Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2015 16:43 - Светът се съпротивлява- масово се учи да танцува на 7/8… в чужбина. Готви се младежта за обслужващ персонал на… Запада.
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 5123 Коментари: 9 Гласове:
9

Последна промяна: 04.04.2015 07:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
глобалния проект270 9   налага създаване  на единнна световна система за всеобщо образование, на  общи,  стандарти, норми, образци и принципи.Първо. Ще посоча. Какво се случи  у нас в съответствие с тази стратегия:ЗАТВОРИХА УЧИЛИЩА, ЗА СПОРТ И МУЗИКА, ЗА ПРОФЕСИИ . НАБЛЕГНА СЕ НА ИЗУЧАВАНЕТО САМО НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК- ГОТВИ СЕ МЛАДЕЖТА НИ ЗА ОБСЛУЖВАЩ ПЕРСОНАЛ НА… ЗАПАДА. Да,  обучаваме- доктори, компютърни инженери- все за там. Навсякъде надписи на фирми, коли, сгради-  на  не  български. Шоута, забави,  песни по медии  на не български. Танци- от гетата на Америка. Светът се съпротивлява- масово се учи да танцува на 7/8… в чужбина. Вижте как танцуват при Слави и навСякъде- обезбългарени танци… срамуват се от националното богатство… така нанасят  тотален, съкрушителен удар върху традиционната българска система от ценности, заменена от т. нар. "толерантност" (отказ от защита на собствената култура и подчиняване на чужда такава).Всичко това е глобален процес, който е организиран и стартиран не днес или вчера, при това на най-високо възможно ниво: ООН и подчинените й организации. С това се занимава ЮНЕСКО, ръководен от българка или от … Малко история: Важен период в тази дейност започва през 70-те години - Западът започва преход към неолиберална стратегия- разрушаване на со­циалната държава и създаване на мрежово информационно общество.За да го манипулира по Интернет. Примери: оранжеви революции, сексуални... разбиване семейните ценности- место за възпитание на човеци  Това общество, според западните стратези, трябва да бъде управлявано от  "електронни правителства", които са под контрола на све­товната финансова олигархия или, както по-благозвучно и замаскирано я наричат - "световните елити". Атомът може да прави бомби и АЕЦ-ове Интернет- засега по вече вреди... източване сметки; зомбиране, манипулиране... тук в блога платени тъпаци пишат безумни, платени коментари... нали и у нас изсипват милиони най вече на медиите...  не от сега    Именно през 70-те години един от глобалните мозъчни центрове на тази олигархия - "Римският клуб", написа докла­ди, в които се твърдеше, че в началото на 21-ви век човечеството ще изпадне в някаква "катастрофична си­туация". За да бъдела избягната тя, било трябвало да се премине към "нулев ръст". Този "нулев ръст" озна­чава намаляване на населението върху Земята и установяване на твърд контрол върху неговото съзнание.   Макар, че тези идеи са изложени под маската на "научни концепции", всъщност в идеологията на "Римс­кия клуб" е религиозният окултен възглед за света на сектантското глобално движение "Ню ейдж" ("Нова ера"), подкрепяно финансово от световната олигархия.   Главна тематика в програмите на "Римския клуб" е "необходимостта" да бъде отслабена националната държава и нейното гражданско общество. Това е ясно изразено в отчета на една от работните му групи под заглавие "Към обновяване на международната система", в който се казва буквално следното:     "Обществеността и ръководителите на повечето страни живеят в свят на понятия, които вече не съ­ществуват - в света на отделните нации, затова им е трудно да използват такива понятия като "глобални перспективи"     В друг известен документ от 1975 г., написан под ръководството на прословутия Самюъл Хънтингтън (автора на "Сблъсъкът на цивилизациите) и назован "Кризата на демокрацията: отчет на Тристранната коми­сия за управляемата демокрация", вече съвсем директно се изразява загриженост от, забележете: "прека­лената демокрация", която заплашвала хората, управляващи Америка. Според Хънтингтън, кризата "се състои в това, че стотици хиляди американски граждани започнаха да протестират срещу политиката на своето правителство".   Трябва сега да се занимаваме с кризата в Русия, за да не забелязваме кризата в САЩ, където има не просто криза, а … то заплаха на света   "Уязвимостта на демократичното правителство на САЩ произтича не от външни заплахи - макар такива да съществуват, и не от вътрешни заради левите или десните среди - макар такива заплахи също да са реални. Заплаха за демократичното правителство на САЩ представлява самата демокрация с нейната вътрешна динамика и високообразовано, мобилно и активно общество". Добре звучи, нали: главната заплаха за правителството на САЩ е "високообразованото и активно общество"! И Хънтингтън оправдава властта, ако тя използва "секретност и измами" (тук няма как да не си при­помним Джулиан Асандж и Едуард Сноудън), защото според него:       "Ефективното функциониране на демократичната политическа систева винаги се нуждае от известна сте­пен на АПАТИЯ И РАВНОДУШИЕ от страна на определени хора и групи".   Добре го запомнете това това изречение: "демокрацията се нуждае от АПАТИЯ И РАВНОДУШИЕ от страна на някои групи хора". Кои и какви са тези хора и групи, всеки може да си анализира сам... Именно, за да се реши проблема с "високообразованото" общество, тоест, да бъде по-лесно то държано под контрол или, по-точно казано, в подчинение и зависимост от световната олигархия (колкото е по-ниско образовано едно общество, толкова по-лесно се манипулира - това не е отговорът защо днес в Европа биват пускани нискообразовани имигранти от Африка и Азия под маската на "бежанци"?), започна тотално преустройство на образованието в интерес на транснационалния бизнес.    За реализацията на това преустройство важна роля изигра теоретикът на глобализацията Робърт Мюлер, на фона на когото известния глобалист Жак Атали е само дребна пешка.    /Превод и редакция: Л. Чолаков
Този превод е обект на авторско право.
Препубликуването му, изцяло или отчасти, е разрешено
САМО с посочване на преводача И активен линк към превода/    .
    Мюлер в продължение на 40 години заемаше поста заместник-генерален секретар на ООН и създаде 32 специализирани комисии към ООН и техните програми. Мюлер биваше наричан "философът на ООН", защото неговите проекти съдържат всички шаблони и кли­шета на глобализма: унищожаване на нациите и религиите, отклоняване на вниманието на хората от проблемите на самите тях и на обществото по посока на екологията, внедряване на внушенията на движението "Ню Ейдж" (именно Мюлер направи така, че това движение да има свое собствено представителство в ООН, тоест, издигна го в ранг на самостоятелна държава).   През същата 1975 г., която е важна и в дейността на "Римския клуб", Мюлер публикува в списание "Ню Ейдж" програмна статия, разпространена от ЮНЕСКО, в която се настоява, че е необходимо "глобално обра­зование".   Философията, върху която стъпва това образование, е заимствана от окултистката А. Бейли, последова­телка на Е. Блаватска, и от нейния тибетски учител Джуала Кхула.       Принципът-  внедрят програми, чрез които децата да бъдат зомбирани и да приемат още от малки и успо­редно с израстването им по подходящ за възрастта начин идеите за "глобално гражданство" (тоест, да се откажат от народа и страната си или, като минимум, да не им придават особено значение), както и да им бъ­дат внушавани пантеистични идеи (тоест, атеистични, според които няма Бог, защото цялата природа била "бог" – комунизмът ряпа да яде , защото не унищожи църквата.У нас как започнаха демократите и не са спрели с атакуване на църквата- помните ли фори светулката, защо не върнахме хората в църквата?!), концепции и мисловните шаблони за медитация и мистика, практикувани в "Ню Ейдж".   През 1979 г. в САЩ, Арлингтън, щата Тексас, е създадено първо училище на Мюлер, кое­то е официален филиал на сектантско-теософската школа "Неостаряваща мъдрост" под патронажа на ООН. Алтернативно!!   Следващата - 1980 г., излиза книгата на Мюлер "Новият генезис: формиране на глобална духовност", в която има съставен план за образователни програми. После в Холандия се провежда съвещание по образователната политика с представители от 12 държави, на което президентът на Асоциацията по надзор и разработка на учебни програми Кавелти Гордън призовава да се разработи такава учебна програма, която да бъде основана върху предложенията в книгата на Мюлер.самият Мюлер заявява:   - Мечтая изследванията и препоръките на ЮНЕСКО за световната програма да станат ядро на образова­нието, което да бъде прието от всички страни по света към 2000 г.! Именно тогава той създава програмата "Световно разписание на основните уроци", съдържаща стандарти какво да мислят учениците за света наоколо си и как да го възприемат.За тази програма през 1989 г. ЮНЕСКО го удостоява с премията за световно образование.   След разпадането на социалистическия блок  Западът пристъпи към създаването на световна система за глобално образование.   През 1990 г. ЮНЕСКО заедно с УНИЦЕФ, Световната банка и други международни организации проведе Световна конференция "Образование за всички" в Джомтиен (Тайланд), на която присъстваха делегати от 155 страни.       Равносметка от тази конференция стана документът "Световна декларация относно образование за всички - рамки на действията за задоволяване на базовите образователни потребности". В тази декларация се утвърждаваха като програма 6 основни цели, вдъхновени от "Световно разписание на основните уроци" на Мюлер, които цели трябваше да бъдат постигнати към 2000 г.     Програмата отхвърляше твърдите, директивни системи на образование и провъзгласи началото на нова ера, в която трябвало да има повече простор за "гъвкавост" и "адаптираност" към местните потребности на учениците - а те пък щели да "придобиват знания, навици и ЦЕННОСТИ, необходими за подобряване ка­чеството на живота, за безопасно и устойчиво развитие".   Изложените в нея "ценности" означаваха децата да бъдат учени, че в света няма само една истина, а мно­го истини - ето защо не е необходимо да вярват непременно в нещо, ако някой им твърди, че това нещо е вярно. Тоест: да не вярват и на родителите си, когато ги възпитават.Но главното, което трябваше да им се внушава, е да бъдат "толерантни" към религии, различни от тяхната - тоест, на практика да не вярват, че тяхната религия си заслужава да се вярва в нейните ценности.   Също в училищата трябвало да се спазват т.нар. "общопризнати хуманистични ценности и правата на човека" - тоест, на практика такива "ценности", които им се внушават чрез трансмисиите на световната олигархия.   След това в ООН беше създадено движение за подкрепа на програмата "Образование за всички", което мобилизира правителства, неправителствени организации, гражданското общество, банки и учреждения - донори на пари, и медии да помагат за базовото образоване на всички деца, младежи и зрялото население.       Даже за самото понятие "религия" беше определено, че не съответства на "новото време на синтез", понеже спомагало за конфронтация и "агресивен фанатизъм". Вместо това беше изтъкната необходимостта от синтез на "глобалното християнство" въз основа на християнските вероучения (по-простичко казано - всички християни да се откажат от своята вяра и да приемат която си поискат друга, която досега не са смятали за "християнска").       Именно за да бъде утвърдена тази "глобална духовност", през 1995 г. ЮНЕСКО прие "Декларация за принципите на толерантността", в която толерантността беше определена като "отказ от догматизма, от абсолютизиране на истината" - а за единствена норма бяха обявени международните правови актове в областта на "правата на човека".       Тоест: все пак "абсолютна истина", значи, съществува, но това са само онези международни закони, които са изгодни за световната олигархия.       Т. нар. "толерантност" с цялата размитост и неопределеност на това понятие, беше издигната като някакъв идол, тотем, над всичко друго.       През пролетта на 1997 г. Мюлер представи "Световен учебник" на конференция във Ванкувър (Канада) под название "Глобалното гражданство през 2000 г.". КАК ДА БЪДЕ ПОСТРОЕНО ГЛОБАЛНОТО ОБЩЕСТВО! Макар Световният учебник да не получи широка гласност, неговите принципи бяха приложени в различни ЗАКОНОДАТЕЛНИ актове.   Тоест: идеите му бяха превърнати в юридически ЗАКОНИ.   Така, с помощта на юридическото насилие глобалистките щампи и клишета бяха внедрени в практиката и започнаха да изграждат "новия човек".   Като натрапва размитите, неясни и мъгливи понятие "нов човек" и "глобален гражданин", олигархията насила натрапва на учителите и преподавателите западни модели за образование и, което е много по-важно - на ВЪЗПИТАНИЕ (видяхме какво постигнаха американците в Украйна за 25 години превъзпитание на младите, а и не само на младите, хора, за която цел вложиха 5 милиарда долара, както си призна заместник-държавната секретарка на САЩ Виктория Ноуланд).   Училищата се адаптират към нуждите на информационното общество, като започват да манипулират тотално учащите се, втълпявайки и внушавайки им западната система от "ценности" - в която система извращенията и перверзиите, особено в сексуалните взаимоотншения, заемат все по-голямо място, напълно в синхрон със схващането, че Земята е "пренаселена" и раждаемостта трябва да се намали. "Еднополовото семейство" и въобще хомосексуализмът, както и другите секс-перверзии, очевидно, не водят до раждане на деца - което, в крайна сметка, е и целта.   Но уеднаквяването на програми, методики и оценки - това е само видимата част, върхът на айсберга в глобализацията на образованието.         Главното е в неговото съдържание. Съдържанието на образованието преминава на съвсем нови основни, "базисни", принципи, които изхождат от сектантско-теософоския израз "глобално духовно виждане". И точно, защото са "базисни", те се прилагат на всички нива в образованието - начално, средно и висше. Освен това, се разпростират и в сферата на ВЪЗПИТАНИЕТО.     Тези принципи започват да се разработват в САЩ още през 60-те години, в периода на формиране на контракултурата на хипитата.Тогава културната и сексуалната революция обявяват война на всичко традиционно - и на първо място, на християнските ценности, норми и принципи.     Религиозно оправдание за това дава "Ню ейдж", чиято главна база става Есаленският институт (Калифорния). Този институт дава началото на мащабна промяна в разбирането за човека.           Фергюсън пише: "Една силна организация, макар и без обявен лидер, действа в САЩ, за да извърши радикални промени. Членовете на тази организация вече успяха да разрушат някои ключови елементи в традиционното западно мислене. Тази организация е "Заговорът на Водолея". Този заговор предизвика най-бързата позната досега културна мутация - и тази мутация се оказа много по-широка от всякакви реформи, и много по-дълбока от всякакви революции". Именно тогава за "научно обосноваване" на въпросната мутация се формулират концепциите за "джендъра", които твърдят, че било имало различни "джендърни идентичности", а човек било трябвало да си ги избере сам.   Също тогава Американската академия обявява бунт против каноните - с цел да се либерализира хуманитарното образование, като в него биват пробутани програми за т. нар. "политкоректност" и "мултикултурализъм", които означават чисто и просто западните хора да се откажат от собствената си християнска култура, религия и идентичност, като ги заменят обикновено с източни ерзац-религии и квази-философски учение или пък с най-обикновено консумативен атеизъм, насочен само към консумация и нищо друго.       Виждаме днес плодовете от тази дейност - в Западна Европа узакониха "шариатските съдилища", "шариатските патрули" и вече забраняват на християните да носят кръстчета.   В основите на "бунта", обявен от Американската академия, са положени следните принципи.     Първо: т. нар. ТОЛЕРАНТНОСТ. Това било означавало, че липсват "морални абсолюти" и "абсолютна истина"; а твърдението, че някоя гледна точка е правилна, пък друга - не, било "предразсъдък". Понеже, виждате ли, ако не се признаела "толерантността", не можело да се постигне "глобално единство". Така например, един от теоретиците на тази система - Уендъл Бел, в книгата си "Образованието утре: ролята на бъдещето в образованието" пише: "За формирането на свободното човечество на бъдещия нов свят трябва да се отхвърлят предразсъдъците и културните "абсолюти". За да бъдат сътворени гражданите на новия свят, трябвало човек да се откаже от "предубежденията" си против "схващанията на другите народи". С други думи: да се откаже от собствените си традиции, от собствените си "схващания", от собствената си култура - и да приеме традициите, схващанията и културата на нашествениците-имигранти, които нахлуват в Родината му. Било трябвало да се промени системата - а за целта първо да се изменят човешките ценности и начин на мислене. Тези схващания се обединяват в идеологията, получила названието "релативизъм" (от "релацио" - относителност, тоест, всички ценности са относителни).     "Променете напълно вашия начин на мислене, защото това го изисква новият духовен ред", настоява агресивно и заплашително релативизмът.     Критикът на релативизма, професорът от Чикагския университет Алън Блум, в нашумялата си книга (1 млн. екземпляра) "Краят на американското съзнание" го каза съвсем простичко:   "Новото глобално образование означава студентите да бъдат принудени да се съгласят с други начини на мислене под предлога да бъде създадено световно общество, свободно от предразсъдъци. Релативизмът, който замени канона, въобще уби нуждата от образование".   От принципа за т. нар. "толерантност" произтича системата "диапраксис", която изисква да се отхвърлят традиционните ценности, които пречат да се възприеме нова парадигма, независимо каква е тя.   Изследователят Дин Готчър, който подробно изучи тази концепция, пише:     "Диапраксис" (диалектика плюс практика) - така наричам аз това либерално, социалистическо, умствено заболяване Ню Ейдж. Според тях всички абсолюти трябва да бъдат отречени: Бог, родители, учители, нация, Родина и т. н.). Резултатът е, че сред младите хора се появява презрение към авторитетите. Диапраксът заслепява човека. Не му позволява да разбере, че е изпаднал в подчинение на прикрити, замаскирани авторитети. В резултат у него се появява зависимост именно от тези прикрити авторитети, която зависимост подменя вярата в родителите, Бога и Родината му".       Второ: ФОРМИРАНЕ НА ИРАЦИОНАЛЕН ЧОВЕК
За целта се въвеждат различни окултни методики, които се разработват и прилагат от цяла армия психолози и психоаналитици под маската на най-нови постижения на психологическите науки. По това работят различни образователни центрове, свързани помежду си в единна мрежа; така действат синхронно, в едно направление.
  Резултатът е, че учениците в процеса на обучението биват приучвани не да получават знания и обективни факти, като напрягат умовете си - а да разчитат само на личните си усещания и на духовния си опит, който поради възрастта им е твърде ограничен, неукрепнал и поради това податлив на манипулации.   Така например, Фергюсън пише в "Заговора на Водолея":   "В радикалния Център за духовен опит знанието се предава не чрез запознаване с доктрини. Учителят предава не знание, а техника. Именно това означава "предаване на знание чрез непосредствен опит". Не се подвеждайте по различни учения".       Главният враг на тази античовешка система е логиката. Ето защо "новите" методики поначало не допускат в учениците и студентите да бъде формирано логическо мислене. Така, че "модернизацията" на образованието и постигането в него на "ново мислене" всъщност представлява липса на самото мислене и потопяване на ученика в неговите си лични усещания. Резултатът е, че от училището и университета излиза човек необразован, неграмотен, който не умее да мисли дори най-елементарно и не разполага с абсолютно никакви нравствени задръжки - а бива направляван и насочван единствено от писания закон.Както казва сатанистът Алистър Кроули:     "Изпълнявай само своята воля, това е целият закон!"   Да, но своята воля той изпълнява под диктовката на прикритата и замаскирана воля на господаря си.Именно такава е ситуацията сега в САЩ, където образованието е в катастрофално положение.     Така например, според изследване на фондация "Едюкейшън тръст", ниското ниво на интелектуални способности на 25% от американските младежи не биха им позволили при необходимост да постъпят в армията (при военните повечето въпроси за влизане в армията са от програмата на началното училище). Както пише ректорът на Московския хуманитарен университет И. М. Илински: "Съзнанието на обикновения американец е фрагментарно, на парче, клипово. То е съставено главно от зле осмислени картинки от телевизора, холивудски екшъни, реклами и от видяното в интернет. Всеки американец си има своя "реалност" - но всъщност това е конструкция, създадена от медиите и околната среда. Американците дори не се опитват да мислят мащабно, те не знаят и не разбират елементарни неща. Често съм имал усещането, че разговарям с побелели и оплешивели деца, за които светът е пясъчна площадка, където те и досега строят кули. Когато съвсем лекичко опитвах да разговарям с тях на духовни или абстрактни теми, съвсем мъничко, в очите им веднага се появяваше немият въпрос: "За какво става дума?" "Малки" хора, чужди на големите начинания, които те оставят в ръцете на "големите" хора, надявайки се, че тези "големи" хора ще се погрижат и за тях. Наивно и тъжно, но факт".       Особена роля във формирането на "новия човек" играе транс-хуманизмът (формирането на пост-човек) - интелектуално течение, основано от футуролози и философи в Калифорния през 80-те години.   Сега това е идеологическо течение, което определя стратегическите насоки в научно-техническите изследвания на крупния частен бизнес и военно-промишления комплекс на САЩ. Тези изследвания са насочени към форсайт-програми, реализирани с нано-, био-, информационни и когнитивни технологии.       Форсайт (от англ. " foresight" - предвиждане) - това е процес за предвиждане на бъдещето и за въздействие върху него. В тези проекти са заети биолози, физици, невролози, икономисти, когнитолози, компютърни специалисти, философи, социолози, научни фантасти, специалисти по военна стратегия, политици, законодатели и още много, много други.   Освен в САЩ активни лобита на транс-хуманисти действат в Южна Корея, Китай и Израел - тоест там, където са съсредоточени центровете за най-нови технологии.   Транс-хуманните проекти получиха държавна подкрепа в САЩ след публикацията на доклада "Конвергиращи технологии за разширяване на човешките възможности" (2003 г.), поръчан от Националната научна фондация и Департамента по търговията на САЩ по молба на Националния съвет за наука.   Особено внимание на тези проекти е отделено и в последния доклад на Националния съвет за разузнаване на САЩ "Глобалните тенденции 2030: Алтернативните светове", в който "разширяването на човешките възможности" се определя като един от ключовите "трендове" в близките 15 години.Активни архитекти на "транс-хуманното бъдеще" са НАСА и Гугъл, които създадоха Университета по сингуларност, разположен в Силициевата долина в изследователския център на НАСА.   Инициатор на неговото създаване е Питър Диамандис, основател и председател на Международния космически университет и Фондация " X-Prize" - премиална фондация за подкрепа на революционни иновации, насочени към "подобряване на живота на цялото човечество". Международният космически университет е основан в Кембридж, щата Масачузетс, през 1987 г. и е център на световна мрежа с над 2700 випускници, няколкостотин преподаватели и лектори, повече от 20 филиала. Целта на транс-хуманистите е да преодолеят човешката природа за постигане на качествено ново състояние на човека - "ново тяло" и "нов интелект".Те предвиждат два възможни пътя:     1) голям брой промени в самия човек; или     2) създаване на изкуствен човек.   За целта се разработват различни варианти на "еволюция", сред които може да се отделят следните:
- "фармацевтичен човек" - тоест, с променено съзнание чрез съответни химически препарати.
    Това ще позволи у този човек да се внедрят различни настроения, чувства и дори религия.
- "генно-модифициран човек",
получен чрез генно инженерство и използване на ГМО. Става дума за формиране на хора с променен геном, тоест с чужди гени (чрез използване на генни ваксини), които ще имат имунитет към всякакви болести, ще понасят всякакви температури, радиация, ще могат да живеят под водата, ще умеят да летят, ще имат крайно малки размери (за да се реши проблемът с пренаселеността) и т. н.
    Големи възможности в този план дават опитите с екстра-корпорално (извън тялото) оплождане, относно което транс-хуманистите настояват да се премахнат всички забрани.-         Тук най-активни са представителите на пост-джендъризма, които настояват въобще за премахване на половете, забрана на естественото оплождане и за преминаване на човечеството изцяло към изкуствено оплождане.     Неслучайно един от транс-хуманистите, Филип Годар, твърди, че те са привърженици на "подобряване на човешката раса в името на правата на човека и на правата на малцинствата, включително правата на хомосексуалистите".      



Гласувай:
9



1. zaw12929 - Отгоре реформират... образованието, само вносни лекарства... какв им остана:
01.04.2015 22:56
Ще ... реформират съда?! А той зависи от закона, които се дава от Парламента Как да бъде реформиран... закона? Няма нужда, българският закон става за всякакви решения и затова има корупция, които си плати, той... печели Затова у нас се казва: "Жена докато не роди и .. съд, докато не реши не се знае женско ли е или мъжко" То за родилките има видеозон, а за съда- медии... те арестуват, осъждат и да те оправдаят после няма кой да чуе... или греша?!
цитирай
2. zaw12929 - Българско семейство преди 10 го...
01.04.2015 23:11
Българско семейство преди 10 години със зелена карта и 10 годишен син пристига в САЩ. Детето- знае английски започва да учи там в трети клас. Но, се оказва, че там програмите са, като българските за първи клас и детето и знае и участва активно и след два месеца викат родителите и нареждат да го преместят в друго училище , за напреднали. Така след още едно преместване детето завършва годината, като пълен отличник ...
Още се признава, че българските студенти там ( а те не са малко) са първенци във всички вузове и... изненада Според направени проверки на български учебни заведения- нашите деца са най зле или... така се привличат студенти за чужбина.... тогава... трябва и нашите вузове да привличат чуждестранни деца... защото ввсе още имаме традиции в науката...
цитирай
3. luinfinity - Според всичко казано дотук, става ...
02.04.2015 10:05
Според всичко казано дотук, става ясно, че човечеството е обречено, защото дори да се трансформира в нещо човекоподобно, той упорито върви към собственото си самоунищожение. И именно това е скрития замисъл - да се унищожи човекът изцяло. Да се замени с изкуствено създадени индивиди, които нямат емоции и чувства, а са програмирани да следват един определен модел - кукли на конци! Началото на този преход отдавна е сложено, резултатите също са видни... Какъв е шанса обаче за осъзнаващия човек да спаси себе си и близките си? Защото, Ок, разбираме цялата конспирация, но как да се спасим от нея? Като спасим душата! В нея е цялата истина. Там е семенцето, което всеки от нас носи със себе си - Бог! Защото в крайна сметка, каквото и да си говорим, става въпрос за война между светлината и тъмнината, а всеки човек има свободна воля да избере на чия страна да застане. И ако едното води към унищожение, другото води към спасение. Всяка отрова има противоотрова! Всяко действие има противодействие! Всеки въпрос има отговор! Стига човек да ги търси по правилния начин, на правилното място... :)
цитирай
4. germantiger - 1
02.04.2015 19:41
Първо българите прогониха българската младеж на Запад!

Българска е първата вина за края на България.

А ти какво очакваш - президенти на борда на директорите на "Мерцедес" ли да ги направят, килим червен ли да им постелат на Запад.

Бягайте на Изток - сибир, урал, китай, севкорея, ако щете и в карибите - куба или в либия, сирия, иран... освободете запада от себе си?!

И не забравяйте:

Когато пишете анти западна Европа и Америка, сещате ли се какво имате вие – там?!

Имате бгкръчми и ресторанти десетки (със сайтове) в „германия”, едно хубаво рекордно хоро си спретвате на стадион в Берлин, имате си бгучилища в Лондон, имате си ден на България в Чикаго и читалища също, в Испания и села с мнозинство в населението бгемигранти... Чужденците имат ли тук това и ако го имаха как вие бгнационалистите бихте писали против тях?!
цитирай
5. germantiger - 2
02.04.2015 19:41
Горд съм, че никога не съм избирал никой!

Анархо-комунистката Емма Голдман е заявила:

„Ако от изборите зависеше нещо, щяха да ги забранят!”

А алкохолика Чърчхилл е казал/написал:

„Най-сериозния довод срещу демокрацията е 5-минутен разговор със средностатистическия избирател!”

БЪЛГАРИЯ НИКОГА (или поне в близките десетилетия) НЯМА ДА СЕ ОПРАВИ, ЗАЩОТО:

1. След 1990г. никой червен не бе съден, червените пари не преминаха в държавата, а с тях бе създадена квазиикономика! Фалшивия фундамент, извратеното „стопанство и пазар”, мутренската среда са непреодолими и господстващи. Техните последствия дават и ще дават „плод” поколения подред!

2. Манталитета на бгработника (не всичкия – има чудесни млади и не само млади качествени професионалисти) да скатава, спи, краде и ПИЕ на работното място. Манталитета на бгработодателя (не всичкия – има съобразителни и коректни шефове) да плаща малко и със закъснение. Тези „две воли” са деструктивни, непродуктивни и традиционни!

3. Външните фактори – те са едва на трето или последно място за мен. Планове, общества, конспирации, велики сили и сие може да има и може би има, но те са след българина и неговите вини (не обикновения българин, който е ЖЕРТВА, а „необикновения” посткомунист - дивкапиталист или въобще изцеждащ своя народ. За проблемите на българина не е виновен баварския селянин, винаря в Бургундия и Шампан, лондонския финансист, австрийския коцертмайстер или друг нейде. До момента България получава повече пари, отколкото внася в ЕС (не съм му фен)! Сред външните ликвидатори на България пиша първо Россия и нейното лоби тук, след това турското, американското и европейското мисля въобще е последно – като влияние и вина!

Проблемите на България са на ПЪРВО МЯСТО тук – сред нейните предатели, печалбари, лъжетърговци или олигарси. За тези, които пишат срещу Европейския съюз и САЩ – защо децата ви бягат там, а не в Сибир, Куба и Корея?! Колко българи живеят в Щатите и кълнейки САЩ, заклевате ли българските си наследници?!
цитирай
6. germantiger - 3
02.04.2015 19:41
ДЪРЖАВА В КОЯТО КОМУНИСТИТЕ НЕ БЯХА СМАЗАНИ, А БЕШЕ СЪЗДАДЕН ИКОНОМИЧЕСКИ МОДЕЛ ЗАМИСЛЕН ОТ ТЯХ, ДЪРЖАВА В КОЯТО МУТРИ И ДЕБЕЛИ ВРАТОВЕ БЯХА ГЕРОИ НА ПРЕХОДА (подобие само в Россия и никъде другаде), ДЪРЖАВА В КОЯТО МАНТАЛИТЕТА ДА МАЧКАШ РАБОТНИКА И ДА РАБОТИШ НЕУСТАВНО Е ПРАКТИКА...
ТАКАВА ДЪРЖАВА НЯМА ОПРАВЯНЕ!

ВСЯКАКВИ НАДЕЖДИ, МИСЛИ И ФАНТАЗИИ ЗА БЪДЕЩЕ, ПРОМЯНА КЪМ ДОБРО СА АБСУРДНИ, НАИВНИ И ИДИОТСКИ – БЕЗУМНИ! Цената ще бъде платена и тя се плаща не от днес, дай Бог да не е смъртта на цяла една нация (уж невъзможно, но дали?!).

Държава не се оправя и не се поправя с протести, палежи, дори с мечтите на някои да убива виновници. Бесилото, народния гняв, камъните в прозорците не създават утре работно място, не произвеждат хляб, нито печатат с вълшебна пръчка (разб. преса) пари...

Всеки, който си въобразява и се надява да има добро и по-добро е глупак!
цитирай
7. zaw12929 - . germantiger - 1 19:41 Първо ...
02.04.2015 23:01
. germantiger - 1
19:41
Първо българите прогониха българската младеж на Запад!

Българска е първата вина за края на България.

А ти какво очакваш - президенти на борда на директорите на "Мерцедес" ли да ги направят, килим червен ли да им постелат на Запад.

Бягайте на Изток - сибир, урал, китай, севкорея, ако щете и в карибите - куба или в либия, сирия, иран... освободете запада от себе си?!

И не забравяйте:

Когато пишете анти западна Европа и Америка, сещате ли се какво имате вие – там?!
НЕ СТЕ ГО РАЗБРАЛИ- ВИЕ СТЕ ОТ СТРАНАТА НА ОНИЯ, ДЕТО ТИЧАХА СЛЕД НАПОЛЕОН, СЛЕД ХИТЛЕР КЪМ МОСКВА, ДЕТО БОМБАНДИРАХА БЪЛГАРИЯ-

А НИЕ СМЕ... ПРАВОСЛАВНАТА ЧАСТ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО, КОЯТО Е ДОБРОНАМЕРЕНА И МИСЛИ, ЧЕ И ДРУГИТЕ СА ДОБРИ...
ЗАТОВА НЕ МОЖЕТЕ, НЕ СТЕ НАПИСАЛИ КОМЕНТАР ПО ТЕМАТА.... А ТЯ ПОКАЗВА УПАДЪКА НА ЗАПАДА... ПОБЕДЕН ОТ ХЕГЕМОНИЯТА НА ИДИОТИТЕ ЗАД ОКЕАНА....
цитирай
8. zaw12929 - Според всичко казано дотук, става ...
02.04.2015 23:09
luinfinity написа:
Според всичко казано дотук, става ясно, че човечеството е обречено, защото дори да се трансформира в нещо човекоподобно, той упорито върви към собственото си самоунищожение. И именно това е скрития замисъл - да се унищожи човекът изцяло. Да се замени с изкуствено създадени индивиди, които нямат емоции и чувства, а са програмирани да следват един определен модел - кукли на конци! Началото на този преход отдавна е сложено, резултатите също са видни... Какъв е шанса обаче за осъзнаващия човек да спаси себе си и близките си? Защото, Ок, разбираме цялата конспирация, но как да се спасим от нея? Като спасим душата! В нея е цялата истина. Там е семенцето, което всеки от нас носи със себе си - Бог! Защото в крайна сметка, каквото и да си говорим, става въпрос за война между светлината и тъмнината, а всеки човек има свободна воля да избере на чия страна да застане. И ако едното води към унищожение, другото води към спасение. Всяка отрова има противоотрова! Всяко действие има противодействие! Всеки въпрос има отговор! Стига човек да ги търси по правилния начин, на правилното място... :)


а КАКВО РЕШЕНИЕ СЕ НАМЕРИ ЗА... ЧЕРНИТЕ РОБИ ХВАЩАНИ В АФРИКА, ЗАКАРВАНИ С КОРАБИ В ПЛАНТАЦИИТЕ НА САЩ -... ДА ДНЕС ЕДИН ТЕХЕН ПОТОМЪК Е ПРЕЗИДЕНТ ... ИЛИ КУКЛА НА КОНЦИ В РЪЦЕТЕ НА БОГАТАШИТЕ, КОИТО НЯМАТ НАСИТА ЗА ВЛАСТ И БОГАТСТВО
ИМА СПАСЕНИЕ САМО ЗА ДУШИТЕ ЗАСЕГА НА ОНЯ БОЖИ СВЯТ... АКО СМЕ ДОБРИ...
цитирай
9. zaw12929 - germantiger - 3
02.04.2015 23:26
НАДМЕННОСТ, КАЗАНА ОТКРОВЕНО: " Всеки, който си въобразява и се надява да има добро и по-добро ОТ ЗАПАДА е глупак ...
ТАЗИ ТЕОРИЯ ЗА КОМУНИЗМА Е ИЗОБРЕТЕНА НА ЗАПАД... А ВСИЧКИ УМНИ ИДЕИ СА ИЗМИСЛЕНИ НА ИЗТОК, НА ПОЧТЕНИЯ ИЗТОК... КОЙТО ЩЕ НАДДЕЛЕЕ НАД ЗЛОТО... КАКЪВ КОМУНИЗЪМ, КАКВИ 5 ЛЕВА... ЗАЩО ГЛУПАКА МИСЛИ, ЧЕ ТРЯБВА ДА ДАВА АКЪЛ, ДА ГИ ЗАДЪЛЖАВА КАК ДА ЖИВЕЯТ... ДУХЪТ НА ЗЛОТО ЩЕ БЪДЕ НАТИКАН ОБРАТНО В БУТИЛКАТА... ...
НАЧАЛОТО - СВЕТЪТ СЕ УЧИ ДА ТАНЦУВА БЪЛГАРСКИ ХОРА И РЪЧЕНИЦИ.... А НЕ ДА МАРШЕРУВА... НИКОГА СРЕЩУ ГЕРМАНИЯ ВИНАГИ С РУСИЯ- ТОВА Е ПЪТЯТ НА ЕВРОПА....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14295833
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930