Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2021 10:46 - Как Кауфланд направи наше село холандско-манго, банани, авокадо, скариди, хайвер, "Пилзен"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4253 Коментари: 53 Гласове:
8

Последна промяна: 05.08.2021 10:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Имаш дървО, ручаш  манго!  Имаш река,  мажеш хайвер. Имаш геран, пиеш "Пилзен"...Майната и на Холандия:)image



Гласувай:
8



1. vencivaleri1951 - Планираме да отскочим и до Гърция
05.08.2021 10:51
Очаквайте да ви изненадам със снимки на Узо, зехтин, ципура и лаврак...Ще ви пусна и клип със сиртаки за достоверност
цитирай
2. milady - ооо.. super свежарскоо)))
05.08.2021 11:02


ноо, Балкончето, такова по френски..деликатно....
ами,ако дойдем на гости...цялата Флотилия...ко, праим.
цитирай
3. exo - ноо, Балкончето, такова по ...
05.08.2021 11:06
milady написа:


ноо, Балкончето, такова по френски..деликатно....
ами,ако дойдем на гости...цялата Флотилия...ко, праим.

Юло, нечиста гад, и тук ли осра.
цитирай
4. notfun - ....ооо, аз съм мн капризна..
05.08.2021 11:09


като пунта мара,на млади години..))
видях имате..и ръ@да, сър!
и, това, без хумор..моля ви..
цитирай
5. notfun - венци, ако..се наложии.. да избираш..
05.08.2021 11:11
..м у Акула..и дребна цаца..

кое, би..предпочел@)
цитирай
6. notfun - .....сега, ще ти покажа..
05.08.2021 11:18
ако, искаш, де..да не преча..)

аз..с какви..Со@ни работи се облизвам по никое време..
Омари с три Опашки, и за мезе...малко сафридки, и кАлбенца Октопуси ))
+ със Салатка Айсберг + чери томатХен + крутони по френски + дрессинг Джамайка, в кокос...мммм...

има и за после....огЛадаанявааммм..ам ам ам...
цитирай
7. valdor1355 - Това не е купено в България! :-о В ...
05.08.2021 11:20
Това не е купено в България! :-о В България не се продават такива неща! :-о Онова зеленото не е манго и авокадо, а комунистическа круша за износ, набрана зелена! В кутийката има обикновен пастет, а не хайвер. А на бирите само етикетите са вносни и си ги залепил на най- обикновена комунистическа бира! ;)))))))))))
Хубав ден! :))
цитирай
8. vencivaleri1951 - Юлке,
05.08.2021 11:20
то аз те чакам по вечерно време драга. Южните тераси ще стигнат, да се развихриш, колкото можеш./ да снимам или ще ми повярваш и така/ А балкончетата до спалните са за двама-то и масичката е такава. Има и доста голяма маса, ако си свикнала и ти е по удобно /за развихрянето/ на нея. Тази масичка определено е само за хранене

milady написа:


ноо, Балкончето, такова по френски..деликатно....
ами,ако дойдем на гости...цялата Флотилия...ко, праим.

цитирай
9. vencivaleri1951 - Скъпа Юлке,
05.08.2021 11:26
Не знам, дали знаеш поговорката за "обущаря със скъсаните обувки" Аз съм изкарал доста време в строителството-пряко и като одитор , или вещо лице.
Недовършени работи по къщата , колкото щеш-напукани плочки, капе, тук там и т н. В случая не е ръжда , а паднала боя и под нея се вижда грунтът-черевникъв. В селото ни има много птици, което е чудно , но цвъкат навсякъде. Попадне ли върху боя и не се махне веднага повдига боята. Перфекционистите на село, боядисват с автомобилен лак боядисаното навън. Аз не съм от тях, пък и къщата е от соца-нарадвал и съм се-познал съм всички тераси и маси:)))

notfun написа:


като пунта мара,на млади години..))
видях имате..и ръ@да, сър!
и, това, без хумор..моля ви..

цитирай
10. notfun - ...даа..Атмосферата, стана...
05.08.2021 11:27
достаа...крассноя, кат онез..Турски дОмати, около Капалъ..

аз, ще бягам..комунисти, такива...имате си, даже и комунист круши))
....и ме..дразните, амааа...многооо..по небцетооо @)

гуш и цуунн, шатЦи @
цитирай
11. notfun - ...дааа, венци..
05.08.2021 11:28

:)))))
цитирай
12. vencivaleri1951 - Това , че можеш да купиш много неща в магазините е добре
05.08.2021 12:04
Трагичното е че над милион души в България живеят под линията на бедността. Екзистенциалният минимум у нас е два пъти по нисък от този на кравата в Швейцария!?
Трагично е, че храни всякакви по сергиите, но на българските , ако ги име възклицаваме с " Брей". Не знам дали тази реклама се е получила случайно, или е сигнал на умен автор-сигнал че загиваме като държава, защото престанахме да произвеждаме. Радваме се че получаваме пари по проекти/и аз съм вземал и взимам/, че сме оставили земята си на угар-тоест не сме засели, или по точно радваме се на това , че станахме лузърите на континента , а гоним призово място и на планетата.

Сега сериозно за храната. През соца се субсидираха изключително голям брой позиции в храните. Плодове, зеленчуци, варива , диетични/риба, тел и пилешко месо, краве мляко и сирине и кашкавал и др/ почти всички позиции.
Не беше проблем да се купят прословутите банани, но нямаше как да се субсидират по закон внусни хранителни продукти. Еднократно и с указ да, но постоянно няма как.
И как ще продадеш банани за 2лева например, като крушите, гроздето, пъпеша, ягодите струваха стотинки. За Нова година обикновено имаше указ и се внасяха определени храни без сборове и те отиваха на сергиите конкурентни в известен смисъл на родните. Има глупаци , които хвалят американския хранителен пазар, а той е едно към едно със социалистическия наш- силно субсидиран и с пълна забрана или силно обмитена вносна храна.
Другата опорка е
В къщи имаш ли руска техника? Е как да имаш, като тя е с високи сборове, а тази от ЕС е с нулеви данъци и мита. Украйна е красноречив пример . Тя произвеждаше познатия у нас Запорожец. Кола впрочем търсена на вторичния пазар в Украйна и Русия . Украйна въведе европейски сборове за руски внос. ЗАЗ обаче бе кооперативно производство и много от детайлите се правеха в Русия. Сега с новата митническа политика зазчето стана по скъпо от по ниската класа Мерцедес-тоест непродаваемо. Обединението/това важеше и за други автомобили/ се срина и украинците вече нямат автомобилостроене, нямат самолетостроене, нямат корабостроене...Тоест сринаха мощна икономика срещу комисионни за елита, ако елит можем да наречем унищожителите на страната им. При нас е същата история, но в малки мащабли-ние сме малка, много малка страна в сравнение с украинците, каквито бяха. Сега и те силно намаляват

valdor1355 написа:
Това не е купено в България! :-о В България не се продават такива неща! :-о Онова зеленото не е манго и авокадо, а комунистическа круша за износ, набрана зелена! В кутийката има обикновен пастет, а не хайвер. А на бирите само етикетите са вносни и си ги залепил на най- обикновена комунистическа бира! ;)))))))))))
Хубав ден! :))

цитирай
13. starforlife - Хайде да ти върна визитата.
05.08.2021 12:21
На изваждането от смисъла на моите "манджарски" постинги няма да се спирам...
Само задочно да репликирам... "кралската котка" - ха ха ха ха - че никога и никъде не съм казал или опитвал да твърдя, а още по-малко ДА ВМЕНЯ, че в България няма това или онова.
Никога и никъде.
Просто съм показвал каква е разликата В КАЧЕСТВОТО, АСОРТИМЕНТА и най-вече ДОСТЪПНОСТТА (покупателната способност и от там... жизненост в социума, ако щете дори) до СРЕДНАТА (а в САЩ и бедната) прослойка.
Защото, "котке кралска" (идва от "котка с крал" - ха ха ха ха), то в България има казваш... личи примерно...
Ама хайде цитирай цената му и да сравним с 10$ за 453 грама в САЩ?
За това, че 10$ средната класа в САЩ ги вземат за час, че и по-малко - дори дума няма да отваряме - ти просто цитирай цената в България.
За това, че в САЩ минимум 90% от каквито и да са "екзотични" плодове ги има във всеки (колкото и малък да е) град, а в България този % е едва ли по-висок от 9% дори за големи, бивши окръжни, градове - това също няма да го обсъждам.
След дни съм в България...
Ще си направя труда да посетя и снимам в максимален брой магазини "Фантастико".
И ще направя ама "прямо куме в Очи" сравнение.
...
В случай например авокадото...
И в САЩ е 99 цента... И в България 99 стотинки.
Само където в САЩ със средна заплата покупателната способност, изразена в авокадо - ха ха ха ха - е над 6 пъти по-висока от тази в България.
И дори това не го изтъквам, а се опитвам да кажа, че да плюете с идиотия по една просперираща във всяко едно отношение нация - американската...
А да се опитвате да величаете една в АБСОЛЮТНО всяко отношение мноооооого-много назад друга...
Е меко казано тролене и вие са явявате какви?


Но както казах - да не се впускам в тези очеизвадни неща, а да върна подигравателния жест спрямо домакина.
Да го върна обаче с видими и фактологически неща, а не опити за интрига.
Венци, като оставим настрана издребнявянето, че отново демонстрираш "нивото и квартала" си по БЕЛ в изречението "Имаш дървО, ручаш манго!"...
Защото когато ударението си е нормално в/у "о"-то при "дървО" и да го "подчертаваш" (предполагам искайки да се чете "дЪрво", но грешейки, което естествено е нормално, особено за комунист - ха ха ха ха)...
Стигаме до това, че аз никога и при никакви обстоятелства (и 10 бири с прелепени етикети - ха ха ха - да съм изпил) не бих написал... "харТ диск", примерно.
Или... "компютЕр", примерно.
Или... "флЕшка", примерно.
...
Защо тогава ти, цитирам те: "изкарал(ият) доста време в строителството-пряко и като одитор , или вещо лице" пишеш "грунТ" - за това просто ще замълча.
Само ще кажа времевата фактология, че при теб такива грешки ПО ОТНОШЕНИЕ НА СФЕРАТА, В КОЯТО СИ РАБОТИЛ И ТО НА ОТГОВОРНИ ПОЗИЦИИ, са показвани бол и тепърва сигурно ще показваш.
Ама казваш не си неграмотен?


ПС:
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2021/08/05/kyde-e-bylgariia-bez-quot-velikiia-quot-soc-ili-odi-ta-viarv.1773056
Хайде, опитай се този път да се зарадваш и да изпиташ гордост, а не да се опитваш да създадеш интрига и демонстрираш тъпи "ниво и квартал".
Може да не са продукт на умрелия соц, но все пак са БЪЛГАРЧЕТА.

ПС в ПС-а не само за теб, Венци, а и за умната и духовита "кралска котка", "котка с крал" или както там се самоназове:
Може ли така да ми кажете... След като и при нас и при Запада е едно и също СПОРЕД ВАШИ ОПИТИ ДА ГО ИЗКАРАТЕ...
ЗАЩО ТОГАВА МИНИМУМ 90% ОТ МЛАДЕЖИТЕ, КОИТО ТЕПЪРВА ЩЕ ВИ ПРЕДСТАВЯМ, СЛЕД 3-5-8 ГОДИНИ НЯМА ДА РУЧАТ АВОКАДОТО И МАНГОТО В БЪЛГАРИЯ, А Я В САЩ, Я В ГЕРМАНИЯ, Я ВЪВ ВЕЛИКОБРИТАНИЯ?
Просто питам, защото клошарският ми ум не може да си го обясни.

И понеже съм на тема образование...
Как се обръщат само нещата, м? - Сега вие говорите за манджа, а аз за образование примерно... Е... Продължавам да го правя фактологически, а не с изсмукан патетизъм като вас и то некорелиращ с истинността... Но това е защото "нивата и кварталите" ни наистина са различни!
Та: Понеже съм на тема образование...
Да ви попитам ЗАЩО В НЕОСПОРВАНИ ОТ НИКОГО КЛАСАЦИИ, НА ПЪРВИТЕ 4 МЕСТА КАТО КАЧЕСТВО И ПРОЧЕЕ ПРИ ОБРАЗОВАНИЕТО СА АМЕРИКАНСКИ УНИВЕРСИТЕТИ... СЛЕДВАНИ ОТ ТАКИВА НА ВЕЛИКОБРИТАНИЯ... ГЕРМАНИЯ... И ПРОЧЕЕ ВСЕ ГНИЛ ЗАПАД...
А РУСИЯ - примерно, като най-"силна" от бившите соц - ОТСРАМВА ТОВА, КОЕТО КАЗВАТЕ БЕШЕ ВЕЛИКО ЧАК НА... 90-то ЛИ БЕШЕ, 99-то ЛИ МЯСТО В ЛИЦЕТО НА "ЛОМОНОСОВ"?
Просто питам.
Защото аз за такива неща говоря дори чрез "манджата".
Ама вие по-далече от носа си не виждате и по-далече от ушите си не чувате.
Отговор не искам, естествено.
Още по-малко смислен, правдив и коректен.
Започнете за... клонингите ми примерно. Или за това как няма да четете чаршафа ми примерно.
'Се пак това е "нивото и квартала" ви и така водите дискусията и защитавате тезите си, нали така?
цитирай
14. vencivaleri1951 - Добре си дошъл-при мен няма модерация за разлика от "при теб"
05.08.2021 12:45
При това , аз никога и при никого не съм споменавал за детеродни органи и действия, което при теб си е като поздрав.
Сега за коментара ти. Жоро , тук се ползва интернет. Тоест всеки е малко , или много грамотен в т ч и като история и география. Знае се много добре къде и на какви ширини се намират янките, какво произвеждат, като политиката им относно храните-сериозна субсидия и пълна забрана или сериозно обмитен внос на храни.
Лично аз приех твоите постинги като убеждаване , че си там, за това и имах някъде коментар, че МЕТРО познаваме, но не и сцената на Метрополитен.
А иначе с твоята диета ти ни занимаваш от години. В случая аз постъпих предизвикано просташки като теб. Снимах храна , която много наши сънародници не могат да си позволят. Хиляди са сънародниците ни Жорко, за които храната е проблем. Хиляди са сънародниците за които билетчето за автобус и метро са проблем.
И никак не е елитарно да показваш чиния със сравнително скъпа храна, скъпи дестинации /без значение дали са реални или не/ , когато сънародници твои ровят в кофите за боклук. И вчера показваш постинг с успехите на 4 български деца. Да, добре ! Не е ново български деца да получават отличия за интелект. Новото е , че десетки хиляди деца, годишно отпадат от училище. Новото е че вече второ поколение имаме , което води мама или баба да се разписват за помощите им. Ще следва и трето и четвърто...както е в Щатите



starforlife написа:
На изваждането от смисъла на моите "манджарски" постинги няма да се спирам...
Само задочно да репликирам... "кралската котка" - ха ха ха ха - че никога и никъде не съм казал или опитвал да твърдя, а още по-малко ДА ВМЕНЯ, че в България няма това или онова.
Никога и никъде.
Просто съм показвал каква е разликата В КАЧЕСТВОТО, АСОРТИМЕНТА и най-вече ДОСТЪПНОСТТА (покупателната способност и от там... жизненост в социума, ако щете дори) до СРЕДНАТА (а в САЩ и бедната) прослойка.

цитирай
15. starforlife - Няма да чакам репликата ти, защото ще ти отнеме поне 8 пъти повече време за един и също обем спрямо мен.
05.08.2021 13:11
А още отсега да покажа защо казвам, че си педал.
Ще се спра дамо на две педалщини, а "кралската котка" да тича да докладва на модерацията за езика ми.

Като заглавие на 14-ти коментар, vencivaleri1951 написа:
Добре си дошъл-при мен няма модерация за разлика от "при теб"
Естествено, дори много закъсня!
Значи:
- Когато десетки години (Казал съм и го повтарям, че тук съм ПРЪВ - хе хе хе хе - и това е отново доказуем факт!)... От самото начало в началото на януари 2006-та та до онзи ден - почти края на 2021-ва... Тоест, над 14 години! НИКОГА НЕ СЪМ ИМАЛ МОДЕРАЦИЯ... И я сложих, защото... Просто така съм решил! А ДЕСЕТКИ ДРУГИ ИМАТ ПОСТОЯННА... "Кралската котка", примерно, която допуска само каквото й изнася на егото и комплеските... Но не се свени да лъже и интригантничи...
Та, това ти е проблем, м?
Че за 15-та година - 3 дни съм с модерация?
М?
И това е важното, м?
(Впрочем: Коментарът ти... ИНТРИГАНТСКИЯТ и то под постинг за деца, с които трябва да се гордеем... Е ДОПУСНАТ, РЕПЛИКИРАЛ СЪМ ГО ПОДОБАВАЩО И ДОРИ ТЕ "УВАЖИХ" ДНЕС С "ЖЕЛАНАТА" ОТ ТЕБ ПЕСЕН!)

И втората педерастия:
Вече в тялото на 14-ти коментар, vencivaleri1951 написа:
И никак не е елитарно да показваш чиния със сравнително скъпа храна, скъпи дестинации /без значение дали са реални или не/ , когато сънародници твои ровят в кофите за боклук.
Аха, не е елитарно викаш...
Елитарно беше когато льольото ти хореш, кореш или както е там да го ебеш, не само го правеше често-често, а дори прямо се подиграваше с конкретни съблогъри - Коста например.
ТОГАВА Е ЕЛИТАРНО, НАЛИ?
И ТИ НЕ САМО БЕШЕ СЪГЛАСЕН, А И СИ СЕ ВКЛЮЧВАЛ В ПОДИГРАВКИТЕ!
И НЕ СИ БИЛ ХАНЪМА КОГАТО СИ ПУДРЕЛ СЪЩИЯ (ЛЬОЛЬО), М?

Дееба това лицемерие, дееба!
цитирай
16. starforlife - И, ако си свършил, то да взема отношение само и по педерастията ти накрая.
05.08.2021 14:31
В края на същия този опитващ се да изкриви истината 14-ти коментар, vencivaleri1951 написа:
Не е ново български деца да получават отличия за интелект. Новото е , че десетки хиляди деца, годишно отпадат от училище. Новото е че вече второ поколение имаме , което води мама или баба да се разписват за помощите им. Ще следва и трето и четвърто...както е в Щатите

Първо, ученици отпадаха и по времето на соца.
Хайде нека не лицемерим и признаем, че дори насила - уискитата - ха ха ха, имам предвид РОМите, не получаваха образование (не, че няма/ше и сред тях такива, пред които ние с теб, особено ти - ха ха ха ха - сме пърцуца), но на вас ви дай нарисувани статистики.
Рисувате ги и днес!
Просто знака сте сменили:
- Някога, за вашето - бяха все положителни и по- по- най-
- Днес, за "нашето" - са само отрицателни.

И ако трябва за Психология да се отклоня - я ми кажи кой е по-нормален? - Този, който дори да си прав (защото тук, от началото на 2006-та, та до преди няма и 2 години, когато реших да ви дразня и коледвам с простащина - ще мълчиш като путка в нови гащи за икокото, нали?)... Постингите ми са хиляди и дори нека не са стотици, но десетки са били такива, че конкретно нещо полезно дори и само за тук да е било - околните са научили.
Конкретно.
Полезно.
Защото ти сега се опитваш да вмениш на Читателите (ти) колко са безсмислени (и пошли - и пошли) мои 20-30-нека са 50 постинги, но думичка няма да отрониш за ХИЛЯДИТЕ различни и много от тях дори казах конкретнополезни.
За всичките тези, чрез които какви ли не проблеми тук съм ви решавал.
Десетки проблеми.
Факт!
Отклоних се, при все и правдиво и по "темата". Дори на постинга ти - на на част от коментара ти.
Та: Кой е по-нормален ми кажи? И по-улегнал дори, ако щеш?
Ти, който наместо дори една птичка да е (постингът ми за Децата НИ) наместо да я побутнеш да литне като виждаш, че е хилава - я замерваш с камъни (интригантският ти коментар кой бил мой клонинг и кой не)?
Или аз, който никога под подобен твой постинг не бих педерастия както ти?
М?

Ще ти го кажа и по друг начин, на който отново с нищо умно не ще можеш да опонираш... И както и дотук се правиш, че не съществуват куп мои неопонируеми реплики и питания... За университетите примерно...
(Чудя се как не пусна НЕВЕРНИЯ си виц какви на какви преподавали в американските университети. Очаквах го.)

Та, другият начин, който може би ще извадите от контекста и изкривите, че е мое признание, а то НЕ Е такова:
Да приемем, че един, втори, трети профили, които вие набеждавате без ни най-малко каквото и да е доказателство, са мои...
Повтарям, ДА ПРИЕМЕМ!
Хайде сега ми кажи защо това на теб ти пречи, при положение, че никой от тях не е създал каквато и да е интрига в коментар и особено пък постинг.
Поне доколкото съм "следил" и мога да твърдя.

И ХАЙДЕ СЕГА ДА ПОГЛЕДНЕМ НАСРЕЩА, КЪДЕТО СТАВАШ КЪСОГЛЕД:
Пръцко. Знаеш го. От вашите е. Ханъма твоя.
И като казвам последното - то е видно и мога да посоча 10-ки коментари, в които те "облизва", а ти спрямо Радо - не можеш!щ да покажеш такива!
Профили, профили, профили!
За профили на Пръжки говоря!
Кои създадени, за да плюсират Прондер~ицата му...
Кои просто от фРустрация спрямо... Валери Станков примерно.
Или така, психолого, профил 4u4ulina (а те такива на Пръцко нЕколко) не е абсолютна фРустрация спрямо Чу?
М?
И после погледни творчеството и коментарите.
И ги сравни с тези на "моите" "клонинги".
И пак се прави на хрисим и аз да съм простак, че ти казвам право в очите, че
СИ ЛИЦЕМЕР И ИНТРИГАНТ!

Дълго ПЪРВО (като докладите ви по времето на соца за приключване на петилетката за 3 години, а в магазините НЕМКА)... С доволно океанословни лирически отклонения...
НО ПО ТЕМАТА И ПРАВДИВИ!
А не балалайкане като вашето!
ПЪРВО, ЗА ЛИЦЕМЕРИЕТО ТИ КОЛКО БИЛИ СЕГА ОТПАДАЛИ УЧЕНИЦИ и отклоненията!
А ТИ ЗА ТВЪРДЕНИЯТА СИ ЗА УЧЕНИЦИТЕ - ДАЙ СТАТИСТИКА ДЕ!
ПОСОЧИ МЯСТОТО, КЪДЕТО Е КАЗАНО С АВТОРИТЕТА НА ИНСТИТУЦИЯ НЯКАКВА СЕРИОЗНА, ЧЕ Е КАКТО ТВЪРДИШ!
ПОКАЖИ, А НЕ ПРАЗНОЛЕЙКАЙ ПРОПАГАНДА БЕЗ ПОКРИТИЕ!

Сега ВТОРО, за бля-блякането ти спрямо неща в САЩ, за които АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ ПОГЛЕД НЯМАШ И ГОВОРИШ Л Ъ Ж И !
Помощите в САЩ ама абсолютно нямат нищо общо с балалайкането ти!
АБСОЛЮТНО!
Ти наясно ли си примерно с това, че във всеки един голям град на САЩ... ПОСТОЯННО, а не кампанийно... Има пунктове, на които нещата стават ТАКА:
Отива човек...
(Не, не съм ползвал, не се кефя и не точните думи мои са важни, "проск... товааа - кралска котке". Но носът ти е прекалено къс, за да видиш какво стои зад подобни мои думи и разказване КАК Е.)
Та:
Отива човек...
На пункт за помощи...
В ПОВЕЧЕТО СЛУЧАИ ХОРАТА ОТИВАТ С ЛИЧНИТЕ СИ АВТОМОБИЛИ, ЗАЩОТО БЕЗДОМНИЦИТЕ И КЛОШАРИТЕ В САЩ НА 99% СА ХОРА С МЕНТАЛНИ ПРОБЛЕМИ, А ОСТАНАЛИЯ 1% - ТАКИВА, САМИ ИЗБРАЛИ ТОЗИ НАЧИН НА ЖИВОТ!
И изобщо не са много. Срещат се РЯДКО по улиците - не гледайте филмите - и в повечето от случаите носят дрехи, които в България са повече от "престижни".
(Та вие дори марката "Халфигер" примерно, не сте я чували... Или "Ню Белънс"... Или "Донна Кран" и прочее - тичайте в Гугъл - А камо ли да знаете, че например в САЩ... "Кевин Клайн" да речем е за "бедняци" - едни дънки на марката в САЩ струват 19$, докато... "Ливайс" примерно са 60-70. )
...
И на тези пунктове ЗА СОЦИАЛНИ ПОМОЩИ...
Където ходят американци, получаващи под 2000$ и в това няма нищо страшно, а още по-малко срамно...
ХОРАТА ИМ ПОДАВАТ ХАРТИЕНИТЕ ПАКЕТИ С ХРАНА И НАПИТКИ...
Една "порция" достатъчна да живееш нормално като храна поне седмица...
И НИКОЙ НЕ ТИ ТЪРСИ НИКАКВИ БЕЛЕЖКИ ЗА ДОХОД, УВЕРЕНИЯ, КУПОНИ И ПРОЧЕЕ!
Тоест, може и милионер да отиде и да получи.
И би получил.
И може на другия ден, да не кажа още след час-два, пак да отиде.
ТОВА Е ИКОНОМИКА И ОТНОШЕНИЕ НА ДЪРЖАВАТА КЪМ НЕ ПОДАНИЦИТЕ Й, А ГРАЖДАНИТЕ Й.
До момента, за 2021-ва, по този почин са раздадени помощи за... Да не проверявам, но Благоверната ме е въоръжила с инструментариума кои са сайтовете и къде мога да правя справки. А и ме води на такъв пункт реално, за да видя с очите си и мога да говоря от първо лице, а не като теб изсмукано от пръстите, балалайко.
Та, за момента знаеш ли за колко МИЛИАРДА са раздадени във вид на храни от началото на годината и как трябва по вашата идиотска логика - да чакте по-рано да фалират САЩ?

Тоест, за проскуб... товааа - кралската котка: Не говоря за безплатното... И не това ме кефи...
Говоря за ДЪРЖАВНОСТТА!
Предупреждавам, че ще следват "заклинания", които не ще можете да... измяучите - ха ха ха ха - а камо ли да знаете рамките им и какво правят те, за да бъде САЩ държавата, към която са потоците емигранти от десетилетия и неотменни.
Говоря за USDA, BAI, FMIA, FDA, AMA, ARS, FSIS, PPIA, HACCP, FAO, CDC, FNS, SNAP, CMPP, NSLP, NOP...
Да продължавам ли или само да ти кажа, Венци, че като дори една от тези абревиатури не ти е известна на какво е и какво стои зад нея по отношение на добруването в САЩ - хайде малко кумова срама да не се пудриш като разбиращ, който ама дори 1% от обстоятелствата не знаеш, но това не ти пречи да фантазираш.
Пропагандно за фантазираш.
Майната му, че може да въведеш някого в заблуждение - това си ти е "ниво и квартал" още от соца и сладките бащичко-солташакови службици.
цитирай
17. valdor1355 - Панагюрски, в името на естетиката и ...
05.08.2021 14:58
Панагюрски, в името на естетиката и удоволствието от четенето, престани да използваш вулгарни изрази. Хайде бъди по - елегантен, за да не отвращаваш хората с непристойните изрази и епитети, които да ги разсейват от прочита на тезите ти. Добре би било и да забравим миналото на блога и блогъри, които отдавна не пишат, а да се концентрираме върху настоящето и тук присъстващите, защото твоите "блогови грехове", спрямо потребители никак не са малко. Призовавам миналото да си остане там.
Трето: ти написа, че с рамбутана и кумкуата ти пръв си ни запознал. За първи път купих тези плодове в Българи, стига да не бъркам, преди около 7 години, но при всички положения преди повече от 5 години и за това повдигнах въпроса.
Успокой се най - накрая! Пиши си постингите, пиши си мненията, прави го човешки! Дебатирай човешки, излагай си тезите цивилизовано! Престани с никому ненужните обиди, пози, заяждания и ебавки! Всички, абсолютно всички в този Блог можем да се държим като олигофрени и циници. И ако рядко го правим, то е защото се усещаме къде да спрем и кога започваме да преминаваме границата на нормалното. Сложи си и ти намордник като нас.
цитирай
18. starforlife - ~
05.08.2021 15:35
valdor1355 написа:
Панагюрски, в името на естетиката и удоволствието от четенето, престани да използваш вулгарни изрази.
Мила ми Венето, ако "панагюрски" идва от това къде съм раждан, то тук и сега би трябвало да те разочаровам.
Ако от това къде съм живял - също.
Първото, защото НЕ съм раждан в П-ще, а второто, понеже там съм живял 15 години, а останалите ми до след нЕколко месеца 50 - НЕ.

valdor1355 написа:
Хайде бъди по - елегантен, за да не отвращаваш хората с непристойните изрази и епитети, които да ги разсейват от прочита на тезите ти.
Мислиш ли, че мога?
Ама така честно ми отговори - 'се пак не ме "познаваш" от вчера.

valdor1355 написа:
Добре би било и да забравим миналото на блога и блогъри, които отдавна не пишат, а да се концентрираме върху настоящето и тук присъстващите, защото твоите "блогови грехове", спрямо потребители никак не са малко. Призовавам миналото да си остане там.
За мен не е проблем да го забравя.
За вас - съмнявам се.
Моите "блогови грехове" са... си мои. Не аз търся твои такива и да правя постинг след постинг за тях, а ти ЗА МОИТЕ и МЕН.
МахнаХ - хи хи хи хи - дори "първа" - какъв ти е проблема и защо се вреш да ме четеш?
Ако вляза в тона на харесваният от теб и велик Блеееки в облаза му на 4u4ulina, да те попитам:
Ти от "живите жени, които се радват на пълноценно и хармонично ежедневие, дишат с пълни гърди истинския въздух, отдават се на любими хора и любими занимания и дори и не помислят за шибания и фалшив виртуал" ли си?
Или от "душевно мъртвите любители на Босфор сериали, онождат виртуално Ферхунде в Хисар бахче.." и какво те не провокира да ми идваш У "Хисар бахче" и да ме четеш, а да ми държиш сметка?
Коя си ти - точно никоя - че да го правиш?
М?
Аз правя ли го?
Колко постинга написах, за да насочвам Читателите как "живите жени" живеят с "кралете" си, а не се опитват да валидират подобни неща с фантасмагории?
Колко?
Защото твоите спрямо мен само за последните ти изяви и то от единия от няколкото ти (за които Венци пък не ти държи сметка) профили са 99% от тях, изявите ти.
99%!
(Ама Венци за психично здраве говори. За клонинги. За какво ли не. Ама твоите и на Пръцко - само да речем - не вижда. Там е късоглед. Повтарям за изявите да се премисли, ако има с какво.)

valdor1355 написа:
Трето: ти написа, че с рамбутана и кумкуата ти пръв си ни запознал. За първи път купих тези плодове в Българи, стига да не бъркам, преди около 7 години, но при всички положения преди повече от 5 години и за това повдигнах въпроса.
Не, НЕ НАПИСАХ ТОВА!
Аз пуснах ЕБАВКА и ИРОНИЯ!
Или това е само ваш прерогатив?
Естествено, че не аз ще ви запозная с въпросните и ни най-малко и нямам този повик!
Но щом това ви дразни - ще продължавам аз, Аз и САМО АЗ - ха ха ха ха - да ви запознавам с какво ли не.
Защото ти пуснах постинг-въпрос и ти се смълча като... "коте" в нови гащи - ха ха ха ха.
Ама иначе много си купувала и купуваш.
И естествено с това в момента... Както и с постинга... Не искам да кажа, че не знаеш: За разлика от теб аз не съм ПОДМОЛЕН и да си измислям само и само да кепезя, както ти специално спрямо мен (Радо, Любо и прочее) правиш.
ТИ СИ ПАЧАВРА, МИЛА!
ПАЧАВРА!
И РАЗЛИКАТА В РЕАЛНОСТИТЕ НИ Е, ЧЕ АЗ МОГА ДА ТИ ГО КАЖА И В ЛИЦЕТО, В ПРИСЪСТВИЕТО НА "КРАЛЯ" ТИ!

valdor1355 написа:
Успокой се най - накрая! Пиши си постингите, пиши си мненията, прави го човешки! Дебатирай човешки, излагай си тезите цивилизовано! Престани с никому ненужните обиди, пози, заяждания и ебавки! Всички, абсолютно всички в този Блог можем да се държим като олигофрени и циници. И ако рядко го правим, то е защото се усещаме къде да спрем и кога започваме да преминаваме границата на нормалното. Сложи си и ти намордник като нас.
Е па спокоен съм си.
Мога да си дрънкам както РЕША и това, че такива като теб ще се опитат (и е правено не един и два пъти) да вменят колко съм разстроен, та чак лабилен - ни най-малко не превръща жалките ви опити за маскарене в нещо различно от жалки опити.
Безуспешни при това.
Защото се вижда как го възприемат НЕПРЕДУБЕДЕНИТЕ и особено пък ПОЗНАВАЩИТЕ МЕ.
Ето и от онзи ден Вики примерно, не демонстрира отвратеност от мен и езика ми.
Или тя не е Дама и ЛИЧНОСТ, а ти?
М, виртуална на никому неизвестна реално "котке"?
Що за идиот трябва да си, за да се "правиш" на "котка"?
...
НАМОРДНИК ПРИ ВАС?
ХААААААААААААААААААААААААААААААААААА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА.
Но дори и да е така - намордник е нужен на... помиярите - ха ха ха - за мен е достатъчно ДА РЕША да се спра.
Или "кралят" ти ще ме спре?
Да пробваме, м?

ПС: Хайде хОди да скимтиш на модераторите не само да ме изтрият, а и да ми наложат БАН.
Въпросът е, че аз не съм виртуално зависим фантасмагорист като теб и няма да им скимтя за евентуално такова нещо.
Нито пък ще седна да си правя евентуално профил/и и бля-бля.
Ако РЕША - просто ЩЕ СРИНА БЛОГА и готово!
(То това всъщност не съм го решил - не съм се задействал и без помиярското ТИ/ви скимтене.)
Толкова е "просто"!
цитирай
19. valdor1355 - Ако "Панагюрски" не ти ...
05.08.2021 16:02
Ако "Панагюрски" не ти допада като обръщение, кажи как ти е приятно да се обръщам към теб и ще го направя.
И да, щом пиша да елиминираш цинизмите, съм сигурна, че го можеш. Всъщност на "защитата на тезите ти" това само пречи. Представи си чисто нов, непредубеден блогър се зачете в твои пост или коментари. Дори да си написал святата истина, едва ли ще я дочете, отвратен от начина, по който се обръщаш към опонентите...
Още нещо: Не се вторачвай толкова в правописните грешки на другите. Всички сме относително грамотни, както и всички от бързане допускаме елементарни грешки, включително и ти. Вмъкнат коментар за правопис пак разсейва читателя от тезата на "пилотната" ти тема.
Аз разбирам смисъла на поредицата ти постинги за Америка, но там, каквото и да е ТЕ СА СИ ГО НАПРАВИЛИ. А тук над 50% процента от гражданите не действат, а плачат, ЧЕ НЯКОЙ СИ им е развалил или им разваля хубавия живот. Около мен почти няма хора, които да се интересуват от политика и да я коментират, защото ние си го правим нашия живот, ние си го управляваме и си плащаме данъците, и ще си ги плащаме който и да дойде на власт. На "американската мечта" и отмина времето. В новите ти два постинга юношите могат да отидат на запад, но и тук има къде да работят за много добри доходи и висок жизнен стандарт. Освен това ще са при семейството си. Тук има високо платени позиции за подходящия ценз. В момента нямам много време за коментар...
цитирай
20. valdor1355 - Моят Крал. . . какво общо има с опита ...
05.08.2021 16:06
Моят Крал... какво общо има с опита ми за цивилизован разговор, че непрекъснато го намесваш. Осъзнай се и се концентрирай върху тук присъстващите и темите, защото първо много се разводняваш и второ не СИ ВЪЗМОЖЕН да причиниш на никой, не ли на "моя Крал" нещо. За това не пиши празни приказки. Звучиш ми много, адски много нелепо.
цитирай
21. starforlife - Всъщност, Валдор, ако трябва да съм нормален, сериозен и най-вече ПРАВДИВ...
05.08.2021 16:08
... по една от забележките ти ще ти кажа и проумей, че това е истината, а не каквато ти или някой друг я вижда , си измисля или му отърва да е.
Защото знаеш за пречупването на нещата от заобикалящия ни свят през призмите ни, било то дори и като израз на моментни някакви емоционални наши състояния.

Та за постингът ми
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2021/07/27/otkriite-dvata-ploda-kumkuat-i-rambutan.1771469
за кумкуата и рамбутана
- Първо за заглавието: То ни най-малко не целеше да каже, че не познавате тези плодове и ни най-малко не беше високомерно.
Ни най-малко.
А това, че ти (и други) така си го възприела - извинявай, ама не е мой проблем.
В "открийте ги" аз бях вложил смисъла на "разпознайте ги, посочете ги на снимките", а не "открийте ги като неизвестни ви досега".
Знам, че няма да ми повярваш, но това не променя нещата и нека аз да зная най-добре какво АЗ съм искал да кажа и вложа като смисъл, м?
Мина времето, когато ДРУГИ имаха нотариална заверка да знаят кой как ТРЯБВА И МУ Е ПОЗВОЛЕНО да мисли и се изказва.
Тези времена УМРЯХА - не се опитвайте да ги държите живи в съзнанието си.

Да, направил съм вметката който желае да попита Гутъл, но това е адресирано до тези, които все пак не биха могли да разпознаят плодовете.

След това: Вече го казах в по-прям текст и то не веднъж... НО ТИ ОТКАЗВАШ ДА ГО ПРИЕМЕШ, А СЕ ОПИТВАШ ДА ПОДДЪРЖАШ ЕДНА НИКОМУ НЕНУЖНА КОНФРОНТАЦИЯ, КАТО СЪЩЕВРЕМЕННО НЕ СЕ СВЕНИШ ДА ПРИКАНВАШ НЕЯ ДА Я НЯМА:
Не дори интелигентният, а любоЗНАТЕЛЕН Читател не само ще погледне плодовете на снимките, а и да речем цените им. Или опаковките им. Или местонахождението им.
Не говоря само за този ми постинг, а въобще.
От там пък вече може да направи много изводи за други, вече съществени неща.
Защото например въпросните плодове, няма да ги видиш на нито един вход на плаж по черноморието ни. Почти на 100% съм убеден.
Да не говорим, че дори да ги видиш - цената им ще е тройна и то без да съпоставяме покупателни способности на американеца и българина, което пък води до куп други неща.
МОЖЕ И ЕХИДНО ДА ТИ ИЗГЛЕЖДА, НО АЗ ТЕ ПОПИТАХ КОЛКО СТРУВАТ ДВАТА ПЛОДА В БЪЛГАРИЯ И ЗА КАКВО КОЛИЧЕСТВО?
Хайде, нали искаш дискусия и те се продават в България, та дори едва ли не навсякъде...
Снимай, покажи, цитирай цена.
И да поговорим.
М?
За куп неща да поговорим.
Стоящи дори само зад тези две неща: На колко места могат да се срещнат въпросните плодове (просто за тях е думата, а не, че аз държа точно на тях), при какво КАЧЕСТВО и НА КАКВА ЦЕНА?

Колкото до "твоя крал":
Ами не съм примрял да причинявам нещо на "твоя крал".
Но ви "демонстрирам", че когато аз евентуални кажа "Ела бе, ела, та да ти навра греблото в гъзЪ. Но води и реди кой си, защото твоето "идвал"го знаем."... Както Пръцко се изпръцка... Аз не съм виртуален смотаняк като вас и бих поел отговорност за думите си.
Не съм седнал да ТРОЛЯ както ти правиш, че няма никакъв крал до теб, нали така?
Или, че що за Мъж е, ако някакъв си КапутГочо си позволява да нарича любимата му пачавра?
Схващаш ли, тъпачке? - ха ха ха ха
Когато ЕДНА РЕАЛНА ЛИЧНОСТ ИЗНЕСЕ ДАДЕНА ПОЗИЦИЯ, тя, личността, застава зад тази своя позиция със същността си и произтичащите от това каквито и да са обстоятелства.
Тоест, показвам ти, че АЗ СЪМ ЛИЧНОСТ, а ти си просто ТРОЛ.
Колкото и да не те кефи и да оспорваш - това са фактите.
Защото, ако от мен като ЛИЧНОСТ ти поискаш... възмездие - би могла да го получиш.
Обратното не.
Но не, че и ми е притрябвало де.
ЕТО ТАКА (минимизирано) СТОЯТ НЕЩАТА, ВАЛДОР!
Кефи те или не.

ПС спрямо твърдението ми за ебавката и иронията при кумкуата и рамбутана, снимки на които или поне линк към такива в магазинната мрежа на България, където да се види и цената и визията им ТИ НЕ МОЖЕШ да дадеш:
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2021/07/28/dejaviu-s-vkus-na.1771639
И се самоцитирам от посоченото: "от мен и само от мен", последвано от "ха ха ха".
Следващият път да допиша забележка от рода: "За тъпи и комплексирани пръчки-котки - ебавам се", така ли?

И, ПРЪЧКО:
НЕ МИСЛИ, ЧЕ СЪМ ГЛУПАВ, ЗА ДА НЕ ОСЪЗНАЯ, ЧЕ ТОВА БЕЗ ОБИДНИ ЕПИТЕТИ И ПРОЧЕЕ ТВОЕ ДЪРЖАНИЕ ТУК И СЕГА, НЕ Е, ЗА ДА МОЖЕШ ДА ИЗПОМИЯРСТВАШ НА МОДЕРАТОРИТЕ И ТЕ ДА ТЕ ВИДЯТ КАК ТИ СИ НОРМАЛНА, А АЗ КАК СЕ ДЪРЖА!

ТОВА ОБАЧЕ НЕ ОЗНАЧАВА, ЧЕ НЯМА ДА ТИ КАЖА ТОВА, КОЕТО ИСКАМ!
Подчертавам, ИСКАМ (РЕША), а не нещо друго
ИМЕННО, ЗАЩОТО НЕ СЪМ ВИРТУАЛЕН КАПУТ КАТО ВАС!






Колкото да неможенето за вакуумиране на блога - не ми пречиш с балалайкането си.
Но бъди сигурна, че и ТОВА ВРЕМЕ ЩЕ ДОЙДЕ И ЩЕ ЗНАЕТЕ КОЙ ГО Е НАПРАВИЛ!
Дотогава има с още много което да ви "радвам" - тепърва ще видите.
цитирай
22. valdor1355 - Аз, Панагюрски, не съм пачавра. ...
05.08.2021 16:16
Аз, Панагюрски, не съм пачавра. Мога да обясня защо, но това е не е предметът на постинга, под който пишем в момента.
Разбира се, можеш да се държиш както решиш. Не познавам никаква Вики и в такъв случай нейното мнение за който и да било блогър не е фактор за мен.
По въпроса дали ще сринеш Блога - И ТОВА НЕ ГО МОЖЕШ. :) Преди години ти си играеше "на последен постинг и сбогом, Блог бг". Смятам, че само това решение за блога можеш да вземеш. :)
Хайде хубав ден. :)
цитирай
23. radostinalassa - Оня ден една ромка ми каза, че...
05.08.2021 16:32
знаела буквите , но не можела да ги свърже.Господ си знае работата. Той е създал адамитите, защото видял, че на земята няма кой да работи. не се кахърете за работата му.



цитирай
24. vencivaleri1951 - Жоро,
05.08.2021 17:42
ясно е, че който не те посреща с аплаузи, и не дай Бог ти опонира е "Педеруга, онанист, пачавра, вагина"...и всичко запаметено от теб през първите ти 7 години
До там го докара, че нагруби наскоро човек , който те следваше покорно и един път се осмели да не се съгласи с теб. За" петгриг" , или нещо от този род иде реч. Ще дойде ред и на Гетьо, когото колко и чудно да ви е , аз уважавам. Русофоб- да, комунофоб-да, но той е градивен човек, цял живот е надграждал -и за себе си и за другите.
За мен енигма е, какво става като профилите ти вземат да ти противоречат. И кой от всички вас е реалният, кои виртуалните.



[quote=starforlife]... по една от забележките ти ще ти кажа и проумей, че това е истината, а не каквато ти или някой друг я вижда.
Защото знаеш за Призмите и пречупването на нещата от заобикалящия ни свят през призмите ни.
Било то дори и като израз на моментни някакви емоционални наши състояния.

Постингът ми
https://starforlife/lichni-dnevnici/2021/07/27/otkriite-dvata-ploda-kumkuat-i-rambutan.1771469
за кумкуата и рамбутана
- Първо за заглавието: То ни най-малко не целеше да каже, че не познавате тези плодове и ни най-малко не беше високомерно.
Ни най-малко.
А това, че ти (и други) така си го възприела - извинявай, ама не е мой проблем.
"Открийте ги" като "разпознайте ги, посочете ги на снимките", а не "открийте ги като неизвестни ви досега".
Знам, че няма да ми повярваш, но това не променя нещата и нека аз да зная най-добре какво АЗ съм искал да кажа и вложа като смисъл, м?
Мина времето, когато ДРУГИ имаха нотариална заверка да знаят кой как ТРЯБВА, МУ Е ПОЗВОЛЕНО да мисли и се изказва.
Тези времена УМРЯХА - не се опитвайте да ги държите живи в съзнанието си.

Да, направил съм вметката който желае да попита Гутъл, но това е адресирано до тези, които все пак не биха могли да разпознаят плодовете.

След това... Вече го казах в по-прям текст и то не веднъж... НО ТИ ОТКАЗВАШ ДА ГО ПРИЕМЕШ, А СЕ ОПИТВАШ ДА ПОДДЪРЖАШ ЕДНА НИКОМУ НЕНУЖНА КОНФРОНТАЦИЯ, КАТО СЪЩЕВРЕМЕННО НЕ СЕ СВЕНИШ ДА ПРИКАНВАШ НЕЯ ДА Я НЯМА:
Не дори интелигентният, а любоЗНАТЕЛЕН Читател не само ще погледне плодовете на снимките, а и да речем цените им. Или опаковките. Или местонахождението им.
Не говоря само за този ми постинг, а въобще.
От там пък вече - може да направи много изводи за други, вече съществени неща.
Защото например, въпросните плодове, няма да ги видиш на нито един вход на плаж по черноморието ни. Почти съм убеден.
Да не говорим, че дори да ги видиш - цената им ще е тройна и то без да съпоставяме покупателни способности на американеца и българина, което пък води до куп други не
цитирай
25. radostinalassa - Гого съвсем е слънчасал и се е бъгнал. Казах - пенсия на 35 години.
05.08.2021 18:45
"Ела бе, ела, та да ти навра греблото в гъзЪ", както Пръко се изпръцка - аз не съм вуртуален смотяняк като вас и бих поел отговорност за думите си.





цитирай
26. getmans1 - . . . С ГОРЕЩ „ХАНЪМСКИ„ ПОЗДРАф д...
05.08.2021 18:57
... С ГОРЕЩ „ХАНЪМСКИ„ ПОЗДРАф директно от Делиормана ...

vencivaleri1951 написа:
ясно е, че който не те посреща с аплаузи, и не дай Бог ти опонира е "Педеруга, онанист, пачавра, вагина"...и всичко запаметено от теб през първите ти 7 години
До там го докара, че нагруби наскоро човек , който те следваше покорно и един път се осмели да не се съгласи с теб. За" петгриг" , или нещо от този род иде реч. Ще дойде ред и на Гетьо, когото колко и чудно да ви е , аз уважавам. Русофоб- да, комунофоб-да, но той е градивен човек, цял живот е надграждал -и за себе си и за другите.


... АБЕ, ЩО ТАКА БЕ ДРУГАРЮ, ОСТАВАМ С ЧУВСТВОТО, ЧЕ КАТО СИ КОМУНИКИРАМЕ ТАКА ВЪВ ВИРТУАЛА ТИ СИ ПИШЕШ КАКВОТО ТИ ДОЙДЕ НА УМ И ТИ Е УДОБНО А НЕ ЧЕТЕШ КАКВО ТИ СЕ ХОРТУВА ОТСРЕЩА ...

ОТКАКТО СИ МЕ НАРОЧИЛ ЗА „ХАНЪМА„ БЕЗГЛАСНА НЕ ЗНАМ КОЛКО ПЪТИ СЪМ ТИ ОБЯСНЯВАЛ, че ние с Жоро конфликтната си ситуация сме си я преживели доста години назад във времето ... НАПИСАХ ТИ ТЕЗИ НЕЩА СЪС СИТНИ БУКВИ И С НАДЕЖДАТА, ЧЕ ВЗИРАЙКИ СЕ В ТЯХ ДАНО И ДА ГИ АСИМИЛИРАШ, ЧЕ МИ БАЙГЪНЯСА ВЕЧЕ ... Нейде около 2014-15 година мисля, че беше ... неговите си блогови авери той наричаше „ВАДИ ......" - БЯХА И БАШПОМПАДУРСКИТЕ ГОДИНИ и той тогава търсеше съмишленици да се обърне към админите да се премахне тази уродливост ... а щом един път той си каза, и мнението за РУСИЯ и УКРАЙНА то ВАДИ- тата вкупом се ОТВАДИХА .... нещо което аз предварително му бях предсказал С ДВЕ ДУМИ КАЗАНО, ДРУЖНО ГО ПРЕДАДОХА ...

Не искам да създавам интриги като ги цитирам НИК по НИК ... те са плазмодиите дето предадоха и ИВАНСИМЕОНОВ И ПЕТЪР ДАСКАЛОВ - П И Е Р на РУСТАМ да се гаври с тях.

ПОСЛЕ СЕ ЗАСЯКОХМЕ ПОКРАЙ ЗАКАНИТЕ НА КОРЕША ТИ КЪМ МЕНЕ И ДРУГИ НЕрусофили ...

ЗНАМ, ЧЕ КАТО МУ ОТКАЗАХ СЪТРУДНИЧЕСТВО 14-15 г. аз се бях точно аргументирал, може да не му е било приятно, че съм познал но колкото пъти съм се консултирал с него по разни НЕТски неща никога не ми е отказал... ДЕТО ВИКАШ, ХАНИМСКИ НИ РАБОТИ ...


vencivaleri1951 написа:
За мен енигма е, какво става като профилите ти вземат да ти противоречат. И кой от всички вас е реалният, кои виртуалните.


... А, тази ВАЛДОР не е толкова невинна, че да чак да скачаш на амбразурата„ и да се правиш на ЖЕНТЪЛМЕН ... на всяка свиня и идва Коледата ... СОРИ МАДАМ ... Забелязал съм, че контрира с постинги не само ЖОРО ... мен ме е кълвала при ЧЕПЪРДА абсолютно непредизвикано ... забелязах, че не иска комуникация с мен и не съм и досадял но въпреки това ме кълве ... иначе има добри хрумки но нали знаеш за лъжицата говна и кацата с мед.

П.П.
Това което виждам на снимката си е точно южно балканче ... и птичките не са виновни, че не си го боядисвал от ... ония години или може би когато „тати„ го е правил

АБЕ, ВИЕ ПО ВАШИТЕ ГОРИ АВОКАДОТО КАТО ЯБЪЛКИ ЛИ ГО РУПАТЕ БЕ, ... И КВО ДА КАЖЕМ ТОГАЗ ЗА ДОМАТИТЕ И ...ГОРКИТЕ КОЛЦИ
цитирай
27. vencivaleri1951 - Изток е балкончето-към София гледа-на север е в Ком-от юг имам тераси за Юлето, да се развихри
05.08.2021 19:25
Баща ми? Ти не познаваш човекО? Вилата е комформизъм. За целият съвместен живот с мама , един път и е повишил тон /поне пред мен/ и си събра бойната готовност-спа няколко дена в Доброславци.
И се случи, защото ген Захариев/тогава командващ ВВС/ подкукуроса мама да запише на свое име терен в Симеоново, където щаба на ВВС бяха взели около 20 дка за вили на летци. Знаел човекът, че баща ми няма да вземе.
Думите му към мама бяха:
-Още не можеш да излезеш от кожата на търговска щерка. Как няма да ни намразят хората, като им взехме нивите, къщи връз зърно да правим.
При мен на петата година от изнасянето ми дойде-не било редно да правя жилище при наличните площи, а апартаментът в който сега живея, реституирах без да знае.
Аз съм правил Гетьо, по точно колеги -аз съм с две леви ръце-само за" хамале " ставам.
Точно за това уважавам хората като теб, които могат с ръцете си почти всичко . Стотици хиляди кубика СМР съм осчетоводил и отчел, вчера на малко да прецакам инсталацията слагайки нов контакт

getmans1 написа:
... С ГОРЕЩ „ХАНЪМСКИ„ ПОЗДРАф директно от Делиормана ...

[quote=vencivaleri1951]ясно е, че който не те посреща с аплаузи, и не дай Бог ти опонира е "Педеруга, онанист, пачавра, вагина"...и всичко запаметено от теб през първите ти 7 години
До там го докара, че нагруби наскоро човек , който те следваше покорно и един път се осмели да не се съгласи с теб. За" петгриг" , или нещо от този род иде реч. Ще дойде ред и на Гетьо, когото колко и чудно да ви е , аз уважавам. Русофоб- да, комунофоб-да, но той е градивен човек, цял живот е надграждал -и за себе си и за другите.


... АБЕ, ЩО ТАКА БЕ ДРУГАРЮ, ОСТАВАМ С ЧУВСТВОТО, ЧЕ КАТО СИ КОМУНИКИРАМЕ ТАКА ВЪВ ВИРТУАЛА ТИ СИ ПИШЕШ КАКВОТО ТИ ДОЙДЕ НА УМ И ТИ Е УДОБНО А НЕ ЧЕТЕШ КАКВО ТИ СЕ ХОРТУВА ОТСРЕЩА ...

ОТКАКТО СИ МЕ НАРОЧИЛ ЗА „ХАНЪМА„ БЕЗГЛАСНА НЕ ЗНАМ КОЛКО ПЪТИ СЪМ ТИ ОБЯСНЯВАЛ, че ние с Жоро конфликтната си ситуация сме си я преживели доста години назад във времето ... НАПИСАХ ТИ ТЕЗИ НЕЩА СЪС СИТНИ БУКВИ И С НАДЕЖДАТА, ЧЕ ВЗИРАЙКИ СЕ В ТЯХ ДАНО И ДА ГИ АСИМИЛИРАШ, ЧЕ МИ БАЙГЪНЯСА ВЕЧЕ ... Нейде около 2014-15 година мисля, че беше ... неговите си блогови авери той наричаше „ВАДИ ......" - БЯХА И БАШПОМПАДУРСКИТЕ ГОДИНИ и той тогава търсеше съмишленици да се обърне към админите да се премахне тази уродливост ... а щом един път той си каза, и мнението за РУСИЯ и УКРАЙНА то ВАДИ- тата вкупом се ОТВАДИХА .... нещо което аз предварително му бях предсказал С ДВЕ ДУМИ КАЗАНО, ДРУЖНО ГО ПРЕДАДОХА ...

Не искам да създавам интриги като ги цитирам НИК по НИК ... те са плазмодиите дето предадоха и ИВАНСИМЕОНОВ И ПЕТЪР ДАСКАЛОВ - П И Е Р на РУСТАМ да се гаври с тях.

ПОСЛЕ СЕ ЗАСЯКОХМЕ ПОКРАЙ ЗАКАНИТЕ НА КОРЕША ТИ КЪМ МЕНЕ И ДРУГИ НЕрусофили ...

ЗНАМ, ЧЕ КАТО МУ ОТКАЗАХ СЪТРУДНИЧЕСТВО 14-15 г. аз се бях точно аргументирал, може да не му е било приятно, че съм познал но колкото пъти съм се консултирал с него по разни НЕТски неща никога не ми е отказал... ДЕТО ВИКАШ, ХАНИМСКИ НИ РАБОТИ ...


[quote=ve
цитирай
28. valdor1355 - До Панагюрски
05.08.2021 19:25
Дай да ти отговоря на въпросите.
1. Колко струват плодчетата: Ако не ти се ходи по магазините, попитай Гугъл. Лесно е. Не съм длъжна да ти давам достъпна информация на 1 клик разстояние. Това интересува теб - направи си проучванията. Аз не се интересувам от темата за цените на храната в Америка спрямо тук, за това не ме занимавай с нея - не ми е интересно да я коментирам. Каквото съм имала да казвам, съм го казала.

2. Моят Крал не помни, че съществуваш. Ти каквото и да напишеш, го пишеш, което не ме засяга. Дори и да искаш, не би могъл да си каквато и да било реална угроза за мен, за да ангажирам Моя Крал с теб. Ти можеш писмено да се представяш за каквото си пожелаеш, но си персон нон грата и няма кой да ти се върже, за да се среща с теб и да ти доказва какъв е. Кой си ти, за да ти се доказва нещо, за да "изпитваш" някой, някой да ти казва цените на това или онова? :) Хайде смени тона и изискванията си към блогърите. Твоята личност не интересува никой от тук пишещите и ако някой се интересуваше, щеше да ти каже, че иска да се видите.


3. Ако и дали съм те докладвала. Ако си бил докладван, това не е нарушение на правилата за ползване на платформата, но когато ползваме неприличен и обиден език е и получаваме санкции. И на мен ми свалиха постинги и коментари тези дни и какво? А ти какъв си, за да вменяваш на хората, че ако някой те е докладвал за ТВОИТЕ, ПЕРСОНАЛНИ СВИНЩИНИ носи "морална" отговорност, а НЕ ТИ като 50г мъж "за постъпките си"? Ако трябва да реагирам като теб, да взема и да засипя Джуфли с обидни епитети, защото ме е докладвала? Твоите проблеми в блога, с потребители или с модератори са си твоя отговорност, плод на твоите решения и не ме интересуват. Ако случайно някой реши да те докладва (определено има за какво) длъжен ли е да ти иска разрешение за това или поне да те уведомява писмено?


4. Целта на това, че те приканих да ползваш допустими и цивилизовани изрази, беше както започнах "в името на естетиката и удоволствието от четенето". А не за да те докладвам. Опитвам се да те убедя, че би трябвало да имаме различни мнения, защото не сме излезли от един и същи конвейер. Опитвам се да те убедя, че не сме длъжни да имаме еднакви симпатии, нито вкусове, нито възможности, но тук е "обществено място" и всички сме длъжни да се държим, както навън прилично, докато излагаме различните си мнения, опитности и доказателствата за тях. Продължавам да отделям от времето си, за да ти повторя, че няма смисъл от язвителни епитети помежду ни и че абсолютно всички можем да ги използваме.


5. Ще дойде ли ден, в който ще можеш да сринеш Блог бг?- този ден никога няма да дойде, понеже и в следващия си живот няма да можеш да купиш Инвестор. Второ нямаш, не си имал и няма да имаш способности, да проникнеш през защитите, за да го съсипеш. Ако го можеше - отдавна да си ни направил показно. Но аз вярвам в твоя дух и амбиции, и в това, че ще се опитваш да се усъвършенстваш. Успоредно с това ще се усъвършенстват и IT - тата, които работят за Инвестор, така че по - спокойно с демонстрациите.

цитирай
29. анонимен - Който е плюл на суратя на гнусния ...
05.08.2021 19:34
Който е плюл на суратя на гнусния доносник ванката дупедало, е за уважение.
цитирай
30. valdor1355 - 26. getmans1
05.08.2021 19:34
... А, тази ВАЛДОР не е толкова невинна, че да чак да скачаш на амбразурата„ и да се правиш на ЖЕНТЪЛМЕН ... на всяка свиня и идва Коледата ... СОРИ МАДАМ ... Забелязал съм, че контрира с постинги не само ЖОРО ... мен ме е кълвала при ЧЕПЪРДА абсолютно непредизвикано ... забелязах, че не иска комуникация с мен и не съм и досадял но въпреки това ме кълве ... иначе има добри хрумки но нали знаеш за лъжицата говна и кацата с мед.



Господине, каквото и да съм писала, където и да било гарантирам, че ни най - малко не се е отнасяло за Вас. Аз може да съм писала под нечии публикации, но когато искам да кажа за някого нещо, често уточнявам за кого става въпрос. Правилно сте забелязал, че имам размяна на реплики само с Панагюрски и то понякога. С Вас нямам конфликт, нито го търся.


П.п: Венци "не се прави на джентълмен". Венци просто е един културен и уравновесен човек. Но Джуфли беше права, че Венци чете само теб и Панагюрски и ние, дамите, които го посещаваме имаме пълното право да ревнуваме! Но какво да се прави - вашите коментари са му по - интересни. :)
Приятна вечер.
цитирай
31. valdor1355 - И най - накрая към нашия домакин Венци
05.08.2021 19:47
Венци, много ми е приятно да чета това, което пишеш, защото от теб научавам неща, които няма от къде да науча. Много ми е интересно да чета кое и как е било през соца. Твоите хроники винаги са много вълнуващи за мен и благодаря за всички тях. :)
Поздрави. :)
цитирай
32. vencivaleri1951 - А с цените на плодовете направо изби рибата!!!
05.08.2021 19:52
Тя варира, но този път и мангото и авокадото струваха по 99 ст, а кокосовия орех по 59, ако не се лъжа. Имаха някаква страхотна промоция в Кауфланд-70% Тръгвайки за село се отбих и напазарувах.
Хайде сега обясни как Жоро , уцели от Амстердам цената в нашенския Кауфланд?
Не го заядох, защото няма смисъл. Сега се вмъквам, защото ти спомена за цени

[quote=valdor1355]
Дай да ти отговоря на въпросите.
1. Колко струват плодчетата: Ако не ти се ходи по магазините, попитай Гугъл. Лесно е. Не съм длъжна да ти давам достъпна информация на 1 клик разстояние. Това интересува теб - направи си проучванията. Аз не се интересувам от темата за цените на храната в Америка спрямо тук, за това не ме занимавай с нея - не ми е интересно да я коментирам. Каквото съм имала да казвам, съм го казала.

2. Моят Крал не помни, че съществуваш. Ти каквото и да напишеш, го пишеш, което не ме засяга. Дори и да искаш, не би могъл да си каквато и да било реална угроза за мен, за да ангажирам Моя Крал с теб. Ти можеш писмено да се представяш за каквото си пожелаеш, но си персон нон грата и няма кой да ти се върже, за да се среща с теб и да ти доказва какъв е. Кой си ти, за да ти се доказва нещо, за да "изпитваш" някой, някой да ти казва цените на това или онова? :) Хайде смени тона и изискванията си към блогърите. Твоята личност не интересува никой от тук пишещите и ако някой се интересуваше, щеше да ти каже, че иска да се видите.


3. Ако и дали съм те докладвала. Ако си бил докладван, това не е нарушение на правилата за ползване на платформата, но когато ползваме неприличен и обиден език е и получаваме санкции. И на мен ми свалиха постинги и коментари тези дни и какво? А ти какъв си, за да вменяваш на хората, че ако някой те е докладвал за ТВОИТЕ, ПЕРСОНАЛНИ СВИНЩИНИ носи "морална" отговорност, а НЕ ТИ като 50г мъж "за постъпките си"? Ако трябва да реагирам като теб, да взема и да засипя Джуфли с обидни епитети, защото ме е докладвала? Твоите проблеми в блога, с потребители или с модератори са си твоя отговорност, плод на твоите решения и не ме интересуват. Ако случайно някой реши да те докладва (определено има за какво) длъжен ли е да ти иска разрешение за това или поне да те уведомява писмено?


4. Целта на това, че те приканих да ползваш допустими и цивилизовани изрази, беше както започнах "в името на естетиката и удоволствието от чет
цитирай
33. vencivaleri1951 - И какво да търся при Вас с Юлето?
05.08.2021 20:05
Тя иска омари и площи да се развихри. Теб колко пъти те чета, само за Краля твой си говориш. Виж при Гетьо и Жоро вероятността да ме пратят " да позная"/в библейския смисъл/ нещо е голяма. Е за това съм и там:)))

valdor1355 написа:
... А, тази ВАЛДОР не е толкова невинна, че да чак да скачаш на амбразурата„ и да се правиш на ЖЕНТЪЛМЕН ... на всяка свиня и идва Коледата ... СОРИ МАДАМ ... Забелязал съм, че контрира с постинги не само ЖОРО ... мен ме е кълвала при ЧЕПЪРДА абсолютно непредизвикано ... забелязах, че не иска комуникация с мен и не съм и досадял но въпреки това ме кълве ... иначе има добри хрумки но нали знаеш за лъжицата говна и кацата с мед.



Господине, каквото и да съм писала, където и да било гарантирам, че ни най - малко не се е отнасяло за Вас. Аз може да съм писала под нечии публикации, но когато искам да кажа за някого нещо, често уточнявам за кого става въпрос. Правилно сте забелязал, че имам размяна на реплики само с Панагюрски и то понякога. С Вас нямам конфликт, нито го търся.


П.п: Венци "не се прави на джентълмен". Венци просто е един културен и уравновесен човек. Но Джуфли беше права, че Венци чете само теб и Панагюрски и ние, дамите, които го посещаваме имаме пълното право да ревнуваме! Но какво да се прави - вашите коментари са му по - интересни. :)
Приятна вечер.

цитирай
34. vencivaleri1951 - Ето сега рък ми напомняш колко съм "древен"
05.08.2021 20:07


valdor1355 написа:
Венци, много ми е приятно да чета това, което пишеш, защото от теб научавам неща, които няма от къде да науча. Много ми е интересно да чета кое и как е било през соца. Твоите хроники винаги са много вълнуващи за мен и благодаря за всички тях. :)
Поздрави. :)

цитирай
35. milady - венции, имаш дарбата на сладкоДумник :-))))
05.08.2021 20:21
....точно такива, като теб, печелят мн бързо Дамските, нежни Сърца!
така, съм учила и моите двама сина..
такъв беше и Татко, и моят Съпруг/ 27г Любов!!!
доо..Гроб...

инак и аз съм с две леви, ръце )
но, пък, с 36 зъбчета@))))

валдор е права, шатци, тук те подкрепям за вулгаризмите и цинизмите, да дадем пауза..
обещах да бъда..послушна.просто, атмосферата, е такава, екзалтирана..
дано, сложим и малко Ваканция,на полит.безУмни страсти..

пп
виж ,за южната тераса, ме заинтригува, домакина..ако, има и маса, 2 х2 ))
и таен вход за спалнята...бих нарушила...Етикета!
/ както винаги....
цитирай
36. valdor1355 - :))))))) Вече разбрах защо си четеш ...
05.08.2021 20:29
:))))))) Вече разбрах защо си четеш само тях двамата. :)))))))
Ами пиша си за моя Крал, защото той ми е много интересен. :)))))) Чета и при теб, но само чета, за да науча какво се е случвало и много ме обогатяваш, пък не коментирам, защото няма какво да кажа. Защото нищо не знам. :) Когато възрастните у нас разговаряха ни изпращаха в друга стая, понеже разговорите не били за деца...
Не си "древен" или поне аз не чувствам такова нещо. :)
цитирай
37. getmans1 - . . . ЯВНО НЕ СЪЗНАВАШ, ЧЕ 26 ком. не ...
05.08.2021 20:34
... ЯВНО НЕ СЪЗНАВАШ, ЧЕ 26 ком. не касае баща ти, нито балкончето ... И ще се окаже, че Чукча писател, не читател, не понимател ... абе, НЕ ХОРОШИЙ ЧЕЛОВЕК

... Всичко това ДОРОГОЙ, обяснява моето отношение ... до тук а зависи от тебе и в бъдеще ... на мен враг не ми е необходим ...

vencivaleri1951 написа:
Баща ми? Ти не познаваш човекО? Вилата е комформизъм. За целият съвместен живот с мама , един път и е повишил тон /поне пред мен/ и си събра бойната готовност-спа няколко дена в Доброславци.
И се случи, защото ген Захариев/тогава командващ ВВС/ подкукуроса мама да запише на свое име терен в Симеоново, където щаба на ВВС бяха взели около 20 дка за вили на летци. Знаел човекът, че баща ми няма да вземе.
Думите му към мама бяха:
-Още не можеш да излезеш от кожата на търговска щерка. Как няма да ни намразят хората, като им взехме нивите, къщи връз зърно да правим.
При мен на петата година от изнасянето ми дойде-не било редно да правя жилище при наличните площи, а апартаментът в който сега живея, реституирах без да знае.
Аз съм правил Гетьо, по точно колеги -аз съм с две леви ръце-само за" хамале " ставам.
Точно за това уважавам хората като теб, които могат с ръцете си почти всичко . Стотици хиляди кубика СМР съм осчетоводил и отчел, вчера на малко да прецакам инсталацията слагайки нов контакт

цитирай
38. valdor1355 - . . . . точно такива, като теб, печ...
05.08.2021 20:36
milady написа:
....точно такива, като теб, печелят мн бързо Дамските, нежни Сърца!
така, съм учила и моите двама сина..
такъв беше и Татко, и моят Съпруг/ 27г Любов!!!
доо..Гроб...

инак и аз съм с две леви, ръце )
но, пък, с 36 зъбчета@))))

валдор е права, шатци, тук те подкрепям за вулгаризмите и цинизмите, да дадем пауза..
обещах да бъда..послушна.просто, атмосферата, е такава, екзалтирана..
дано, сложим и малко Ваканция,на полит.безУмни страсти..

пп
виж ,за южната тераса, ме заинтригува, домакина..ако, има и маса, 2 х2 ))
и таен вход за спалнята...бих нарушила...Етикета!
/ както винаги....

Джуфли, нека има политически страсти, нека има и икономически, нека има дебати в блога по 6 египетски папируси дълги, но да не са "безумни" като обръщения.
Права си за Венци, че е най - големия сладкодумник и разказвач в Блог бг. Като въздействие върху мен го приравнявам макар и тематично различни с Венински, който много ми липсва. :)
цитирай
39. getmans1 - . . . А, тази ВАЛДОР не е толкова не...
05.08.2021 20:43
valdor1355 написа:
... А, тази ВАЛДОР не е толкова невинна, че да чак да скачаш на амбразурата„ и да се правиш на ЖЕНТЪЛМЕН ... на всяка свиня и идва Коледата ... СОРИ МАДАМ ... Забелязал съм, че контрира с постинги не само ЖОРО ... мен ме е кълвала при ЧЕПЪРДА абсолютно непредизвикано ... забелязах, че не иска комуникация с мен и не съм и досадял но въпреки това ме кълве ... иначе има добри хрумки но нали знаеш за лъжицата говна и кацата с мед.



Господине, каквото и да съм писала, където и да било гарантирам, че ни най - малко не се е отнасяло за Вас. Аз може да съм писала под нечии публикации, но когато искам да кажа за някого нещо, често уточнявам за кого става въпрос. Правилно сте забелязал, че имам размяна на реплики само с Панагюрски и то понякога. С Вас нямам конфликт, нито го търся.


П.п: Венци "не се прави на джентълмен". Венци просто е един културен и уравновесен човек. Но Джуфли беше права, че Венци чете само теб и Панагюрски и ние, дамите, които го посещаваме имаме пълното право да ревнуваме! Но какво да се прави - вашите коментари са му по - интересни. :)
Приятна вечер.


... Аз няма да си губя време да доказвам ... първо защото разчитам на паметта си и второ няма как, след като не правя записи а Вие старателно си криете ... това което и котките крият.
Въпреки това се питам, след като си пишете интересните котешки размисли що ви трябва всичко това, като днешното ...
цитирай
40. getmans1 - Който е плюл на суратя на гнусния. . . ...
05.08.2021 20:49
puk2 написа:
Който е плюл на суратя на гнусния ...
Който е плюл на суратя на гнусния доносник ванката дупедало, е за уважение.


... ПУКльо, бас хващам, че по цял ден слухтиш „инкогнито„ из блога да се докопаш до някоя интрижка ... а, моля те, да не ме реплекираш ... И.Симеонов постъпи доволно подло с мен, но това не е достатъчно да се наредя сред подлягите блогови...
цитирай
41. valdor1355 - Тя варира, но този път и мангото и ...
05.08.2021 20:59
[quote=vencivaleri1951]Тя варира, но този път и мангото и авокадото струваха по 99 ст, а кокосовия орех по 59, ако не се лъжа. Имаха някаква страхотна промоция в Кауфланд-70% Тръгвайки за село се отбих и напазарувах.
Хайде сега обясни как Жоро , уцели от Амстердам цената в нашенския Кауфланд?
Не го заядох, защото няма смисъл. Сега се вмъквам, защото ти спомена за цени


***


За цените от 1 лв на голямото авокадо, кокосовия орех и мангото... Точно този ден и аз бях в Кауфланд и се учудих защо продават толкова ниско. Поинтересувах се и се оказа, че имало огромно количество и са го намалили централно за всички филиали, за да не застои. Аз обаче купих мрежички, защото в тях авокадото беше твърдо и можеше да остане в хладилника още няколко дни, а голямото трябваше да приготвям веднага. :)
По принцип когато пазарувам, от където и да е, купувам точно определени неща или ако видя нещо за първи път и полюбопитствам... В Кауфланд специално зеленчука и някои плодове вечерно време не отговарят на стандарта за свежест и за това ги намаляват. Аз никога не ги взимам и за това нещо като ми се стори, че е на ниска цена винаги питам дали е промоция или намаление.
П.п: Мисля, че на Запад също се правят намаления на стоки с изтичащ срок на годност, за да се продаде. Все пак специално Кауфланд е немска верига и са внедрили тамошните стандарти и тук.
Където Панагюрски казва и мексиканец може да осъди верига за стоки с лош вид или петънце. Може, ако са при редовните стоки. Но ако са намалени, те точно за това са намалени. Виж, промоцията е нещо друго, но честно казано аз избягвам всякакви червени етикети. Винаги се съмнявам, че всичко им е наред. Например трябва да си купя моите гелове за пране и омекотители, и точно в този момент те са на промоция. Ами внимателно гледам сроковете на годност, на които според мен трябва да остава поне половин година...
цитирай
42. valdor1355 - . . . А, тази ВАЛДОР не е толкова не...
05.08.2021 21:04
getmans1 написа:
valdor1355 написа:
... А, тази ВАЛДОР не е толкова невинна, че да чак да скачаш на амбразурата„ и да се правиш на ЖЕНТЪЛМЕН ... на всяка свиня и идва Коледата ... СОРИ МАДАМ ... Забелязал съм, че контрира с постинги не само ЖОРО ... мен ме е кълвала при ЧЕПЪРДА абсолютно непредизвикано ... забелязах, че не иска комуникация с мен и не съм и досадял но въпреки това ме кълве ... иначе има добри хрумки но нали знаеш за лъжицата говна и кацата с мед.



Господине, каквото и да съм писала, където и да било гарантирам, че ни най - малко не се е отнасяло за Вас. Аз може да съм писала под нечии публикации, но когато искам да кажа за някого нещо, често уточнявам за кого става въпрос. Правилно сте забелязал, че имам размяна на реплики само с Панагюрски и то понякога. С Вас нямам конфликт, нито го търся.


П.п: Венци "не се прави на джентълмен". Венци просто е един културен и уравновесен човек. Но Джуфли беше права, че Венци чете само теб и Панагюрски и ние, дамите, които го посещаваме имаме пълното право да ревнуваме! Но какво да се прави - вашите коментари са му по - интересни. :)
Приятна вечер.


... Аз няма да си губя време да доказвам ... първо защото разчитам на паметта си и второ няма как, след като не правя записи а Вие старателно си криете ... това което и котките крият.
Въпреки това се питам, след като си пишете интересните котешки размисли що ви трябва всичко това, като днешното ...

Защо ми е трябвало днешното... :) Исках да си "поговоря" с Панагюрски като положих максимални усилия да бъда в рамките на добрия тон и му казах онова, което исках.:)
Всеки ходи по голяма нужда и всеки трябва да си заравя фекалиите за по - хигиенична среда, точно както правят котките. Но още един път те уверявам, че каквото и да съм писала, никога не се е отнасяло за теб.
цитирай
43. blackpredator - хех,
05.08.2021 21:08
Венци не мое да пише
"компютЕр", примерно, или... "флЕшка", примерно",
а Гочо Тъпото с отворената фУнтанела,
мое да пише за "дънките" на "Кевин Клайн" примерно...

простият панагюрски цървул, благодарение на Гугъл, се изживява за начетен
нахалството на дребния селски лъжец и плагиат, Гочо Дългото чорапче,
просто не се нуждае от коментар..
цитирай
44. vencivaleri1951 - Много ми е хубаво селото Юлке.
05.08.2021 23:22
Особено късната пролет в любовния период на птиците-много славеи има.
Впрочем толкова много птици съм виждал и слушал в едно село от вашия край
край Шабла беше-Кърпец май, или нещо подобно. Като млад/гимназист/ коронният ми номер беше , като посъбера парички, да поканя някооя госпожица на морски уйкенд. Отивах в Доброславци и молех , някой колега на баща ми да ни хвърли до морето.
Та един петък отивам, а Самолети само до Толбухин щото в Шабла имало стрелби.
Шабла, Шабла, но и там бе забито от военни , та отидохме в Кърпец. Влюбих се в блатата там-толкова пернати, на друго место не съм виждал. Та и моето село има много птици-сърбите още не са си зарязали нивите и всяка педя обработват-от там и птиците-храната при тях, балканът и гората при нас.
Иначе не се безпокой-маса по дълга от 2 м има, на ширина над метър -и пейки към нея. Голяма люлка има, гьолче също. Има и батут, ако си събрала много енергия:)))

milady написа:
....точно такива, като теб, печелят мн бързо Дамските, нежни Сърца!
така, съм учила и моите двама сина..
такъв беше и Татко, и моят Съпруг/ 27г Любов!!!
доо..Гроб...

инак и аз съм с две леви, ръце )
но, пък, с 36 зъбчета@))))

валдор е права, шатци, тук те подкрепям за вулгаризмите и цинизмите, да дадем пауза..
обещах да бъда..послушна.просто, атмосферата, е такава, екзалтирана..
дано, сложим и малко Ваканция,на полит.безУмни страсти..

пп
виж ,за южната тераса, ме заинтригува, домакина..ако, има и маса, 2 х2 ))
и таен вход за спалнята...бих нарушила...Етикета!
/ както винаги....

цитирай
45. vencivaleri1951 - Осъзнах бе Гетьо, но не ми се говори за Жоро , а и за нашите ежения
05.08.2021 23:35
Спомена за Баща ми, а като съм тук често си мисля за него. как от тук на 14 г тръгва за 2ра мъжка в София, после в Сърбия, после война и на 19 във Виена. Просто ми липсва. Мъже бяха бащите ни-военни, следвоенни години . Кога умно, кога глупаво, но след разрухата държава направиха...а ние-кой авокадо, кой манго ял и какво била покупателната способност на янките...а пък руснаците... Те живота го живееха, ние по интернет го гледаме имам чувство

getmans1 написа:
... ЯВНО НЕ СЪЗНАВАШ, ЧЕ 26 ком. не касае баща ти, нито балкончето ... И ще се окаже, че Чукча писател, не читател, не понимател ... абе, НЕ ХОРОШИЙ ЧЕЛОВЕК

... Всичко това ДОРОГОЙ, обяснява моето отношение ... до тук а зависи от тебе и в бъдеще ... на мен враг не ми е необходим ...

vencivaleri1951 написа:
Баща ми? Ти не познаваш човекО? Вилата е комформизъм. За целият съвместен живот с мама , един път и е повишил тон /поне пред мен/ и си събра бойната готовност-спа няколко дена в Доброславци.
И се случи, защото ген Захариев/тогава командващ ВВС/ подкукуроса мама да запише на свое име терен в Симеоново, където щаба на ВВС бяха взели около 20 дка за вили на летци. Знаел човекът, че баща ми няма да вземе.
Думите му към мама бяха:
-Още не можеш да излезеш от кожата на търговска щерка. Как няма да ни намразят хората, като им взехме нивите, къщи връз зърно да правим.
При мен на петата година от изнасянето ми дойде-не било редно да правя жилище при наличните площи, а апартаментът в който сега живея, реституирах без да знае.
Аз съм правил Гетьо, по точно колеги -аз съм с две леви ръце-само за" хамале " ставам.
Точно за това уважавам хората като теб, които могат с ръцете си почти всичко . Стотици хиляди кубика СМР съм осчетоводил и отчел, вчера на малко да прецакам инсталацията слагайки нов контакт


цитирай
46. blackpredator - хаха,
06.08.2021 07:31
"грунТ" е като "КеЛвин", селяндур
от дизайнерите на една ръка
туй се едно е да напишеш бащата на Отело - Шопспир

Е нЕма как да не е от неграмотност и ПОСРЕДСТВЕНОСТ.
цитирай
47. анонимен - Който е плюл на суратя на гнусния. . . ...
06.08.2021 11:04
getmans1 написа:
puk2 написа:
Който е плюл на суратя на гнусния ...
Който е плюл на суратя на гнусния доносник ванката дупедало, е за уважение.


... ПУКльо, бас хващам, че по цял ден слухтиш „инкогнито„ из блога да се докопаш до някоя интрижка ... а, моля те, да не ме реплекираш ... И.Симеонов постъпи доволно подло с мен, но това не е достатъчно да се наредя сред подлягите блогови...

Гет оф Маньо, внимание ли търсиш?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5048497
Постинги: 1344
Коментари: 19500
Гласове: 5467
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031