Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2020 11:01 - :)
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2515 Коментари: 19 Гласове:
7

Последна промяна: 24.11.2020 13:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В мерена реч от Делиормана ,
хетман  да брани премиер се хвана
В реч жонглира с ямба и хорея,
две магистратури има в къщи той за нея

За Бойковите магистрали оди пише,
бърза в рими виадукти да опише 
Римува да се докара до дередже,
 Вкъщи да е с пълно чекмедже 
 



Гласувай:
7



1. анонимен - Това стихче никак не е лошо. Би могло ...
24.11.2020 11:27
Това стихче никак не е лошо.
Би могло да се допълни.

Той владее даже и дактила,
язди без проблеми и камила,
пич е гетманс, пич и половина,
все едно е истинска лавина
цитирай
2. vencivaleri1951 - Разбира се че може да се допълни
24.11.2020 12:04
Гетьо за Омир е достоен

quote=plonder]Това стихче никак не е лошо.
Би могло да се допълни.

Той владее даже и дактила,
язди без проблеми и камила,
пич е гетманс, пич и половина,
все едно е истинска лавина[/quote]
цитирай
3. blackpredator - да допълня
24.11.2020 12:32
Пюлюгора плондер стана
нов ник изсра хисарския дингил
как да не кажеш "твойта мама"
на некъпания прост миндил
цитирай
4. starforlife - Хайде набързо и от мен - УЧИТЕЛЯТ (ха ха ха) на Омир:
24.11.2020 13:12
За "Полюгор" обаче тоз образ пада си се недоказан...
А не само страхът на Пръц е Тетевенпоказан!
Може Поли да е пък като Ален Делон...
А Пръц-Пръц остава си пърдящ скротумбалон.
цитирай
5. vencivaleri1951 - И тъй рече
24.11.2020 14:05
Гочето от клуб анонимни дървеници
и мисловно импотентни прозападни
кибици
Фантазьор и фукльо нямащ равен
С грубостта си смятащ се забавен





starforlife написа:
За "Полюгор" обаче тоз образ пада си се недоказан...
А не само страхът на Пръц е Тетевенпоказан!
Може Поли да е пък като Ален Делон...
А Пръц-Пръц остава си пърдящ скротумбалон.

цитирай
6. radostinalassa - Понеже два пъти ме трие...
24.11.2020 14:26
мога ли да напиша тука, че Чернъо обича Путин, защото е чер джендър?
цитирай
7. milady - :-)..венци, а бе добър си, и в мерената реч..браво..
24.11.2020 14:33
да не бе,туй Черно кречетало, ни зело, ни дало ))
...знаем отлично ,кой е полигор, има 250, реални 'добавили в любими"
а баба..Кумодела..има 255...израстъка )

квантова загадка е Света, многоДелке!
не ме омайвай с изобилна лепкава боза..и пируети във Виртуала..
„ не идвам с Мир,а с Меча на Истината"
казал йисуската.)
цитирай
8. blackpredator - "Дейта Прост"
24.11.2020 15:08
Влизам в блога. Полунощ е. Нито звук.
Само Гочо Тъпото, на смяна охранителен дудук.
Праи виртуални сфирки на Америка и Мъск
туй било за него панагюрска лъст..
цитирай
9. apostapostoloff - Следствието доказа, че чекмеджето
24.11.2020 15:41
с пачките и кюлчетата е на Станищев, защото снимката е правена по времето, когато той е бил премиер.
цитирай
10. radostinalassa - Това изложение е написано в стил Минка
24.11.2020 17:40
milady написа:
да не бе,туй Черно кречетало, ни зело, ни дало ))
...знаем отлично ,кой е полигор, има 250, реални 'добавили в любими"
а баба..Кумодела..има 255...израстъка )

квантова загадка е Света, многоДелке!
не ме омайвай с изобилна лепкава боза..и пируети във Виртуала..
„ не идвам с Мир,а с Меча на Истината"
казал йисуската.)

А колко израстъка има Старчо?
цитирай
11. starforlife - Венци, поетичната игра също бих могъл да я играя и то на ниво, на което малко Поетеси тук да ми излезнат...
24.11.2020 18:00
Защото е факт, че имам минимум 50 такива (поетични) изяви И тук, където по разбираеми причини не се "споделя" най-доброто, интимно или... съкровено.
(Копукова примерно съм я правил бръм при такива заигравки, а поне 5 мои поезии Земела, която определено е най-добрата ТУК (и ми е реална Приятелка), ги е определяла като за конкурси, тоест - много силни.)

Предпочитам обаче да ти го кажа в немерена реч, защото е по-"сериозно" и по- (надявам се) замислящо.
Та:

В 4-ти коментар аз иронизирам Пръдльото, който пръв започва заяждане с друг и то с идиотия (тази на Пръдльо говоря идиотия) не само "основателна" колкото бездарието му след това спрямо мен, а и изтъркала се мнооого отдавна, защото въображението му стига до толкова, едно и също да влачи с години.
СПРЯМО ТЕБ НЕ СЪМ ОТПРАВИЛ НИ НАЙ-МАЛКО КАКВОТО И ДА Е.
И няма лошо, че и ти въртиш една и съща не само изтъркала се плоча спрямо мен, а и НЕВЯРНА...
Въпросът е да те попитам с кои очи следващия път ще кажеш на някого, че ми се подлага?
цитирай
12. анонимен - тоя педал пак е дал израз на копнежа ...
24.11.2020 18:12
тоя педал пак е дал израз на копнежа си по полигор
греховната любов на прислужника на баба дела
цитирай
13. vencivaleri1951 - Жоро, непрекъснато ме учудваш, но за съжаление не мога да кажа с добра изява.
24.11.2020 18:31
В каква ,,поетична,, игра ме забъркваш? Да римуваш не значи, че пишеш поезия. Компютърът след като реди нотите, вероятно може да реди и думите.
Тоест , не се , а и не мога да се състезавам. Ето чета куплетите и ако ще ги оприличаваме на състезание то ще е за паранормални състезатели. Не знам какво сте се ,,надпоезвали,, с Копукованали за Розалия иде реч/,
то чел съм от нея добри, много добри неща. Не можем взаимно да се ,,дишаме,, но това е друга бира.
Мойта закачка с Гетьо и теб не е злобна, не е натоварена с негативизъм. Няма обидаТи скочи върху блеки, не той връз теб.




quote=starforlife]Защото е факт, че имам минимум 50 такива (поетични) изяви И тук, където по разбираеми причини не се "споделя" най-доброто, интимно или... съкровено.
(Копукова примерно съм я правил бръм при такива заигравки, а поне 5 мои поезии Земела, която определено е най-добрата ТУК (и ми е реална Приятелка), ги е определяла като за конкурси, тоест - много силни.)

Предпочитам обаче да ти го кажа в немерена реч, защото е по-"сериозно" и по- (надявам се) замислящо.
Та:

В 4-ти коментар аз иронизирам Пръдльото, който пръв започва заяждане с друг и то с идиотия (тази на Пръдльо говоря идиотия) не само "основателна" колкото бездарието му след това спрямо мен, а и изтъркала се мнооого отдавна, защото въображението му стига да толкова едно и също да влачи с години.
СПРЯМО ТЕБ НЕ СЪМ ОТПРАВИЛ НИ НАЙ-МАЛКО КАКВОТО И ДА Е.
И няма лошо, че и ти въртиш една и съща не само изтъркала се плоча спрямо мен, а и НЕВЯРНА...
Въпросът е да те попитам с кои очи следващия път ще кажеш на някого, че ми се подлага?[/quote]
цитирай
14. starforlife - Не, Венци, аз не скочих в/у "блеки".
24.11.2020 19:15
Аз "защитих"друг, на който ПОСТОЯННО скача "блеки".
Факт. Както за сега, така и за перманентното му скачане.

После:
- А защо мислиш, че моето скачане е злобливо?
но най-вече
- Твоето скачане не е правдиво.
Правя "анализ", а ти отречи, ако имаш очи да го направиш:
- Не само аз, а 90% от "моите" ДЪРВЕНИЦИ СПОРЕД "ФИНАТА ТИ ИРОНИЯ" са доказали се като реални.
АНОНИМНАТА "ДЪРВЕНИЦА" Е ТОЧНО ТОЗИ, НА КОГОТО СЕ ПОДЛАГАШ.
- За мисловната импотентност ще го прескоча. Просто ще го прескоча.
- Нататък за фукльо, ОК, да го приемем за вярно. Но фантазьор...
ОТЛИЧНО ЗНАЕШ, ЧЕ ВСЯКА ЕДНА СВОЯ "ФУКНЯ", "ФАНТАЗИРАНЕ" И ПРОЧЕЕ, АЗ СЪМ БИЛ ГОТОВ ДА Я ДОКАЖА РЕАЛНО И МНОГО ЧЕСТО ГО ПРАВЯ ВИРТУАЛНО, НО С ДОСТАТЪЧНА ДОЗА ПОКАЗАТЕЛНОСТ ЗА ДОСТОВЕРНОСТ.
Какво досега доказа не ти (теб не те "закачам" сега), а този, на когото ("блеки") в случая се подлагаш?
КОГА И КАКВО?
- Кой си ти, че да определяш аз смятам ли се за забавен или не?
ТИ СИ ТОЧНО НИКОЙ, ВЕНЦИ. ПРИМИРИ СЕ С ТОВА.
Ооо, моля ти се, не заскрибуцвай, че и аз съм никой.
Защото ще ти поNтя, че без да съм някой, около 25 блогъра към момента не само ме познават реално, а с желание са готови винаги да се срещат с мен.
Факт.
И при 75-80 блогъра в блог.бг в момента въобще - тава са над 25%. Така, че дотук с меродавността на твоите преценки, освен, ако не искаш да кажеш, че над 1/4 от съблогърите и съблогърките са простаци и т.н. та се "привличаме" като подобни.
Насреща: КОЛКО И КОИ НЕ САМО СЕ СРЕЩНАХА С "блеки", А С КЕФ БИХА СЕ СРЕЩАЛИ (МНОГОКРАТНО) С НЕГО?
Хайде сега, докато ти е пресен прочита на последното, се върни на "фината си ирония" за "анонимните дървеници" (цитирам те) и проумей, че моята ирония включваше САМО "блеки" (и положително "Полюгор" - цитирам него в скучната му песен от години), а твоята реално макар и косвено - 20-25 съблогъра и съблогърки.
Хора, които ти ни най-малко дори не познаваш.
цитирай
15. vencivaleri1951 - Клубовете са винаги анонимни-алкохолици, наркомани, масони...
24.11.2020 20:44
И какво има лошо във фантазиите. ,, Бели нощи,, е един от любимите ми романи, филм също. От време на време си пускам касетата и ,,подсмърчам,, ...
Не отъждествявам фантазията и лъжата. Лъжата е смъртен грях, а Бог с фантазия ни е създал...
А защо смяташ , че само с теб желаят да се срещат. Друг е въпросът в подбора на тези срещи. ,,Количествените натрупвания водят до качествени изменения.,,
Как да подам ръка, на човек който си мери пишката. Ами ако току що я е мерил?:)

quote=starforlife]Аз "защитих"друг, на който ПОСТОЯННО скача "блеки".
Факт. Както за

После:
- А защо мислиш, че моето скачане е злобливо?
но най-вече
- Твоето скачане не е правдиво.
Правя "анализ", а ти отречи, ако имаш очи да го направиш:
- Не само аз, а 90% от "моите" ДЪРВЕНИЦИ СПОРЕД "ФИНАТА ТИ ИРОНИЯ" са доказали се като реалност.
АНОНИМНАТА "ДЪРВЕНИЦА" Е ТОЧНО ТОЗИ, НА КОЙТО СЕ ПОДЛАГАШ.
- За мисловната импотентност ще го прескоча. Просто ще го прескоча.
- Нататък за фукльо, ОК, да го приемем за вярно. Но фантазьор...
ОТЛИЧНО ЗНАЕШ, ЧЕ ВСЯКА ЕДНА СВОЯ "ФУКНЯ" И ПРОЧЕЕ, АЗ СЪМ БИЛ ГОТОВ ДА Я ДОКАЖА РЕАЛНО И МНОГО ЧЕСТО ГО ПРАВЯ ВИРТУАЛНО.
Какво досега доказа не ти - теб не те "закачам" сега - а "блеки"?
КОГА И КАКВО?
- Кой си ти, че да определяш аз смятам ли се за забавен или не?
ТИ СИ ТОЧНО НИКОЙ, ВЕНЦИ. ПРИМИРИ СЕ С ТОВА.
Ооо, моля ти се, не заскрибуцвай, че и аз съм никой.
Защото ще ти поNтя, че без да съм някой, около 25 блогъра към момента не само ме познават, а с желание са готови винаги да се срещат с мен.
Факт.
И при 75-80 блогъра в блог.бг в момента - тава са над 25%.
КОЛКО И КОИ НЕ САМО СЕ СРЕЩНАХА С "блеки", А С КЕФ БИХА СЕ СРЕЩАЛИ (МНОГОКРАТНО) С НЕГО?
Хайде сега, докато ти е пресен прочита на последното, се върни на "фината си ирония" за анонимните дървеници и проумей, че моята ирония включваше САМО "блеки" (и положително "Полюгор" - цитирам), а твоята реално, макар и косвено, 20-25 съблогъра и съблогърки.
Хора, които ти ни най-малко дори не познаваш.[/quote]
цитирай
16. radostinalassa - Пак ви е хванала ...
24.11.2020 20:58
словесна ,почти ковидна диарея. Преливате от пусто в празно.
Чернъо харесва Путин, защото е джендър.
Янките ни взеха 6 млрд за таралясници, а ни дават 2 млн за борба с Ковида. Нямаме никаква изгода от тях. Напусто ни ги хвали Старчо.
цитирай
17. get - Девети септември ми купи палтен...
25.11.2020 05:13
Девети септември ми купи палтенце
И каза: Честито, честито, момченце!
Девети септември ми купи сандалки.
-Да припкат - заръча - краченцата малки!
А после ми сложи в ръката геврече
-Хапни си! - Девети септември ми рече.
...
Накрая, дечица, каква изненада!
И знаменце даде ми той за парада.
Изтичах при баба, разказах й всичко.
А баба въздъхна: -Ех, внуче, добричко.
Такъв е, такъв ни е празникът - харен.
И всеки го среща сега благодарен.
Той дава на всинца дрешки, закуски
и розово слага по детските бузки.
А старият дядо, засмян, се обади:
Девети септември и можене ми даде."


Но мина се време, детето порасна
и цялата истина стана му ясна:
Че туй що девети септември ни даде
не беше живота мечтан и честит,
а мощен челичен *** четвъртит.


Венци - събудих се Виж кое време Е?
И на един дъх написах СВОЯ ПЪРВИ поетичен опит :)))

Как го намираш откъм ямб и хорея :)))!!!?
цитирай
18. cell - :-)
25.11.2020 20:24
....Как го намираш откъм ямб и хорея :)))!!!
цитирай
19. starforlife - ~
27.11.2020 11:49
- Клубовете може и да са анонимни в някои случаи, но тук не сме в клуб и трябва да ти поNтя, че 90% от моите Читатели са и мои РЕАЛНИ познати или приятели, а при вас не е така.
Тоест, клуб на анонимните застаряващи или вече дърти празнолейковци сте вие - тези, които не се свените да се правите пред хора, превъзхождащи ви в почти всяко едно отношение и най-вече повечето НЕанонимни.

- Във фантазиите и иронията да, няма нищо лошо, но в лъжата и лицемерието...
Особено пък когато са перманентни и преднамерени, осъзнати...

- Не съм казал, че само с мен желаят хората да се срещат. Ни най-малко не съм казал това и май е време да прочетеш отново по-горното "тире". Защото ето ти пример за лицемерие: Фактите показват, че НИКОЙ не се е срещал реално с "блеки", но ти се опитваш да заволираш това "доказателство" че той е скучен, неприятен и прочее.
Подлагане?!

- Искаш за кажеш, че тази голяма идиотия (защото тази сентенция Е идиотия) обяснява защо примерно България е много по-качествена страна от Русия?!

- За меренето на пишката се чудя дали отново да ти поNтя, че човек, който не може да диференцира истината от ебавката е просто идиот или да изчакам следващия път, когато ще използваш това лицемерие, опитвайки покрай идиотското ти мнение, че прилагаш "фина ирония", да прокараш педерастията аз какъв простак се явявам като човек, който не само си мери пишката, а и го оповестява.
Схващаш ли или си прекалено вече сенилен?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060707
Постинги: 1353
Коментари: 19561
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031