Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2011 06:26 - Мишка, жаба…и целта на човека
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 2123 Коментари: 5 Гласове:
7

Последна промяна: 03.07.2011 06:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    image         image


image      image


За целите и целта, тя расте, заедно с нас: Манчо плачка за играчка; Манчо седмокласника обмисля, „Какъв да стана?!?; Манчев изобретил перпетобобила!!!; Дядо Манчо се депресира, светът не го разбира?!: Движението към целите на живота:  Скоростта скъсява времето стигаш след години или часове. Може да стигнеш направо и при свети Петър:    Ако си пешком, гледай пред краката си, да не се спънеш два пъти все в един и същ камък; Далеч няма да стигнеш, а може да паднеш, крие опасност от нараняване  на краката..,   Ако си с колело, не забивай поглед в земята, гледай пътя 10-15 метра напред! Ако паднеш, ще си счупиш я ръка, я крак…;   Ако си с автомобил, гледай 20-50 метра напред, заповедите на знаците изпълнявай! Може да си загубиш живота…;   Целите на живота са близки и далечни и всички пронизват една точка- да си добър човек.  Който казва: „Целта ми е да оцелявам”  греши. Това е принудата на живота. Човек и охолно да живее, трябва да си пази живота, да оцелява жив и здрав. Когато няма нищо друго от тази принуда, - „торбата” с цели е празна, това е старческа философия- да избегна още един ден срещата със края- смъртта. Грешно! Оцелявай, докато мислиш и правиш всичко за една нова цел- нови управници… Смешно, нова любов, нова професия…друго… целта оправдава средствата, а мисленето е безплатно, Дар божи… даден всекиму... на теб също и с това си син божи той създал света Ти създай своя свят- добър за теб, справедлив за всички... твоя свят е уникален. Никой друг не може да създаде твоя свят... Помни!   Сещам се за къса притча: Мишка и жаба паднали в каца пълна с…мляко. „Умирам!” изцвъркала мишката, затворила очи, отпуснала се и… паднала на дъното- удавена в млякото. Жабата заповтаряла ”Не може да няма начин…,  ”Не може да няма начин…, ”Не може да няма начин…, ритала с крака без да спира, а там се образувала буца краве масло
тя успяла да скочи извън кацата … и се спасила... а ти удавник ли си?! Негативизма не е полупразна чаша, а изпразнен живот от цели



Гласувай:
7



1. zabunova - "Човек и охолно да живее, т...
03.07.2011 06:54
"Човек и охолно да живее, трябва да си пази живота, да оцелява жив и здрав!" - Много ми хареса! Имах нужда да прочета нещо такова! Напоследък сякаш и онези, дето пишат хороскопите, са ми сърдити... Поздравявам!
цитирай
2. zaw12929 - Аз не съм политик, аз не съм философ, ...
03.07.2011 06:59
Аз не съм политик, аз не съм философ, а просто човек.
Какъвто и да си, преди всичко бъди човек!
Човекът- ако си изпълнен с човещина и това са знания и доброта...
Омраза, злоба, завист- не това е подарък от дявола.
цитирай
3. zaw12929 - Умният, ще намери изход от всяка ...
03.07.2011 07:03
Умният, ще намери изход от всяка ситуация, каквато мъдрият няма да допусне.
Има мъдри деца и ... глупави старци. Глупостта- не е порок, а следствие на обърканост след болест...
Простотията не е болест, не се лекува! Не отвръщай на простата, ако не се въздържиш и твоята диагноза е същата.
цитирай
4. zaw12929 - изводът е банален, а не го разбир...
03.07.2011 07:11
изводът е банален, а не го разбираме:
"...слугинче в семейство на чужденци, които живееха в Русе. Много хубави хора, много възпитани, на много неща ме научиха, все едно че съм изкарала едно цяло училище"
прочети много по вече при zabunova

дълголетието е да живееш между хора възпитани...

Дълголетието е неосъзнатата цел на човека, който трябва да увеличи работоспособността, знанията за да овладява космоса... да оставя не само поколения а и все по модерна цивилизация
цитирай
5. medyto - zaw12929 каза: "Умният, ще ...
03.07.2011 16:27
zaw12929 каза:
"Умният, ще намери изход от всяка ситуация, каквато мъдрият няма да допусне."

Много ми хареса. Това твоя мисъл ли е или цитираш някого ?
Ако е твоя - ПОЗДРАВЛЕНИЯ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14292584
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68350
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930