2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. bojil
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Феновете, които ще пътуват до Полша и Украйна, за да подкрепят любимите си отбори на Евро 2012 през лятото, рискуват да попаднат в истински транспортен хаос. Има голяма опасност ремонтите на основни пътища да не са завършени за началото на турнира, а ремонтните работи по железопътни линии и отделни терминали на аерогари вече сериозно изостават от графика. Битката срещу времето ще е жестока, за да е готово всичко за първия мач на 8 юни във Варшава, пише The Guardian.
Мартин Кален, оперативният директор на УЕФА, който отговаря за Евро 2012 и редовно докладва на шефовете на европейската футболна централа за хода на подготовката, обобщи ситуацията с няколко думи - стадионите ще са готови навреме, но транспортът ще е кошмарен, особено в Украйна.
„В следващите три или четири месеца остават да се свършат още доста важни задачи, особено в областта на транспорта - връзките от летищата към стадионите и центровете на градовете още са проблематични“, обяснява Кален.
„Това европейско първенство ще е по-различно. На футболно ниво турнирът може да е на същото ниво или дори малко по-добър от Евро 2008 в Австрия и Швейцария. Но по отношение на транспорта - изобщо не може да става сравнение.“
Кален си е набелязал проектите, свързани с въздушния и наземния транспорт, които трябва да бъдат завършени до април и поясни, че за него вече са започнали „безсънните нощи", причинени от забавянето на работата по новия терминал на летището в Гданск - ключов град за Евро 2012. След забавянията, терминалът трябва да е готов на 2 април. Новите терминали на летищата в Познан и Вроцлав също закъсняват, но ще бъдат открити в началото на 2012.
Във Варшава, където положението със стадионите и хотелите е повече от добро, основното притеснение за Кален е железопътната връзка от летището към града, която се бави заради незавършен участък с дължина едва 500 метра. Този участък трябваше да бъде открит в началото на декември, но пускането му в експлоатация се отложи за март или април.
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ