Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2011 15:00 - От колата виждам, как пада... спирам, слизам...тичам
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1041 Коментари: 3 Гласове:
9

Последна промяна: 16.07.2011 15:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Този почивен ден събота 16 юли за мен започна с добрата новина.
Докато съм  за хляб,   на селския магазин -чувам разказа на възрастната ми съседка  и възхищението и от младеж, от младите , които все укоряваме, че не са отговорни и грижовни.

„Вчера съм тръгнала да занеса документите и ме върнаха, за копие на личната  карта- отсреща, на вестникарска будка да отида. Продавачката не е възхитена от появата ми мърмори:  
"Къде си тръгнала рано, нарано, защо не си стоиш  в дома в тези горещини  или ти се мре?!"  Обслужва с предимство идващите след мен и когато все пак свършва работата се развика, че не може да върне ресто. Да разваля парите 
 
Притеснена с документи в ръка    вървя  по съседните обекти и разтреперана, че никой не може да ми услужи. Някой ме хваща леко за рамото. Виждам млад мъж. Подава ми  личната карта и  вика: Дай да ти помогна, да си прибереш тези листи в чантата...  Докато си мисля, това момче се е объркало спират и други хора и той казва:
 
От колата виждам, как от ръцете и пада личната карта, спирам, слизам  вземам я , тичам  настигам… После     грабва парите, за секунди уреди всичко... в центъра на Русе...

В такава беда, без да викам за помощ ми помогнаха млади хора. Каза ми името си Петър и се зарадвах, че има българска доброта. Ще се моля свети Петър да го благослови” - завърши бабата

 

  И аз се зарадвах. Греят лицата на всички. Добротата се разля на всички, като сутрешно кафе, докато отвисоко някой ни призовава.. за пореден вот срещу… изключвам този негативизъм, очарователния разказ ме вълнува.

 Друг заранта, дошъл за хляба и раздава бонбони --Как го кръстихте?- питат  

Симона!- радостен е бащата.

А баба Данка, майка ти, казахте ли и?! Не подновихте името и?

Тя да извинява, Симона ще се казва!

 

Добротата е традиция идваща от земи и деди и ако прекъсваме традициите си ще оставим ли българското в наследниците си… задавам си въпроси без отговор.

 



Тагове:   млади и стари,


Гласувай:
9



1. hristo27 - Дано има повече доброта на този с...
16.07.2011 19:51
Дано има повече доброта на този свят!
цитирай
2. zaw12929 - Дано има повече доброта на този с...
16.07.2011 20:39
hristo27 написа:
Дано има повече доброта на този свят!


АКО ВСЕКИ ГО ПРАВИ.. ЩЕ СТАНЕ
цитирай
3. boliarkabg - благодаря ти, че започвам деня си с ...
18.07.2011 08:45
благодаря ти,че започвам деня си с такъв хубав разказ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14209147
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68274
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031