Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2015 03:33 - ЗА ТВОЕТО ЗДРАВЕ И ДЪЛГОЛЕТИЯ ПРОЧЕТИ
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 685 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 21.07.2015 03:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПО ТВОЙ ИЗБОР ОТ СПИСЪКА НА ТЕМИТЕ

17.07 12:34 - БИСТЪР УМ ПОДДЪРЖАМЕ С ВИСОКОКАЧЕСТВЕНА ДИЕТА
17.07 12:27 - Слънчогледови семки за здраве

16.07 16:25 - ЗАПАЗВАНЕТО НА ДОБРО ЗРЕНИЕ ДО ДЪЛБОКА СТАРОСТ ИСКА ГРИЖА

15.07 21:10 - Имате болен- попитай и ще ти пратя лечение / Внезапна смърт- идва на върха на копието на инсулта…

12.07 21:17 - АКО ПОДЦЕНЯВАТЕ ГРИЖАТА ЗА ЗДРАВЕТО СИ- ЧАКАТ ВИ СЕРИОЗНИ ПРОБЛЕМИ...

02.07 06:19 - Желатинът: Познавате ли тази супер храна? - Здравословните ползи на желатина. Домашен желатин

01.07 18:10 - За здраве и дълголетие трябват смели промени от вредни навици и храни
за здраво сърце
26.06 14:43 - ЛЕКУВАНЕ ОТ БЕЗСЪНИЕ , А КАК, АКО ВИ ЛИПСВА СЕКС, НО...СЪН НЕ ТРЯБВА ДА ВИ ЛИПСВА  
25.06 21:03 - ПРЕДПАЗВАНЕ И ЛЕКУВАНЕ ОТ ДИАБЕТ ВИЖ КАК СЕГА!   17.06 21:29 - Милен Антонов: Помогнах майка ми излекува рака   10.06 07:21 - ОПАСНО: ИЗТРЪПВАНЕ на КРАЙНИК- телеграма за инсулт!   05.06 20:02 - Дълголетието не идва даром, а е начин на живот

Консумация на зеленчуци: Съществуват около 5 различни вида зеленчуци: зеленолистни, семенни (шушулкови), цветни, стъблени и кореноплодни.
а) зеленолистни: маруля, зеле, килантро, люцерна, спанак, магданоз, мента, лозови листа, кактус, листа лук.
б) семенни: всички сортове домати, тиква, люти чушки, патладжан, зелен фасул, краставица.
в) цветни: кафиол, броколи, цветове на тиква, артишок (ангинар), палмови цветове.
г) стъблени (пънчести): целина, аспержи, гъби и др.
д) кореноплодни: цвекло, всички сортове лук, чесън, моркови, репички, ряпа.
Консумацията им помага на организма да си набави необходимите витамини и минерали.
3. Консумация на плодове: Освен витамини и минерали, те съдържат монозахариди, които лесно се усвояват от организма.

Плодовете могат да се класифицират в 3 категории:

а) сок: портокал, грейпфрут, лимон, грозде, мандарина.
б) плод (пулпа): банан, манго, папая, ягода, ананас, диня, пъпеш, тамаринд.
в) ендосперма: ябълка, круша, праскова, кайсия, слива, дюля, Opuntia (ядивен плод на вид кактус), смокиня, грозде, гуава, киви, фурма, кокос, нар, юикама. Авокадото съдържа повече калории, отколкото всеки друг плод, а папаята – най-много протеини.
4. Консумация на клубени (подземни стъбла, грудки): Най-разпространени са картофите и сладките тропични картофи (yams). Те са с високо съдържание на монозахаридни въглехидрати (скорбяла). Захарите в плодовете и клубените са най-важният източник на енергия за организма.





Тагове:   най важно здраве,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 12445489
Постинги: 5515
Коментари: 12732
Гласове: 63835
Архив
Календар
«  Януари, 2022  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31