Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2011 00:11 - да защитим и опазим българската демокрация
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 512 Коментари: 1 Гласове:
0



  Всичко читаво и демократично трябва да започне да си взаимодейства, за да защитим и опазим българската демокрация imageМинаха и заминаха дебатите по вота на недоверие на правителството. Искам в тази връзка да кажа накратко мнението си по три важни според мен въпроса:

 

1.)Позорно ли е за сините, че гласуваха ЗА вота заедно с комунистите и ДПС?
2.)На какво основание, по каква причина, АТАКА пак подкрепи правителството?
3.)Ще се намери ли човек в тая страна, който да се възмути от крещящото неуважение от страна на Премиера към основната институция на българската демокрация, именно Народното събрание на България, щото, знайно е, он пак не присъства и на тия дебати, т.е. демонстрира, че за него народът – а Народното събрание е народът, то е, така да се каже, есенцията на народа! – нищичко не означава?!

Прочее, по третия въпрос почти отговорих, затуй да допълня още нещичко, за да завърша; значи ще карам отзад напред в отговора на въпросите си, щом така вече започнах.

Боко Тиквата Конграчулейшъна – да, така ще го наричам в знак на възмущението ми заради неговото крещящо и арогантно неуважение на народа, част от който съм и аз! – показа за пореден път, че е върл антидемократ: представяте ли си, он си позволи най-демонстративно, с ръка у джеба, да напусне Парламента веднага щом започнаха дебатите! Нему не му пука какво мисли народът за управлението му, щото какво мисли народът се показва чрез това какво мислят нашите народни представители.

Аз лично смятам, че съвсем не трябва да сме снизходителни към постъпка от такъв род; защото такива постъпки съвсем не са безобидни; даже Хитлер е уважавал Германския Парламент, поне в началото де, а наш Боко, щом в началото на управлението си демонстрира такова презрение към демокрацията, то какво ли пък ще бъде към края на неговото управление?! Тогава нищо чудно, изобщо няма да се учудя, ако изкара танковете да прегазят Парламента, щото от такъв всичко може да се очаква. Тъй че трябва много повече, според мен, да сме възмутените от неговото поведение. Това мисля аз по този въпрос.

Второ, на какво основание, по каква причина, АТАКА пак подкрепи правителството? Аз тук ще бъда съвсем кратък: по парична причина АТАКА подкрепи правителството, т.е. Боко купи с пари подкрепата на Воленча, т.е. си купи с пари гласовете на АТАКА. Това е ясно като бял ден, няма друга причина, която да накара до един всички атакуващи депутати да подкрепят това правителство и то тъкмо в тоя вот, щото, ако и спомняте, самият мини-фюрер Сидеров преди немного време се закани, че щял да бъде най-решителната опозиция на Цветанов; дръжки, никаква опозиция вече не е, а метаморфозата му може да се обясни по един-единствен начин: платиха си гербаджиите. Както платиха и на т.н. „независими“ депутати, които си ги напазаруваха така, че даже и Воленчо вече не им е нужен за да пази правителството, но ей-така, за да покаже, че е ларж, Боко Конграчулейшънски пак даде парици и на Воленчо, та и он да гласува за него. Това безсрамно купуване на гласове и то на депутати, и то в светая светих на българската демокрация, именно българският Парламент, е също един най-грозен знак на падението на демокрацията ни, най-ярък символ на което е оформящата се гербовашка диктатура у нас. Щото диктатурите тръгват от такива уж безобидни неща. И това пък, че се мълчи по тия въпроси за мен е още по-страшен знак за падението на демокрацията ни даже от самото поведение на Боко. Щото това мълчание ще го насърчи да бъде още по-дързък – понеже ще си втълпи, че е безнаказан и че сичко може да прави. А това вече е истински страшното…

Третият ми въпрос беше: позорно ли е за сините, че гласуваха ЗА вота заедно с комунистите и ДПС? Моят отговор е: нене, трижди не, изобщо и съвсем не е позорно! Напротив, длъжни бяха да гласуват против правителството, т.е. да покажат, че му нямат доверие. Аз също му нямам доверие на това правителство, ето защо, като избирател, съм доволен, че моите депутати изразиха чрез гласуването си и моето неодобрение на боково-гербовашката мафиотско-мутренско-милиционерска камарила, която се настани в управлението на българската държава – и при това се държи там така, както се държи свиня в пълен с плодове и зеленчуци бостан.

И още нещо искам да прибавя: допустимо и оправдано е, заради защитата на българската демокрация, да се гласува с всички, които по някакви свои причини са против ония, които заплашват демокрацията ни. Това не значи, че комунисти и сини вече са „дружки“, както някои „анализатори“ вече извиха и изкрещяха, сякаш са ощипани моми. Не, няма такова нещо: политиката е изкуство на възможното. Няма вечни приятели (и неприятели), има вечни интереси. А най-вечният интерес, заради който аз лично съм склонен на всякакви компромиси, това е българската демокрация. Заради запазването на българската демокрация е допустимо да се влиза във временна колаборация с всички, дори и със самия Сатана – според мен. Няма по-висш интерес и по-тежко съображение в българската политика от интереса на българската демокрация, т.е. интереса от нейното запазване.

Тъй че сините, и то не просто като демократи, но и като стожери на българската демокрация, изпълниха своя дълг. От което аз като избирател съм много щастлив и доволен.

Тук, в скоби и накрая ще отбележа, съм много доволен от поведението на младия Мартин Димитров. Забелязахте ли как мило и нежно гербоваците и лично самият Цецо се опитваха да съблазнят СДС и Мартин да се откаже от гласуване против тях заедно с „лошия Костов“?! То не бяха мили думи, то не бяха заклинания, Цецо дори за малко да се просълзи, с прочувствен глас казвайки, че той самият винаги бил гласувал за СДС (преди да се роди така драгото му милиционерско творение ГЕРБ), убеден съм, че и на Мартин много пари са предлагали, но момчето, сега за сега, удържа натиска.

Най-голямата мечта на гербоваците, т.е. на милиционерите, е да разделят СДС и ДСБ. За да се сбъдне съкровено желаното от тях ще потрошат много пари. И ще прибегнат до много коварства. Помнете ми думата, гербоваците ще почнат един по един да купуват депутатите на Мартин Димитров, за да го оставят един ден сам. Аз съм убеден, че тоя сценарий ще проработи – милиционерските глави не могат да измислят друго.

Тъй че нещата не вървят на добро, и е крайно време не просто да осъзнаем това, ами и да почнем да правим нещо, за да защитим на улицата обезсилената и поруганата ни демокрация. Докато ние, гражданите, не излезем на улицата, наглеците няма да престанат да се гаврят с нея. Опасно е да стоим със скръстени ръце, щото нещата в един момент ще станат неудържими – и невъзвратими.

За да не стигнем до този момент, аз лично съм съгласен да изляза на улицата да демонстрирам в защита на българската демокрация заедно с бивши комунисти, сега наричащи се социалисти. Няма нищо позорно в това, стига те да почнат да се осъзнават освен като сациалисти и като демократи. Т.е. да почнат да стават социал-демократи. Прочее, в ранното СДС имаше много социалдемократи. Всичко демократично в тази страна трябва да си взаимодейства, за да бъде защитена и опазена българската демокрация.

От тази своя позиция аз, като демократ и като свободолюбец, няма да отстъпя никога.

imageТърсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавиеИдеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), , 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и „народопсихологични“ комплекси, които са живи и в нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.




Гласувай:
0



1. zaw12929 - Позорно ли е за сините, че гласуваха ...
27.07.2011 00:14
Позорно ли е за сините, че гласуваха ЗА вота заедно с комунистите и ДПС?
Н не н е защото, мисля аз,
Те гласуваха за доброто на България, като искаха да посочат най добросъвество грешките на Управляващите...
ДРУГ ВЪПРОС Е, ЧЕ НАДМЕННОСТТА НА герб СЕ ОКАЗА...ГРЕШНА... И ТОВА НЕ Е НА ДОБРО
НЯМАШЕ ДИАЛОГ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14294424
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930