Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2020 06:13 - СЛАВИ, КАТО ЛИЛИ ПЕЕ БЪЛГАРСКИ ПЕСНИ, КОЙТО ГО НАРИЧА ЧАЛГАР Е НЕВЕЖ, ЗЛОБАР ИЛИ И ДВЕТЕ
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 667 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 26.01.2020 07:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НИКОЙ НЕ ГО Е НАДМИНАЛ ПО ГРАНДИОЗНОСТ НА КОНЦЕРТИТЕ У НАС И В СВЕТА!  ХОРАТА ГО ОЦЕНЯВАТ:

image Magdalena Dineva преди 4 години Слави - невероятен, изключителен, запомнящ се - истински шоумен и професионалист, доказал се през годините - всичките му песни са уникални и несъмнено се превръщат в хитове! Може да не е правил концерти от бая време, ама пък това беше на световно ниво и докосна всички хора в залата, както и гледащите по екраните!  Благородно завиждам на всички, имали възможността да се изкефят на живо и да се върнат назад към времето на хубавата музика, на хубавите години, на неподправения патриотизъм и национална задружност! Евала, Слави, че с едно събитие обедини толкова хора! Дано има още такива концерти занапред и все на такова ниво! Поклон!!!   756 image Mario Tzenov преди 4 години НАЙ-ГОЛЕМИЯ В ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА,ПРОСТО СПОР НЯМА !!!!!!!!!!!!!



image gambaa ichinnorov преди 3 години Здравейте, аз съм от Монголия, завыршил съм ВМЕИ, Аз съм гдедал този концерт В Монголия на интернет, Не съм гледал такъв мощен Български концерт през последните години, Аз се гордея с Слави,   36
image Mihaela Milusheva преди 4 години Това са най-добрите музиканти в цяла България. Видях по-надолу негативни коментари и наистина не мога да повярвам! Толкова много емоции ми донесоха само от записа, камо ли ако съм била в залата. Благородно завиждам на всеки един от хората там. Емоционално, професионално и истинско :)   39

image BGR Gamer преди 4 години НЕ СРАВНЯВАЙТЕ СЛАВИ С ЧАЛГАТА !!!!!! ако не правите разликата тогава няма смисъл да гледате концерта...по добре си пуснете пайнер.....

image temenujka simeonova преди 2 години Всички казват:"Лили Иванова е велика и неповторима!!!" Това е факт..но за разлика от нея Слави освен "неповторим и незабравим и велик" е и ...... НЕНАДМИНАТ!!! Моят син на 8 год.знае повече негови песни от на Лили Иванова и не защото аз не слушам нея,а защото в песните на Слави има мъдрости от народа и за народа и само за народа!!!Евала Слави-НЕПОВТОРИМ си !!!



image Tsvetelina Tsvetkova преди 4 години Браво Слави концерта ти е уникален заедно.с.бенда теб и всичките ти песни! Страхотен си истински българин. Браво на теб! Благодаря за прекрасния концерт и емоциите! ПОКЛОН !!! 

Слави Трифонов и Ку-Ку Бенд - Концерт в Арена "Армеец" - 2015 (full) 3 763 611 показвания



 




Гласувай:
6



1. zaw12929 - Ivaylo Angelov Ivaylo Angelo...
26.01.2020 06:20
Ivaylo Angelov
Ivaylo Angelov
преди 4 години
Бях в залата и беше уникално. Моментът, в който публиката викаше на бис ... Записът е професионално направен и всичко е балансирано, както си му е редът. Но тези, които бяха там, знаят ... За пръв път бях на концерт, където поради невъзможността на звука да се разпространи пропорционално в пространството, резонансът буквално щеше да срути залата. Такова викане не е било никога. Беше невероятно преживяване и страхотно шоу. Благодарности на екипа за това удоволствие и адмирации, че качихте толкова бързо записа онлайн и то 1080p. Чакаме есента и стадиона ... :)
цитирай
2. zaw12929 - Dimka Ivanova Dimka Ivanova ...
26.01.2020 06:23
Dimka Ivanova
Dimka Ivanova
преди 4 години
Наистина не разбирам всичката тази злоба, която изливат разни празни и бездушни хора, с какво им помага в живота?!?! Бихте ли ми обеснили защо всички критикуват, всички се правят на големи разбирачи?! Радвайте се на този концерт, радвайте се на музиката на Слави, че за толкова години не се е променила към пошлостта на чалгата! (Аз слушам чалга, просто знам, че има доста хейтъри, които биха ме критикували доста, спестявам си го малко) Този концерт е нещо изключително и се радвам, че дори от малкия екран, успях да бъда част от публиката му и да пея всички песни с тях! Евала му правя за шоуто!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14262895
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68330
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930