2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. bojil
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Прочетен: 1337 Коментари: 5 Гласове:
Последна промяна: 23.01.2022 15:56
Пандемия, инфлация, дефицит на доставките в глобален мащаб - нищо от това не попречи на Rolls-Royce да регистрира рекордно висок брой продажби на луксозни автомобили.
Британският автопроизводител съобщи, че в 117-годишната си история никога не е продавал повече автомобили отколкото през изминалата 2021 - общо 5586 коли.
Това е 49% ръст на годишна база, като са постигнати абсолютни рекорди по продажби в Китай, Северна и Южна Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, както и в много отделни държави по цял свят. 30% от продадените автомобили са за Китай и Америка.
Най-високо е било търсенето на моделите Ghost (базова препоръчителна цена около 315 000 долара) и Cullinan (цената започва от около 336 000 долара).
Продажбата на луксозни коли на Rolls-Royce, персонализирани по специална поръчка за индивидуални клиенти, също са стигнали до рекордни нива, съобщават от компанията.
"2021 г. беше феноменална година за Rolls-Royce Motor Cars. Доставихме повече автомобили от когато и да било в 117-годишната история на марката заради безпрецедентното търсене на всички продукти при всички глобални пазари. Изключително силното ни продуктово портфолио, изключителното предложение за персонализиране и заедно с първата пълна година на предлагане на Ghost... допринесоха съществено за извънредно силното ни представяне", казва Торстен Мюлер-Йотвош, главен изпълнителен директор на компанията.
През 2021 г. Rolls-Royce обяви и първия си електромобил - Spectre, който се очаква да излезе в края на 2023 г.
Guardian цитират данни от компанията, според които средната възраст на клиентите на Rolls-Royce е 43 г.
"Много хора станаха свидетели на смъртни случаи в своята общност, причинени от Covid-19, а това ги накара да осъзнаят, че животът може да бъде кратък и по-добре да го живееш сега, вместо да отлагаш за по-късно. Това помогна на Rolls-Royce", казва директорът на компанията пред медията.
Пандемията ограничи възможностите за луксозни покупки или преживявания на хората с високи доходи и стандарт на живот - оказва се, че това също е дало отражение върху интереса към Rolls-Royce.
"До голяма степен заради Covid-19 целият бизнес на луксозните стоки процъфтява по цял свят. Хората не могат да пътуват много, не биха могли да инвестират много в луксозни услуги, затова доста пари се събират в разходи за луксозни продукти", казва още Мюлер-Йотвош.
Rolls-Royce предвижда да привлече още повече богати клиенти с високи изисквания към индивидуалните поръчки, като предложи услуга за личен избор на дизайнерските решения от потребителя.
Единственият негативен ефект от последните две години е Brexit - компанията изнася 90% от колите си от производствените бази във Великобритания към останалия свят, а напускането на ЕС е довело до "ненужни трудности" и административни проблеми.
Ковид още не съм си взел. Чакам да стане на прилични.
:)))
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ