Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2012 23:46 - МОДЕРНО СТАРЕЕНЕ ДОНАСЯ ДЪЛГОЛЕТИЕ
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1708 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 04.07.2014 19:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   Живейте дълго , до  100-летие  и се чувствайте добре!  КОМПЛЕКСНА ОБРАЗОВАТЕЛНА ПРОГРАМА:  

http://lubopitko-bg.com/stareeneidylgoletie.html

Дълголетието се постига благодарение на серия от фактори като: правилно хранене, физически упражнения, ниско ниво на стрес, добри наследствени фактори (генетика), добра физическа кондиция, а освен това и всички останали елементи, носещи смисъла на думите "добро здраве".
  

Децата, които не си допиват вода остават глупави 
 Вода приемайте не по-малко от литър до два на ден  ХранатаПо принцип няма вреднА храна-има вредни количества на приеманите храни. Всички са необходими на организма Храни, които трябва да намалим до минимум са захар, сол, рафинирани мазнини ( маргарин, олио, остатъчна кулинарна мазнина, рафинираното олио, меки сметани,; консерви и пушени колбаси; изделия от пшенично брашно и шлифован ориз , кифли, хлебчета, макарони, оцет, пипер, майонеза; алкохол (води до цироза); претоплена, застояла храна За хората oт третата възраст дневно до   2200 калории Храната да се приема 6-7 пъти на ден.   Мазнини      Мазнините съдържат холестерол- вещество жизнено необходимо на организма.Влиза в състава на мембраните на всички клетки на организма, на по-вечето произвеждани в организма хормони;в състава на нервните тъкани. Холестеролът попада в организма само два пътя:   1. чрез храната 2. в резултат на синтеза в черния дроб. Мазните животински продукти са главният източник на холестерол. Ако те преобладават в храната ни ще има много излишен холестерол, водещ до коварните болести- високо кръвно, инсулти, инфаркти. Всички мазнини са нужни-животинските- в по малки количества!   Добрите са от Риба, Ядки, Семки,Маслини, Орехи Ленено масло Олио Лошите мазнини насищат кръвта с холестерол и триглициди Консумиране тлъсти риби от бременни- големи количества прави преждевременно раждане  В денонощие е приемайте по вече от 70 г мазнини, като 40-45 г от тях, да са от растителен произход 15-20 г само от животински  Ленено масло предотвратява и лекува атеросклерозата Сутрин и вечер се приемат по 2 чаени лъжички ленено масло, заедно с черен хляб, скилидка чесън   и шарена сол. Храни,изхвърлящи мазнини от организма:  1. Грейпфрут Ако на всяко ядене консумирате Ѕ грейпфрут или 150 г сок за 2 седмици сваляте 2 кг. Ако добавяте сок от лимон се укрепва допълнително организма.Зелен чай-   5 чаши чай изгарят 80-100—калории. Вземате хапчета не яжте грейпфрут- смъртоносно е!      2. Пикантна храна :чер, червен пипер стопяват мазнини Обезмаслени млечни продукти : дават калций организма изработва витамин Д, за което стопява мазнини. Особено нужни за облачните дни. Излагането на слънце също стопява лошите мазнини   3.Ябълки   -антиоксидати, флавооиди с най успешно и бързо действие:  3 ябълки понижават съдържанието на мазнини в кръвта с 20 %   съдържат поли фенол, който разгражда мазнините. Намаляват риска от сърдечно съдови заболявания, като превъзхождат крушите и червеното вино   4. Вода  стопява мазнина – пийте повече вода. Недостигът на вода води до отпадналост, главоболие, оглупяване .Деца, които не пият вода се развиват умствено по слабо.   5. Канела  ј чаена лъжица спомага за по добро усвояване захарта. Намалява нивото на захар в кръвта   6. Храна богата на белтъци – бялото пилешко, пуешко месо и риба. Създават мускулната маса, а колкото по вече е тя, толкова по вече мазнина се изгаря.   7. Подправки  За да стимулирате обмяната на веществата приемайте в храната цвят и лист от глог; корени от девисил;   цвят от бъз; листа от ягоди; корени от репей или глухарче; листа от малина – като добавка в яденето, в салатата или като чай;
Имате високо кръвно,
атеросклероза консумирайте лук, моркови, копър, чесън, глог, шипка, черна боровинка, коприва, За чая накиснете смес или отделна билка да постои 3-4 часа кипнете и пийте 3-4 пъти на ден.   8. При неврастения чай от бял равнец, живовляк, пелин
9. Подмладяват
удължават живота, пазят от диабет: защото съдържат фенол, махат вреди от висока кръвна захар, като пречат свързване с протеините-  гликиране , което уврежда, състарява Подправки със  феноли са: Карамфил 30% ; Канела 18 %; Риган 8%; Градински чай 6%;   Боровинки 5%.   7. Кафе- по една чаша на ден! Намалява риска от инфаркт, инсулт, рак, диабет и Алцхаймер. Каймакът съдържа калций Добре е да бъде с мляко; Ободрява. повишава настроението, Минуси на кафето : води до пристрастяване към кофеин; При употреба на над 5-8 чаши води до паника, хронична невроза, ускорено сърцебиене и даже гърчове.   8. Пъпеш срещу атеросклероза, укрепва успокоява черен дроб, бъбреци.Лекува цироза, нефрит, хепатит, почиства от камъни, хемороиди. Заздравява кръвоносните съдове, понижава хипертонията. Чай от сварени пъпешови семки изчистват от тении.   9. Разтоварващи дни    Най много 1   път месечно само с един вид храна Като: а/се пият много течности минерална вода, зелен чай б/ се приемат само моркови, само банани, само ябълки ( Тиква, Салата Плодове всичко в ограничено количество  Риба, яйца Месо, Извара Примерно:    Моркови до Ѕ кг се настъргват, смесват с лъжица мед 1/2 лимон за три порции сутрин, обяд и вечер Не се прави по време на заболяване, бременност, кърмене отпадналост, диабет . Съвет от лекар.   10. Шоколад 6 г снижава кръвното налягане. Пази от инсулт, ифаркт, дава енергия, подсилва мозъка, сваля кръвното лошия холестерол   11. Какаото – сваля кръвното налягане   12. Оцета лимона, киселото мляко подобряват инсулиновата чувствителност Полезно е салатите, рибата да се подкиселяват предизвикват ферментация, която подобрява работата в тънките черва   13. Целебна сила- дълбоко дишане безплатен механизъм, който в най голяма стечен остава неизползван Човек без храна може да преживее 3-4 седмици; без вода 3-4 дни без въздух 3-4 минути. Дишаме по два начина:
 Чрез повърхностно дишане, което дава 10% от нужния кислород. То е по лесно и просто не изисква внимание
При дълбокото дишане вдишването трябва да става само през носа. Косъмчета и слуз са механизъм за улавяне замърсяване, Сливиците улавят микробите. Попадналите токсини белите дробове изхвърлят в кръвта, от където се отстраняват през бъбреците.
Дълбокото дишане
 -Понижава кръвното налягане - по добра работа на мозъка Мозъка консумира 3 пъти по вече кислород , отколкото станалата част на тялото. - 55% от умствената изостаналост на децата се дължи на кислороден глад. От злоупотреба с цигари, алкохол, наркотици. -стимулира логическото мислене, таланта При дълбокото дишане мозъкът става по пъргав -предпазва старите хора от оглупяване, Алцхаймер -успокоява, нормализира нервната система. Пропъжда гняв, омраза ревност, алчност, завист, страх, преумора облекчава стреса. Предотвратява инсулта и инфаркта.    14. Яйце да се консумира 2-3 пъти в седмицата по едно яйце, малко хайвер, говежди език    




Тагове:   здраве,   храни,   хранене,


Гласувай:
6
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 11832378
Постинги: 5378
Коментари: 12228
Гласове: 61767
Архив
Календар
«  Май, 2021  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31