Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2013 13:38 - Обмисляли ли сте да работите онлайн? а вярвате ли че може- аз не вярвам
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 797 Коментари: 1 Гласове:
0



Петя Вълчева от Варна никога не е мислила, че ще работи онлайн, докато любопитството й не надделяло и не попълнила обикновен онлайн формуляр. Преди да се усети, тя открила начин да се пребори с кризата и да осигури средства за семейството си, докато стои у дома с детето си. И това се случило като просто изгледала всички видеа на български език.

Миналия месец четох блога на Петя и реших да включа историята й в нашия седмичен репортаж за потребителите. В интервю по телефона тя ми разказа невероятната си история.

Всъщност изкарвам около 1400 долара на седмица работейки вкъщи. Това е в пъти повече от доходите от старата ми работа, особено като се има предвид, че работя само по 15-18 часа на седмица и то от вкъщи.

  първият чек на Петя Вълчева след само един месец.

Работата онлайн е страхотен непредвиден късмет за Петя, която в продължение на месеци се опитвала да си намери прилична работа, но все удряла на камък. Загубих работата си малко след като започна кризата, имах нужда от надеждни приходи и не се интересувах от схемите за „бързи пари“, които виждате навсякъде по интернет. Всичките са пирамиди или схеми, в които трябва да продаваш на приятелите или семейството си. Просто ми трябваше сигурен начин да изкарват прехраната за мен и моето семейство. Най-добрата част от работата онлайн е, че аз съм вкъщи с детето си. Благодарение на Online Salary Solution, давам на децата ми детството, което заслужават.

Попитах я как е започнала коренната промяна в живота й. "Беше доста лесно," попълних кратък формуляр и поръчах наръчника. И цената изобщо не беше висока. Всичко е много просто, не съм компютърен експерт, но мога да използвам интернет. Дори не трябва да продавам или някой да купува нищо. Много е просто и всеки може да го прави.

Компаниите, с които работите, са на стойност над 100 милиарда долара и са най-използваните сайтове на интернет пазара, като Amazon, Google, Walmart, Delta, Apple и други ... Използвате най-високо класираните сайтове в света, над 50% от целия интернет трафик преминава през тях всеки ден. Това е една чудесна възможност, която помага на хората да работят от дома си вече повече от 5 години. Защо да не се включите в най-добрите и най-големите компании в интернет?

Има изобилие от измамни схеми в интернет, които обещават, че можете да изкарвате 500 долара на ден, но това е точно това, което изглежда - измама. Петя ми каза: "Изкарвам повече от добра заплата от вкъщи, което е невероятно, след като преди година бях безработна в тази ужасна икономика. Всеки ден благодаря на Бог, че попълних формуляра."

Петя Вълчева използва Online Salary Solution за да излезе от кризата.

"Всъщност изкарвам 1200-1400 долара на седмица като работя от вкъщи." - Петя Вълчева.

Петя никога до сега не е споделяла историята си, и с нейно позволение, ние я правим публично достояние.

Ето как да поръчате Online Salary Solution:

Стъпка 1 Поръчай Online Salary Solution сега.

Стъпка 2 Прочетете наръчника и използвайте наученото.

Стъпка 3 Печелете пари от вкъщи и бъдете спокойни за бъдещето!

Пробната оферта свършва утре: вторник, 4 Юни 2013



Гласувай:
0



1. zaw12929 - Аз не вярвам, че ще получите пари. . . ...
06.06.2013 15:42
Аз не вярвам, че ще получите пари....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14253248
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68325
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930