Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2013 20:05 - Кои са според вас най-вредните храни – отрови?
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 2387 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 10.01.2013 20:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  СПОРЕД   Проф. Христо Мермерски
Работил е като зам.-генерален директор на “Агропромкомплект”. Бил е зам.-министър на земеделието и съветник по биологичните науки, технологиите и селското стопанство в българското посолство във Вашингтон. Живял е 10 години в САЩ и е преподавал в американски университети, в Европа, Судан и Етиопия. Има издадени няколко книги, свързани със здравословното хранене, лечебните храни, народната медицина и здравето.

- Проф. Мермерски, вие сте известен в областта на медицината със странното твърдение, че “нашата храна трябва да бъде нашата любов и нашата любов трябва да бъде нашата храна”. Как направихте този извод?
- Вижте, аз започнах да работя по нов начин. Сега не искам да ми дават рецепти определени хора, а да ми ги дават само тези, които вече са се излекували. Тоест, това са хора, които вече са имали диагноза и обясняват какво е било състоянието им, къде са ходили и какво са правили. Тогава ми разказват каква рецепта са използвали и след това какъв е резултатът. Аз съм потресен от това, че хора със страхотни заболявания като коксартроза, псориазис, синузит, при които се прилага хирургическа намеса, ние с нашите рецепти решаваме за пет дни въпроса. И най-важното е, че вие не влагате никакви финансови средства, а ползвате благата на природата – на билките и хранителните продукти. Ако трябва да обобщим - природната медицина не воюва с истинската медицина. Природната има три раздела, три направления.

Първото нещо, за което в България не се говори въобще, е природно вълшебно лечение на противоракови тумори. Няма нищо по-сладко, по-хубаво и по-полезно да консумираме днес някаква храна или плодове, за да се предпазим било от гастрит или от язва на стомаха. За което и да било заболяване вие трябва да се храните с храните, които ви предпазват или лекуват. Ще ви дам един пример. На децата им казват – не яжте чипс, не яжте солети, брускети, но никой не им обяснява защо не трябва да ядат такива храни.

Другото, което е още по-ужасно е, че в колежите по готварство и по туризъм не им обясняват кои храни са лечебни и защо са лечебни. И третото нещо, което е, че всъщност хората ми се обаждат и ми казват: “Аз искам да ми дадете една рецепта с билки. Те обаче знаят, че природната медицина

прилага лечение с целебни билки

и също със соколечение. Трябва да ви кажа, че всяко едно от тези лечения е уникално. Другото, което е много интересно е, че природата, която ни е създавала, ни е осигурила всичко, което е необходимо, за да можем да доживеем до дните, които генетически сме обусловени – тоест над 100 години. Но ние със своето поведение намаляваме тези години. Друг е въпросът, че в почти всички ВУЗ-ве нямат нито един учебен час, свързан например с противораковите природни продукти. А това го няма никъде по света. Така например, нещо което не се знае у нас, че завърши едно изследване на Световната здравна организация, в което се казва, че ако искаме да имаме по-малко ракови заболявания, защото у нас по 100 човека не ден се разболяват от рак, от които половината умират, трябва да консумираме на ден не по малко от 400- 500 грама плодове и зеленчуци и грозде.

- Защо?
- Защото те съдържат химични съединения, които Чна тяхното развитие. Друго, което е също много интересно и което се отнася за нас, българите, е, че завърши едно изследване пак на СЗО, в което се казва 70% от заболяванията на човека се дължат на лош и престъпен начин на хранене, заедно със стреса. Това се получава така, защото ние, българите, нямаме никаква система на хранене. На нас ни се предлага плато с храни, които имат взаимна непоносимост и от там после като се нахраниш с това нещо се чудиш какво да направиш с препълнения си стомах.

- Кои са според вас най-вредните храни – отрови?
 

В Европа се направи изследване за дълголетието на нацията. Още през 1894 г. в България идва екип на Луи Пастьор защо най-много столетници има в България. Ние тогава сме имали на 7-милионното население 28 хиляди столетници,
а днес като сме малко повече от 7 милиона имаме само 283. Излиза, че най-кратък е животът на населението в България, в сравнение с цяла Европа – от 62 г. и 3 месеца до 72 г. и 6 месеца. Албанците и македонците дори

живеят пет години повече от нас

Та този изследователски екип тогава установява, че българинът консумира значително количество кисело мляко. В него именно те откриват бактерията Лактобацилус, която кръщават на България. Ние сега продаваме щама – закваската и технологията и в момента 25 милиона японци закусват с българско кисело мляко.

А ние закусваме с всякакъв вид боклуци. Вече осем години водя битка да възстановим БДС. Какво значи това? Значи, че ние на всеки кубически сантиметър имаме живи седем милиона лактобацилуси. В много от марките кисело мляко като “Ел Би”, “Пършевица”, “Борчвор” отговаряли на стандарта, но като вземете кофичката виждате, че там не е отбелязано. Аз се занимавам с въпросите на храненето от 52 години, а сина ми Йонко Мермерски от 26 години. Той завърши трите степени на образованието си по органична химия в Америка с пълен отличен. Аз също съм бил в Америка. Първия път бях през 1980 г. на специализация и тогава ми предложиха да чета лекции в Илинойския университет. След това през 1983 г. станах съветник по науката, образованието и трансферните технологии в областта на екологичните и агрономичните науки в нашето посолство във Вашингтон. През последващия период съм посетил над 100 университета в Америка. Искам да подчертая, че американците ядат най-вредната храна, за която се сетим. Това “Кентъки –фрай –чикан”, “Макдоналдс” и други подобни, са храни, които унищожават здравето на човека. През годините имах и други посещения в Европа, а през последните десетина години (2000-2010 г.). много съм пътувал по Европа и съм успял да се убедя, че природосъобразният начин на живот, природната медицина са феномен за човешкото здраве.

- Проф. Мермерски, от колко грама белтъчини на ден се нуждае човешкият организъм?
- По два грама на ден, за да се поддържа мускулатурата, мозъкът и всичко останало. Аз и сина ми

имаме една уникална рецепта,

която препоръчваме абсолютно безплатно на нашите пациенти. Много хора я харесват и ни се обаждат, за да разберат как да я прилагат.

Така фолкпевицата Ивана отслабва с тази наша рецепта. Тя решава три въпроса. Това е комбинация между нискомаслено кисело мляко – 2 процента, пектин на прах и канела, както и една-две лъжици смлени орехови ядки.
В тези съставки са включени всички витамини, микро и макроелементи, аминокиселини и мастни киселини. Ето, това е рецептата за дълголетие и намаляване на телесното тегло. Освен това с тази рецепта организмът се пречиства от токсини, от тежки метали, от други натрупани вредни вещества. Намалява се и кръвното налягане, регулира се дейността на сърцето. Това е тайната на отслабването, тонизирането на имунната система и късното стареене. Аз мога да ви дам много рецепти, но няма да ви стигне мястото да ги опишете. Затова препоръчвам на читателите на в. “Доктор” последната книга, която издадохме с моя син “Природната медицина – панацея”.

- Какво още ще препоръчате, за да се превърне храненето ни в истинско удоволствие?
- Ако сте решили да ядете една пържола и веднага след това плод за десерт, се получава една млечно-кисела ферментация и човек получава киселини. Обратното на това, ще кажа, че плодовете трябва да се ядат два часа най-малко след ядене.

- Как да се приемат аперитивите?
- Ракийката може да се пие най-много до 30-40 грама на ден. Но мезето, което я съпровожда, е много важно. Това може да е салата от моркови, както и от зеле, което е уникално. Няма по-добро средство против гастрит, язва, диабет от мезето за аперитива.

- Кое е най-елементарното нещо, когато човек иска да отслабне?
- Няма нужда да гладува в продължение на 30 дни. Такива пациенти, ако дойдат само един път седмично при мен, ще им направя диетата. Аз не взимам пари, само ако се наложи за консумативи и то в границите на 15-20 лв. най-много. При мен отслабването е поносимо, без да е мъчително.

- Какво е вашето мнение за параноичното внимание, с което някои дами се насочват към болезнените и скъпи козметични процедури?
- О, това е друга параноя. Аз например ще ви кажа за пилинга на кожата на лицето само с естествени природни продукти. Това го е измислил синът ми. Кожата става великолепна - естествена, свежа, набухва.

- Ще разкриете ли тайната на тази процедура?
- Не мога да ви откажа. Вземате един лимон и си мажете лицето в продължение на 5 минути, защото той стяга порите и я почиства. След 15-20 минути, вземате един разрязан суров картоф и започвате да мажете лицето. След още 15 минути използвате сода за хляб, която доочиства и след още 15 минути намазвате с тампон с хубав зехтин. После кожата ви става като кадифе. Това е естественият пилинг.

Проф. Христо Мермерски е роден през 1934 година в село Ботево, Врачанско. Завършва Селскостопанската академия през 1962 г. Първата си докторантура е защитил в Москва.
Специализирал е в Илинойския университет, САЩ, през 1980 г.




Гласувай:
6



1. rumero - Един основен закон, който за съж...
10.01.2013 20:53
Един основен закон ,който за съжаление малцина знаят е че този ,които постoянно мисли как да не се разболее,обикновено много бързо си докарва някоя и друга болест ! На мен лично ми се повдига,когато ми говорят за здраве и болести.И не ми е никак приятно,че има хора,които от години пишат как да живеем ,за да сме здрави.
цитирай
2. zaw12929 - rumero - Един основен закон, който за съж...
10.01.2013 23:03
Има избор: приятно е да се пише за секс, а да се прави е най доброто средство за здраве и дълголетие
цитирай
3. zaw12929 - Един основен закон, който за съж...
10.01.2013 23:12
rumero написа:
Един основен закон ,който за съжаление малцина знаят е че този ,които постoянно мисли как да не се разболее,обикновено много бързо си докарва някоя и друга болест ! На мен лично ми се повдига,когато ми говорят за здраве и болести.И не ми е никак приятно,че има хора,които от години пишат как да живеем ,за да сме здрави.


Които постoянно мисли как да не се разболее,обикновено много бързо си докарва някоя и друга болест- сигурно вярно, а който предупреждава другите, как да бъдат здрави- мисли доброто на хората и Бог го пази.
Който няма добри мисли и без нужда раздава отрицателни оценки не се разболява- внезапно млад умира. Лоша съдба нали?!


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14266333
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68330
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930