Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2016 00:12 - ЧУШКИ ДОМАТИ, КОЙТО НЕ ЯДЕ, ТОЙ ГОЛЯМ/ ДО НАД 100 ГОДИНИ / НЯМА ДА ПОРАСТЕ
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1227 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 05.10.2016 18:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Червените чушки – отлично средство най вече сурови
В
червените чушки антиоксидантите са в пъти повече отколкото от зелените.  Витамин С в червените пиперки е повече отколкото дори в портокала, смятан от много хора, че е с най-богато съдържание. Чушките съдържат и доста витамин Е – друг признат антиоксидант. Витамин Е се бори и с безплодието. Ако човек яде такива чушки поне 3 пъти седмично през лятото и 1- 2 пъти зимата, си осигурява задоволителна защита срещу рак- освобождаването на свободни радикали в тялото.
image

В по-големи количества, отколкото в зелените чушки, е и съдържанието на капсаицин – вещество, което укрепва имунната система. То има добър ефект в борбата на организма срещу болестотворните бактерии. В същото време е идеално средство за профилактика на стомашно-чревните проблеми и силен помощник при лечението на възпаления на стомашната лигавица. Обикновено капсацинът се свързва с пикантните чушки. Това е напълно вярно, но полезното вещество се съдържа (в по-малки количества) и в нелютите сладки пиперки.

Този традиционен зеленчук е неподозирано добро средство за профилактика на тромбозите. Хората, които са склонни към образуване на кръвни съсиреци, ще намалят риска с редовно включване на чушките в менюто. Този антитромбозен ефект се усилва, когато чушките се комбинират с домати. Чушките са нискокалорични – 20 ккал в 100 г, а в същото време много полезни и затова се предпочитат и от хората, които искат да отслабнат. Подходящи са и при инсулинова резистентност и диабет, както и при атеросклероза и деменции. Не в количеството на храната, а в нейното качество- съдържание най вече на витамини ( в суровия продукт!) е полезността- другото е трупане мазнини, задръстване тялото с боклуци- хапчета в консервирането. Днес можем да имаме на трапезата си целогодишно зеленчуци. И буркани с пари и буркани с консерви не са полезни, но с парите пазарувай регулярно най полезното за здраве. 

Препоръка: вместо да тъпчете сега буркани с печени- стерилизирани червени чушки- купувайте си зимата сурови - консумиракте редовно шопска салата с червени чушки, домати, сирене за здраве и дълголетие

С комплекса си от антиоксиданти тези два зеленчука има и мек детоксикиращ ефект. Те намаляват и образуването на пигментни петна по кожата. Високото съдържанието на витамин В6 спомага за преработката на белтъчините, което трябва да се знае от хората, които ядат повече животински продукти и особено сирене. Не е случайно, че в традиционната ни кухня има ястие като пълнена със сирене чушка. Вещества в чушките спомагат и за образуването на витамин В12. С една нормална порция – около 100- 200 г чушки, човек приема над 7 г баластни вещества, които са много важни за добрия транзит на храната и своевременното изхвърляне на отпадъчните вещества. При печенето чушките губят голяма част от витамин С, защото той е термолабилен. Но и печени, чушките си остават полезни- в комбинация с домати и лук. Принципно винаги препоръчвам зеленчуците и плодовете сурови, но ако се сравняват със сродни видове консервирани храни – кетчуп и българската лютеница, за предпочитане е лютеницата. Тя е 50 пъти по-полезна от кетчупа. Не консумирайте кетчуп!!

Д-р Емил Илиев, специалисти по кожни и венерически болести в МЦ „Еди“ София

Българите променили света
България, която не познавате - Неща, които не знаете за България
Има 4 основни метода за производство на витамини основният- от отпадъци: на американски форум, представител на голяма фирма казва:“ние знаем, че нашите клиенти не са готови да плащат за качествени суровини, затова използваме ....отпадъците от животни и растения”.
- огромна част от витамините се произвеждат от птичи пера и животинска козина.
Замърсяването на околната среда например изисква непрекъснато увеличаване на всекидневните нужди от витамини, особено пък в големите градове.Стресът, предизвикан от активния начин на живот, алкохолът, никотинът, кофеинът, консервантите, както и средствата за контрацепция увеличават прогресивно нуждите на нашия организъм от витамини.

Всеизвестен факт е, че една цигара може да унищожи до 100 мг витамин С в организма.












Гласувай:
6
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 11809624
Постинги: 5377
Коментари: 12222
Гласове: 61730
Архив
Календар
«  Май, 2021  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31