Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2015 08:22 - КОНСТИТУЦИЯТА= ЛОША ДЕМОКРАЦИЯ ИЛИ ОТВЛИЧАНЕ НА ВНИМАНИЕТО?! ЗА ПРИНЦИПА “НИЕ ГИ ЛОВИМ, ТЕ ГИ ПУСКАТ!“
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 889 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 23.04.2015 08:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ДОКАТО СЕ БЕТОНИРА НЕРЕШАВАНЕТО НА ПРОБЛЕМИ, КОИТО НИ ПРАВЯТ БЕДНИ , БЕЗРАБОТНИ, БОЛНИще променяме   Конституцията: фундаментът, над който се гради правната архитектура в държавата и не съвсем, защото от 2007 г насам, откак сме членове на ЕС, ако член на Конституцията противоречи на Регламент на ЕК- прилага се регламентът. Например законите, които създадоха „системата частен съдебен изпълнител“ / ЧСИ/  противоречат на Конституцията, но се прилагат, защото…банките ни, са филиали на Западни банки- създава за тях ЕК начини да изтеглят по вече печалба, да има безработни и бездомни българи. Сега банките са приравнени с държавните административни органи и общините, могат да се снабдят с изпълнителен лист само въз основа на извлечение на счетоводни книги на своя клиент; не дължат уведомление за това си действие на своя клиент и същият разбира едва, когато съдия изпълнител предприеме изпълнителни действия спрямо него.  Несъразмерно е за размерите на България голям броят заведени изпълнителни дела за близо седем годишен период при частните съдебни изпълнители. Имаме 163 човека в България с лиценз на ЧСИ. Към момента при тях имаме заведени 1 000 000 дела за обща стойност над 17 000 000 000  лева, приключени около 270 000 дела и събрани малко над 4.400 000 000 млрд. лева. Данните са от доклад на Камарата на ЧСИ- това е държава в държавата   Това значи, че в момента институтът частен съдебен изпълнител се ползва за решаване на един огромен проблем в държавата ни, като междуфирмената задлъжнялост е около 170 млрд. лева. Ако всяка фирма, която има вземане от друга фирма използва института на ЧСИ- катастрофата на икономиката в България е налице, заедно с фалита на КТБ. Не е частният съдебен изпълнител, който ще решава тази огромна задлъжнялост; Към момента има извадени на публична продан над 82 000 имота, което създава огромно социално напрежение;Това ще се реши ли с промяната на Конституцията?!
Необходима е спешна закрила от държавата. Тъкмо в предното управление се създавана такива условия и сега… нищо не се продължава. Напротив, новите управници по повод ситуацията хвърлят вината на управниците, които тогава са приели тези норми  В последния месец на 39-то Народно събрание, м. май 2005 година Народното събрание, което беше доминирано от НДСВ, беше приет този закон, един месец преди да се разпусне. По мнение на други експерти се оказа, че това е един от най-лобистките закони в българското законодателство. След 10  години мисля, че е време да се преразгледа. Това е шанс да се запази социалния мир. А не ден да мине друг да дойде и да продължават тези действия на ЧСИ Съдът прилага законността, като прилага законите, издавани от Парламента. А тези закони се променят непрекъснато , заради облаги на управниците. Ето как изглежда днес един нормативен документ:  Текстът на всеки закон започва с отбелязване на измененията Посочвам :  ЗАКОН ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА ЗЕМЕДЕЛСКИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ, Обн. ДВ. бр.58 от 22 Май 1998г., изм. ДВ. бр.79 от 10 Юли 1998г., изм. ДВ. бр.153 от 23 Декември 1998г., изм. ДВ. бр.12 от 12 Февруари 1999г., доп. ДВ. бр.26 от 23 Март 1999г., изм. ДВ. бр.86 от 1 Октомври 1999г., изм. ДВ. бр.113 от 28 Декември 1999г., изм. ДВ. бр.24 от 24 Март 2000г., изм. ДВ. бр.34 от 6 Април 2001г., доп. ДВ. бр.41 от 24 Април 2001г., изм. ДВ. бр.46 от 7 Май 2002г., изм. ДВ. бр.96 от 11 Октомври 2002г., доп. ДВ. бр.18 от 5 Март 2004г., изм. ДВ. бр.14 от 11 Февруари 2005г., изм. ДВ. бр.105 от 29 Декември 2005г., изм. ДВ. бр.18 от 28 Февруари 2006г., изм. ДВ. бр.30 от 11 Април 2006г., изм. ДВ. бр.34 от 25 Април 2006г., изм. ДВ. бр.59 от 21 Юли 2006г., изм. ДВ. бр.96 от 28 Ноември 2006г., изм. ДВ. бр.108 от 29 Декември 2006г., изм. ДВ. бр.13 от 9 Февруари 2007г., изм. ДВ. бр.59 от 20 Юли 2007г., изм. ДВ. бр.16 от 15 Февруари 2008г., изм. ДВ. бр.36 от 4 Април 2008г., изм. ДВ. бр.43 от 29 Април 2008г., изм. ДВ. бр.100 от 21 Ноември 2008г., изм. ДВ. бр.12 от 13 Февруари 2009г., изм. ДВ. бр.32 от 28 Април 2009г., изм. ДВ. бр.82 от 16 Октомври 2009г., изм. ДВ. бр.85 от 27 Октомври 2009г., изм. ДВ. бр.59 от 31 Юли 2010г., изм. ДВ. бр.8 от 25 Януари 2011г., изм. и доп. ДВ. бр.38 от 18 Май 2012г., изм. и доп. ДВ. бр.15 от 15 Февруари 2013г., изм. ДВ. бр.66 от 26 Юли 2013г., доп. ДВ. бр.101 от 22 Ноември 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.109 от 20 Декември 2013г., изм. и доп. ДВ. бр.40 от 13 Май 2014г., изм. ДВ. бр.98 от 28 Ноември 2014г., изм. и доп. ДВ. бр.12 от 13 Февруари 2015г. Глава първа.
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ   Чл. 1. (Доп. - ДВ, бр. 96 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 14 от 2005 г.) Законът урежда:
1. (изм. - ДВ, бр. 12 от 2015 г.) държавното подпомагане на земеделските стопани, включит…   Това представлява днес всеки закон от годините на демокрацията. Затова имаме постоянно действащ Парламент, за да създава лобистки промени, а регламентите на ЕК се прилагат директно или не се прилагат… има ли по корумпирани от еврочиновниците, които са ни превърнали в колония, защитавайки правата на монополите на Запада?!   Каквато и нова Конституция да направим съдиите ще продължат да съдят по досегашните закони, по тези, които започват с няколко страници посочване датите на промените, а не и причините, защо са го направили и така законът вече няма нищо общо с начално приетия текст, освен името.   Начинът на работа на съдебната система гарантира не само нейната независимост, а и спазване на конкретният закон и не е работа на съдията да преценява качествата на закона. Казано накъсо- издава решение, което подлежи на контрол от следващите съдебни инстанции, докато влезе в сила, ако не се обжалва или, когато вече не може – издадено от върховния съд.   Съдията не може да си позволи нарушаване закона, защото има последващ контрол. Но… издавайки решението, може да влезе в противоречие с нагласата на обществото, създадена от медиите. Тук вече влизаме в българската действителност, където действат две съдебни системи- тази, по Конституция и тази, на българската Четвърта колона на власт- на медиите.   Докато в страните на ЕС, медиите оповестяват влезлите в сила съдебни решения у нас „медийните решения, които „нареждат“ на съдиите, кой дела са знакови, каква присъда да получи току що арестувания за „престъпление от обществена значимост“ се казват от екрана веднага, поръчани от поръчителите на ареста. В ареста на арестуваните „престъпници“ се поставят условия, които… премахват обвинения срещу имот, пари, сведения и… в папката по делото не постъпват доказателства и тогава влиза в употреба “ние ги ловим, те ги пускат!“ Така, хем с натиск управниците постигат своето, хем съдът пред Брюксел пред хората, далеч от сложния лабиринт на законите той съдът става виновник и за корупцията и за сбърканата ни демокрация…   Защо ни е нужна нова Конституция, ами пак заради управниците: 1. да се правят впечатление-  как променят съда, да става ефективен, а не какви са законите- за ЧСИ трябват спешни промени   В момента в България има три вида  съдебно изпълнение за събиране на вземанията. Едните са публичните съдебни изпълнители в Агенцията за държавни вземания, държавните съдебни изпълнители и частните съдебни изпълнители. Първите две институции, говоря за публичните съдебни изпълнители и държавните съдебни изпълнители, са под много сериозен контрол. Примерно един държавен съдебен изпълнител, над него стои районен съдия, той там получава заплата, административно е подчинен на районния съд и всяко негово нарушение в известна степен може да бъде контролирано от районния съдия.  ХОРАТА страдат ЧСИ-  благодарение на това, че има изключително много вратички в ГПК и други закони, които им дават възможност да заобикалят законите, да създават порочни практики, като например да се стига до приключване изпълнението на едно вземане, т.е. на теб да са ти взели апартамента и ти чак сега разбираш, че срещу теб има такова производство и че апартамента вече не е твой и ти нито можеш да го обжалваш, нито можеш по някакъв начин да си върнеш апартамента. Проблемът се състои в другото, че тази практика при частните съдебни изпълнители в значителна степен е по-силно изразена, защото при тях липсва всякакъв контрол. Ако погледнем Закона за частния съдебен изпълнител, ние ще видим, че те се контролират от кого, от Камарата на съдебните изпълнители, т.е. те са оставени на самоконтрол и от Министерство на правосъдието този контрол е чисто хипотетичен, той не се случва.

2. Да заменят 240 със 400 депутати , да заменят ВСС с нови- техни хора, за да са вечно на власт…     3, ден да мине, мандат да тече докато преливат празно в пусто.     Никоя медия не поставя въпроса за ЧСИ, а действията им са причина да се блокира държавата отвътре и отвън- това не са гнили ябълки, а… изкоренени градини, което направихме и на полето и в законовата уредба.   Следва продължение... за ролята на медиите у нас 
   



Гласувай:
5
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 11809881
Постинги: 5377
Коментари: 12222
Гласове: 61731
Архив
Календар
«  Май, 2021  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31