Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2017 11:08 - Тръмп изиграл ключова роля и в кампанията за Brexit
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1133 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 01.03.2017 09:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ТРЪМП ИЗИГРАЛ КЛЮЧОВА РОЛЯ И В КАМПАНИЯТА ЗА BREXIмилиардер, помогнал финансово кампанията на Доналд Тръмп  изиграл ключова роля и в кампанията за Brexit, пише брит. в. "Обзървър".  Робърт Мърсър, за когото се разбра,  че е от собствениците на дясната медия "Брайтбарт", е  приятел на британския политик Найджъл Фараж. Той е наредил на фирмата си за анализи на данни да предостави експертни съвети на кампанията за напускане на ЕС (Leave) и по-конкретно чрез Facebook  взема на прицел колебаещи се гласоподаватели. Дарение на услуги,не  декларирано пред избирателната комисия, отбелязва "Гардиън".

"Кеймбридж Аналитика", клон на британската компания "SCL груп" с 25 години опит в кампаниите за военна дезинформация и "изборен мениджмънт", твърди, че използва най-съвременна технология, която може да изгради лични психометрични профили на гласоподаватели и да открива какво ги вълнува. Екипът на Тръмп е платил на фирмата над 6 милиона долара, за да окаже влияние във виртуалното пространство върху колебаещите се избиратели, а сега става ясно, че Мърсър е свързал и Фараж с фирмата, в която има мажоритарен дял. Директорът за връзки с обществеността на кампанията за напускане на ЕС Анди Уигмор каза за в. "Обзървър", че между Фараж и Мърсър има дългогодишно приятелство и американският милиардер е предложил услугите си безплатно заради общите им цели.
Стратегията е включвала събиране на информация от профили във Facebook и други социални мрежи, благодарение на което е изградена база данни за над един милион души. Уигмор каза, че кампанията е използвала тази информация в комбинация с изкуствен интелект за набелязване на конкретни хора, на които са изпращани до голяма степен персонализирани рекламни материали.

Мърсър и дъщеря му Ребека са ключови фигури не само във възхода на Тръмп, но и във внасянето на разкол в традиционните медии, пише "Обзървър" и посочва публикация от събота на в. "Вашингтон пост", в която се разкрива, че Мърсър е един от собствениците на "Брайтбарт" - сайтът , превърнал се във водеща платформа на алтернативната десница. Това е една от серията му инвестиции, които целят да променят медийната среда и политическите възгледи не само в САЩ, но и във Великобритания, пише "Гардиън".

Путин  направи Тръмп президент,  наредил на Плевналиев да не се кандидатира. Фактите говорят, медиите мълчат или казват каквото, когато трябва не за информиране, а за зомбиране

Прочети още на: http://www.dnes.bg/world/2017/02/27/iznenada-nalival-pari-na-trymp-s-kliuchova-rolia-v-brexit-a.333216?utm_source=blog&utm_medium=dnesbox&utm_campaign=footer

 

Оказва се, че Робърт Мърсър, натрупал милиарди от хеджфонд, специализиран в автоматизирана търговия, за когото се разбра миналата седмица, че е един от собствениците на дясната медия "Брайтбарт", е дългогодишен приятел на британския евроскептичен политик Найджъл Фараж. Той е наредил на фирмата си за анализи на данни да предостави експертни съвети на кампанията за напускане на ЕС (Leave) и по-конкретно как чрез Facebook да взема на прицел колебаещи се гласоподаватели. Това е дарение на услуги, което не е било декларирано пред избирателната комисия, отбелязва "Гардиън".

"Кеймбридж Аналитика", клон на британската компания "SCL груп" с 25 години опит в кампаниите за военна дезинформация и "изборен мениджмънт", твърди, че използва най-съвременна технология, която може да изгради лични психометрични профили на гласоподаватели и да открива какво ги вълнува. Екипът на Тръмп е платил на фирмата над 6 милиона долара, за да окаже влияние във виртуалното пространство върху колебаещите се избиратели, а сега става ясно, че Мърсър е свързал и Фараж с фирмата, в която има мажоритарен дял.

Директорът за връзки с обществеността на кампанията за напускане на ЕС Анди Уигмор каза за в. "Обзървър", че между Фараж и Мърсър има дългогодишно приятелство и американският милиардер е предложил услугите си безплатно заради общите им цели.

Стратегията е включвала събиране на информация от профили във Facebook и други социални мрежи, благодарение на което е изградена база данни за над един милион души. Уигмор каза, че кампанията е използвала тази информация в комбинация с изкуствен интелект за набелязване на конкретни хора, на които са изпращани до голяма степен персонализирани рекламни материали.

Мърсър и дъщеря му Ребека са ключови фигури не само във възхода на Тръмп, но и във внасянето на разкол в традиционните медии, пише "Обзървър" и посочва публикация от събота на в. "Вашингтон пост", в която се разкрива, че Мърсър е един от собствениците на "Брайтбарт" - сайтът , превърнал се във водеща платформа на алтернативната десница. Това е една от серията му инвестиции, които целят да променят медийната среда и политическите възгледи не само в САЩ, но и във Великобритания, пише "Гардиън".

Прочети още на: http://www.dnes.bg/world/2017/02/27/iznenada-nalival-pari-na-trymp-s-kliuchova-rolia-v-brexit-a.333216?utm_source=blog&utm_medium=dnesbox&utm_campaign=footer
 

 




Гласувай:
5
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 11368449
Постинги: 5306
Коментари: 11825
Гласове: 60087
Архив
Календар
«  Ноември, 2020  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30