Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2016 02:12 - ОПРЕДЕЛЕТЕ СИ ПРИЕМ НА ХРАНА САМО В РАМКИТЕ НА ОСЕМ ЧАСА , ДАЙТЕ 16 ЧАСА ПОЧИВКА НА... УСТАТА.
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1090 Коментари: 2 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  За здраве и дълголетие:  Намаляване  интервала , при който се приема храна и увеличаване времето, на организма да си  почива намалява нивото на гликозата (кръвната захар) и риска от болести  Тези  прости диетични промени,  ще имат пълен ефект върху здравето, без да се изисква сложно броене на калории или хранителни вещества.

Съветите за предпазване  и излекуване от хипертония, диабет, запек  изисква прием на чайове или гореща вода с лимон,  извлеци от коприва, глухаче,  кисело мляко, зеленчуци а  съветите за предпазване от рак изискват ограничаване на консумацията на червено месо, алкохол и рафинирани въглехидрати,  повишаване  приема на храни с растителна основа, което е правилно. Има нови доказателства че  ако хората ядат в рамките на  7-8 часа и  15-16 часа остават без прием на храна, а само вода, чайове, кафе реализират намаляване наднормено тегло, ,  забавя стареене,  опазват  от болестите на  модерната епоха: рак, диабет, хипертония, подагра- радват се на добро здраве, настроение и работоспособност. Това е така, защото с пълен стомах не се работи. Установено е:
Храносмилателната система се нуждае от почивка:  През нощта на храносмилателната система на човек се нуждае от почивка, вместо да работи. Данните показват, че стомаха, мозъка и храносмилателната система на организма трябва да гладуват за 16 часа, вместо да работят през цялата нощ, да произвеждат енергия за спящото тяло. То води до метаболитно изтощение.
Приемането вечер на високо калорични, с високо съдържание на мазнини храни могат да доведат до не само увеличаване на теглото, но и до затлъстяване на черния дроб, твърде високи нива на холестерола, задръстващи артериите и с високо съдържание на захар пикове / нива на гликозата в кръвта, което вероятно ще доведе до твърде много отделяне на инсулин, бързо стареене, и в крайна сметка диабет тип 2 или проблеми с кръвното налягане.
Когато черния дроб забавя производството си на гликоза (захар), не се получават тези високи скокове и краткотрайни пикове, и тези високи нива на захар в кръвта в средата на нощта, причиняващи нарушение на съня и събуждане.

Понижаването на нивата на инсулина е добре за вашето здраве (излишъкът на инсулин е известно вече, че е ключов фактор за множество дегенеративни заболявания като диабет, сърдечно-съдови заболявания и дори някои видове рак), но също така има още един много полезен страничен ефект – отделяне на излишната вода от организма.
Съвременният начин на хранене с храни богати на захар и рафинирани въглехидрати (бяло брашно) означава, че се отделя твърде много инсулин в организма, който задържа допълнително вода и тялото ни изглежда подуто. Тази излишната течност не само увеличава теглото, но също така се просмуква в тъканите на тялото, заплашвайки нашето здраве.Тези течност принуждава органите на тялото да работят по-усилено-  като ги напряга и изтощава. 

Среднощната диета ще доведе до намаляване на глада, по-малък апетит, по-добро настроение, по-високи нива на енергия, по-спокоен сън и повишена концентрация на вниманието.
Избор на време на хранене:
Хронобиологията изисква не само да се ограничи „работното време“ на тялото за  за прием на крана, но и налага ред, ха вида храни. Имаше поговорка: „Закуската яш сам, обеда раздели с приятели, а вечерята раздай!“ Този ред е възможен за пенсионерите, както и на работещите. Всеки има избор да си нагоди часовете, според нуждите на тялото, но да спазва ежедневно своя ред, часове.                                                                                             Пенсионер  или работещ , с наднормено  тегло : 1. Започва  деня с изпиване чаша гореща вода с лимон или  чаена лъжица оцет; чаша зелен чай  ; При  нормално тегло – с или кафе и това не е закуска, а- събуждане.  Между 8 и 11 часа- закуската, която да е обилна,  обеда между 12 и 13 часа с последен прием на храна 15- 16 часа. Така ще си осигурим здраве, тънка талия, независимо от пола.

Всяко начало за нов ред  изисква твърдост, но, за здравето трябва да сме готови .           на по възрастните се препоръчват да не се яде след 16:00 часа, поради липса на достатъчно храносмилателни ензими. Половин час преди всяко хранене да приемат чаша вода или зелен или друг чай с лъжичка ябълков оцет или лимон. Феноменалните резултатите от 16 часа не приемане храна ( наречете го гладуване) се постигат, като се приема вечеря - последното хранене всеки ден в определен час и след това се чака 16 часа до закуската на следващата сутрин. Но от вечерята до съня трябва га има над 4-5 часа.

Да се приемат  протеини  само на закуска и обяд! Това не е само наложително, но е много важно какво количество и какви протеини да се приемат в определено време и това се съблюдава стриктно.  панкреатичните ензими, използвани в храносмилането на протеини, се използват само за 6 часа това се съблюдава стриктно панкреатичните ензими, използвани в храносмилането на протеини, се използват само за 6 часа . Сутрин закуската трябва да бъде богата на протеини, обяда е най-голямото хранене за деня, и вечерята- супа, салата или припечена филийка хляб с кисело мляко   Суровите бадеми са много добър източник на протеини и могат да се приемат: 10 бадеми на закуска и 10 бадеми на обяд. Добре е суровите семена ядки  да се накисват във вода 24 часа преди приема. ( орехи, сурови белени слънчогледови семки, елда, конопено семе – от списъка на традиционната българска кухня)

Ензимна терапия за превенция и лечение   Приемане на храна между 6:00 и 9:00 сутрин може да буферира киселинния спад (pH), който скоро след това достига до най-ниската си точка. Усвоените аминокиселини са на разположение за метаболитна активност осем часа по-късно и стабилизират алкалния връх (pH). Когато това става, е лесно за организма да поддържа една по-оптимална рН среда без стреса на прекомерното разлюляване в едната или другата посока.

Лошо е и ни разболява : ако протеини се приемат през деня в 19:00 ч. това може да попречи на спокойния цикъл на съня, които върхове са в този случай около 3 часа сутринта, осем часа по-късно- усвояват се 8 часа след приема . Затова протеини, които се приемат след  3 часа (следобед) причиняват проблеми: не се усвояват правилно или метаболизират напълно по време на сън и по този начин допринасят за токсично претоварване на лимфата и кръвта. Когато ние спим и  лимфната система  също  спи. Тя се използва за транспорт на аминокиселините до клетките и обезвреждане  и събиране на отпадъците. Протеини,  консумирани  късно отсядат в спящата лимфна система,  причинявайки  задръствания, тъй като те не се метаболизират правилно.

Ефект от 16 часовото не приемане на храна ( не може да се нарече гладуване- защото при 8 часовия прием организма е консумира достатъчно за задоволяване тялото-  по малко, при нужди от премахване излишни килограми/   и :
1. Нормализира  инсулиновата чувствителност, което е от ключово значение за оптимално здраве - инсулинова резистентност (това, което получавате, когато инсулиновата чувствителност намалява) е първичен фактор, допринасящ за почти всички хронични заболявания, от диабет до сърдечни заболявания и дори рак.
2. Нормализира нивата на грелин (ghrelin) - известен също като "хормон на глада".
3. Насърчава производството на човешкия растежен хормон (HGH)-  играе важна роля за здравето и забавя процеса на стареене
4. Понижава на нивата на триглицеридите.
5. Намаляване на възпаления и намаляване вредата от свободните радикали.                             

 








Гласувай:
13
0



1. aip55 - Трудно
03.10.2016 06:56
осъществим режим, но смятам за целесъобразен за организма ни!
Поучителен пост приятелю! Благодаря ти!
цитирай
2. flymore - Благодаря!
03.10.2016 21:45
Благодаря за полезната информация, Зав! Трудно изпълнимо е за мен...
Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 11719695
Постинги: 5372
Коментари: 12191
Гласове: 61568
Архив
Календар
«  Април, 2021  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930