Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2011 16:23 - Храните с които сигурно отслабваме
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1372 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Приемайте от храните,наречени “бойци срещу мазнините”.Ето някои от тях:Бадеми. Да, няма грешка. Според проучване на диетолози срещу затлъстяването, публикувано в International Journal, хората, които ядат 85 грама бадеми всеки ден, намаляват теглото си и индекса на телесната маса с 18 процента в сравнение с 11-процентно намаление при хора без бадемова диета. Тези ядки са богати на алфа-линоленова киселина, които могат да ускорят метаболизма. Освен това бадемите съдържат протеини. Яжте една шепа, не повече от 12, всеки ден. - Яйца. Те съдържат разнообразие от хранителни вещества, включително и протеини, цинк, желязо и витамини A, D, E и B12, а съдържат само 85 калории. Яйца за закуска ще ви създадат чувство за ситост за по-дълго време. Освен това е установено, че на следващото хранете ще приемете по-малко калории. - Риби. Морският дар не само поддържа сърцето здраво, но и спомага за тънката талия. Омега-3 мастни киселини подобряват инсулиновата чувствителност, която пък спомага за изграждането на мускули и намаляването мазнините. - Соята. Тя съдържа лецитин, които помага на клетките да не натрупват мазнини. Също се бори срещу мастни натрупвания в тялото. Соевият лецитин също понижава холестерола и триглицеридите и увеличава HDL “добрия холестерол”. image- Домати. Те съдържат олигофруктоза, която помага поддържане действието на холецистокинин (CCK) в стомаха. CCK е хормон, който помага за засилването чувството за ситост. Това ви кара да сте по-малко склонни към преяждане. Доматите съдържат витамин С, който помага за производството на карнитин. Изследванията показват, че карнитинът може да помогне за бързото изгаряне на мазнините. - Нар. Семената от нар са заредени с фолиева киселина. Те са с ниско съдържание на калории и имат много фибри. - Канела. Според американско изследване хората, които консумират по една четвърт до една чаена лъжичка канела на ден с храната, имат по-добре работещ метаболизъм. Можете да си направите чай с канела или да я добавите в портокаловия сок, овесените ядки, салатите и др. - Леща. Тя съдържа протеини и разтворими фибри, които стабилизират нивото на кръвната захар. - Кисело мляко. Богато е на калции. Стимулира изгарянето на мазнини. Ако не консумирате достатъчно количество калции, това води до освобождаване на калцитриол, хормон, който ни кара да съхраняваме мазнини. източник gotvach.bg



Гласувай:
7
0



1. анонимен - Соев лецитин
30.10.2011 16:36
За пръв път чувам,че соевият лецитин бил полезен!Тук има някаква заблуда!
цитирай
2. zaw12929 - За пръв път чувам, че соевият лец...
30.10.2011 17:44
анонимен написа:
За пръв път чувам,че соевият лецитин бил полезен!Тук има някаква заблуда!


СПРЕТЕ ДА СЕ ЗАБЛУЖДАВАТЕ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 12172114
Постинги: 5480
Коментари: 12602
Гласове: 62859
Архив
Календар
«  Септември, 2021  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930