 16. 
Моля ви дайте ми съвет какво да правя.
 
 
 
  ... ... ...


1.   Точно сега е в пубертета, объркан е и незнае какво прави. Иска да прави секс и да се хвали пред приятелите му. Момчетата правят какво ли не за да им пуснеш, един ден ти се вричат в любов, а друг ти казват, че ако не правите секс ще те оставят. А и както знаеш момичетата се развива ме по бързо, такаче неговите 16г. се равняват на 12г. По-добре ходи с някои по-голям. Mery Jane 
  ...
   
2.   Нищо не прави. Продължавай да държиш на самоуважението. Много са малки още момчетата на 16. Не са като момичетата на 16. Ще си намериш някай по-голям, но тогава пък има риск да е по-хитър и да те омотае с обещания и лъжи. Просто бъди себе си. Не допускай да те лъже някой или да се държи грозно. С времето нещата се наместват. Спокойно. 
  ...
 
      (0 гласа)
3.   Без спор момчетата на тази възраст са си пълни тъпаци и говеда, които не оценяват човека до себе си ( естествено има и изключения ). Гадно е постъпил с теб, но точно заради това не трябва да страдаш за него, защото си личи, че той не е човек за теб и ако наистина уважаваш себе си, значи си направила правилното решение.. Колкото до шамара - евала ти правя! Поставила си го на мястото му, но е имало опасност да ти отвърне ако е още по-голямо говедо. Успех и знай, че има време за всичко! ще намериш човека за теб спокойно :). 
E. K. 

  ... горе^

4.   струва ми се, че има само женски коментари, та ако може да разчупя малко положението с мъжките си разсъждения... 

Mary Jane, по какво точно отсъди, че момичетата се развиват по-бързо ми е много интересно? отдавна не съм на 16, но това го приемам като много лична обида. нали знаеш, че за всяка жаба си има гьол - колкото момчета има "непораснали" толкова и жени се навъртат около тях. аз такива неориентирани и заблудени в корените хора съм виждал и на 10 и на 20 и много над. просто смятам, че такива крайно феминизирани изказвания, особено в днешно време, са толкова ненужни колкото и безумни. 
номера 2 и 3 същата гайда навиват... не знам какво е това поколение, но когато аз бях на тези години (15-16) и момчетата и момичетата си бяхме деца, всеки с глупостите си. 

и като сте такива критици, ми е много интересно какво според вас е "сериозен" човек? авторката например, е на 15 и вече говори за "няколкото й бивши" гаджета. това нормално ли е според вас? като тръгнеш така да се гаджосваш и да се правиш на интересна от 15 годишна после ще се върнеш тук в другите постоянни теми "Къде е романтиката... Останаха ли свестни момчета... бла бла бла" и пак мъжете са виновни.

скъпа авторке - истината е една - каквато си ти, такива и привличаш. ако имаш проблеми с държанието на околоните с теб, първо потърси причина в себе си, а после обвинявай на посоки. себеосъзнаването, самооценката и смиреността те прави по-добър човек, не изпадането в преднаписаните норми на масовките. 

М. 

П.П. питай баща си или друг мъж в семейството, дали е бил тъпак на 15-18г, виж той какво ще ти каже;) 

  ...
5.   Аз съм момче, първо и преди и аз не съм знаел какъв съм и какво искам, да секс и глупости ми се въртяха в главата и е такива неща но верно че ние момчетата сме такива-" таа ако ти падне ше я опънеш ли" " онаа ако ти падне ше я опънеш ли" 
Честно казано е така при нас и така е при тея по-младите и така до 18 години или поне колкото му е нужно на дадено момче да разбере от къде духа ветъра и накъде отива. Даже аз на 18 съм и честно казано неколко месеца след като ги навърших осъзнах какви са всъщност момичетата и какво искат и различни неща свързани с любовта и живота и се осъзнах какво всъщност искам от живота и вече даже ми не пука и не ме притесняват неща като това че не съм си имал до сега приятелка и че съм следователно девс... .. нали? :D
Но вече съм охладил страстите и знам какво искам и от какво да се пазя. Тъй че нормално е тоя твоя така да е правил и запомни че когато си намери и такова некое момиче и така неколко пъти, и ше улегне и ше почне по некое време да си търси вече свестно момиче, но него ше почнат да го късат понеже така се е отнасял към момичетата едно време и ще се зарадвам ако се сети за теб и за това какво прекрасно момиче е имал-такова момиче което рядко се среща! 
Но продължавай напред и бъди себе си, недей да се променяш заради други и така някой ден ще откриеш свестно момче което знае какво иска и не е зарди единия секс. 
(една ръчна и нещата се успокояват, за тва се чуда за къде секи се е разбързал да спи с тая и оная? ? ? :D ) 

  ...
 
      (2 гласа)
6.   Драги номер 4, явно си пропуснал часовете по биолигия където се учи, че мъжете се развиват по-бавно. 
    горе^
преди: 3 месеца, 20 дни hash: 924d8f410a
полезен: 12345   (1 гласа)
7.   Аз съм Н2. Обръщам се към" мъжкото мнение" на Н4. Немога точно да схвана какво иска да каже. Да не би да оправдава поведението на момчето в коментираната случка? И няма нужда да се казва на черното- бяло. Имам предвид, че момчетата се развиват в действителност малко по-късно : ФАКТ! ! ! Няма защо да се дразни, това си е доказано и не мисля, че е феминистко изказване. Когато той бил на 15-бил дете. Нали именно това казваме, че на 15 сте деца момчетата. Виж, момичетата на 15 вече на са деца. И разбира се, че има хора, които никога не порастват и си остават неосъзнати идиоти, но това далеч не е масово явление. 

Жена на 36 
  ...
   
9.   Аз съм жена, и подкрепям №4! От написаното от авторката на историята излиза, че на нейните 15 години вече има доста богат опит с момчетата, дори като я чета аз която съм почти с десет години по-голяма май съм имала по-малко връзки от нея! ! ! 
Момиче бих те посъветвала малко да поокротиш топката, да изчакаш да поотмине малко буйният пуберитет и тогава да си търсиш гадже. Хем и момчетата ще са поотраснали умствено, хем и ти, и няма да пишеш такива смешни и несериозни истории! 

  ...
10.   аз съм пропуснал по биология? Н 7, мисля, че съм се изразил достатъчно ясно, но ако ти не ме разбираш... какво да кажа? " момичетата на 15 не са деца" а какво са тогава според теб? успели кариеристки ли? или учени и астронавти... със сигурност не са онази масовка която се вижда всеки ден по улиците които се чудят на коя звезда/поп/фолк певица да подражават. нееее изобщо не е така! на 15 те знаят какво е да имаш връзка, знаят какво е да си сменяш партньорите като носни кърпи, знаят как се предават венерически болести и тн и тн. авторката например пише тук защото защитава докторантура в Харвард и прави социално проучване, а в това време момчетата - които още са недоразвити - висят по дърветата и си чоплят въшките. 
също така, Н7 кое е ФАКТ? ФАКТ е, че момиче на 10 може да забременее, но това нормално ли е според теб? ФАКТ е, че една жена достига физическото си развитие за износване на плод след 18 годишнина, а до тогава един мъж може да си е посял семето на 3000 места. или ти за психическото развитие ми говориш? като си падаш по ФАКТИ, ето ти един от последни проучвания в България - все повече момичета, та дори и на 15-16 искат силикони за подарък. това значи че са много пораснали и са се развили ментално нали? 
ако коментара ми изобщо мине филтра на модераторите, замисли се малко Н7, а и авторката също... 

  ... горе^
   
12.   Видно е, че цензурата работи с пълна пара.
Не разбирам обаче, защо мнението ми не бе публикувано.... В него нямаше цинизъм, нито агресия, бе добронамерено.... 

  ...
   
13.   До №4! Това, че момчетата се развиват умствено по-бавно от момичетата е научно доказано от психолози, прочети в интернет, там всичко е обяснено. Аз от личен опит съм се обедила в това. Когато бях на 15г. и разговарях с мой връстник изобщо мисленето ни беше различно, той гледаше още на всичко по децки. А когато разговарях с някой на 19, просто бяхме на един ъкъл. Многократно съм се обеждавала в тази разлика и не че обиждам момчетата по някакъв начин, но това е истината. Понякога има и различни случай. Авторката сега навлиза в този свят на гаджетата и е нормално, не е тръгнала да спи с тях, докато вече на по 12-13г. момичетата се хвърлят в леглата на някой батковци, за съжаление. Mary Jane 
  ...





Гласувай:
7



1. анонимен - Лошо е когато не знаеш какво искаш. . ...
03.07.2011 11:15
Лошо е когато не знаеш какво искаш...
цитирай
2. atil - Има една приказка :"С каквито ...
03.07.2011 11:41
Има една приказка :"С каквито се събереш такъв ставаш".От малки натрупват комплекси,после това избива дори извън личните отношения.И моите деца изкараха труден пубертет,особенно дъщеря ми,която е по-емоционална.Но в края на краищата всичко приключи добре.Сега повечето подрастващи си мислят че с пари всичко може да се купи и от тях зависи всичко,което е абсюлютно погрешно.Търговията е важно нещо,но човешкия живот не е търговия и имущественни сделки.
цитирай
3. zaw12929 - Има една приказка :"С каквито ...
03.07.2011 15:50
atil написа:
Има една приказка :"С каквито се събереш такъв ставаш".От малки натрупват комплекси,после това избива дори извън личните отношения.И моите деца изкараха труден пубертет,особенно дъщеря ми,която е по-емоционална.Но в края на краищата всичко приключи добре.Сега повечето подрастващи си мислят че с пари всичко може да се купи и от тях зависи всичко,което е абсюлютно погрешно.Търговията е важно нещо,но човешкия живот не е търговия и имущественни сделки.

все по асно става, че не може пазарната икономика да бъде регулатор на живота, където има стоки, но и съдби
цитирай
4. zaw12929 - Лошо е когато не знаеш какво искаш. . ...
03.07.2011 15:52
анонимен написа:
Лошо е когато не знаеш какво искаш...

те са деца и ние сме виновни, да не го знаят кога, какво да искат
цитирай
5. анонимен - Жоро
04.07.2011 13:00
Еми дано случиш на гадже, мацка. Като гледам днешната "младеж" каква е и ми се изправят косите. То вярно, че ние(преди 5-6 години) не бяхме цвете за мирисане, ама сегашните 15 годишни са... И изобщо май си е рядкост да се срещне момиче с твоя начин на мислене. Та, късмет в търсенето ;)!
цитирай
6. анонимен - Еми дано случиш на гадже, мацка. ...
04.07.2011 16:03
Еми дано случиш на гадже, мацка. Като гледам днешната "младеж" каква е и ми се изправят косите. То вярно, че ние(преди 5-6 години) не бяхме цвете за мирисане, ама сегашните 15 годишни са... И изобщо май си е рядкост да се срещне момиче с твоя начин на мислене. Та, късмет в търсенето ;)!
цитирай
7. demonwind - 15 годишно момиче като това от постинга
04.07.2011 17:12
ще си пасне идеално с 35-40 годишен чичко, мастит и видял какво ли не от живота. Имах такива съученички и им викахме курви, обаче всъщност се оказаха много далновидни момичета - до една си запазиха връзките и сега се радват на добро семейство и завидно материално положение. Проблемът е в голямата разлика и това, че (почти винаги) жената остава сама точно когато животът е в златните си години, а самотата убива.
Все пак, преценката е лична и предмет на разговори вътре в семейството. Аз като баща ще съм доволен дъщеря ми един ден да тръгне с улегнал чичко с положение, който обаче да държи на нея. Най-малкото ще мога да си пия ракията с него, без да ме кара да пия екстази или разни дизайнерски дроги... Пази Господи! ;)))
цитирай
8. zaw12929 - ще си пасне идеално с 35-40 годишен ...
04.07.2011 21:20
demonwind написа:
ще си пасне идеално с 35-40 годишен чичко, мастит и видял какво ли не от живота. Имах такива съученички и им викахме курви, обаче всъщност се оказаха много далновидни момичета - до една си запазиха връзките и сега се радват на добро семейство и завидно материално положение. Проблемът е в голямата разлика и това, че (почти винаги) жената остава сама точно когато животът е в златните си години, а самотата убива.
Все пак, преценката е лична и предмет на разговори вътре в семейството. Аз като баща ще съм доволен дъщеря ми един ден да тръгне с улегнал чичко с положение, който обаче да държи на нея. Най-малкото ще мога да си пия ракията с него, без да ме кара да пия екстази или разни дизайнерски дроги... Пази Господи! ;)))

ВСЯКАКВИ ПРИМЕРИ ИМА В ЖИВОТА. ВСИЧКИ ЩАСТЛИВИ СЕМЕЙСТВА СИ ПРИЛИЧАТ, А НЕЩАСТНИТЕ СА УНИКАЛНО РАЗЛИЧНИ. ВАЖНО Е ВЪЗПИТАНИЕТО... ПРИМЕРА...
цитирай
9. zaw12929 - Еми дано случиш на гадже, мацка. ...
04.07.2011 22:49
анонимен написа:
Еми дано случиш на гадже, мацка. Като гледам днешната "младеж" каква е и ми се изправят косите. То вярно, че ние(преди 5-6 години) не бяхме цвете за мирисане, ама сегашните 15 годишни са... И изобщо май си е рядкост да се срещне момиче с твоя начин на мислене. Та, късмет в търсенето ;)!

и нас одумвана
цитирай
10. sarmatin -
06.07.2011 00:42
е....ти проблема.Хаиде всички заедно да анализираме да се задълбочим.Отивам до библиотеката за още книги.;}}
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14207232
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68272
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031