Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 17:21 - Не знаех,че младият мъж не може да заспи без секс
Автор: zaw12929 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1726 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.10.2007 13:49


Страхувах се от мъжете..Животът  ми отреди да съм само между мъже.Но нямах полово влечение към никого.Те ми бяха подчинени.Обичах работата си и хората.Бях се заклела да не се женя
Внезапно се появи мъжът който грабна сърцето ми.Исках да сме заедно да го слушам .Наскоро гледахме нашумелия филм"Чочарка"Избягах от салона.
Повръщайки.
  Оженихме  се.Беше мил и нежен.Но аз...От секса изпитвах срах,ужас и никакво удоволствие.Пред очите ми изплуваше все сцената на моето изнасилване Все намирах поводи да му отказвам.Мислех да живеем без секс,Само да си направим деца.Бях ужасната съпруга,но не го знаех.При поредният  отказ,той ми заяви,че не може да заспи без да правим секс.Че неговата програма е" мия,ям,иба,спя" и може да я съкрати на "иба спя" или само "иба",но тази част му е основната.Желае ме.Не иска да бъде с друга,
но..или ще си променя държанието или се разделяме.Даде ми срок.Разбрах,че е болен на тема секс.Мислех,че хората трябва да го правят само за д си направят деца.
  Тогава заминах на лайпцигския панаир.С една 50 годишна колежка.
Споделих че се развеждам,Разказах и колко е болен съпруга ми за секс.
Дори сега ми е срамно,като си помисля.Тя бе медицинска сестра с богат опит,Не искаше да ме вземе на сериозно.После се зае да ми обеснява,че това което е казал съпругът ми е най нормалното нещо.Използва всака минута да ми изтъква доводи,и да ги повтаря,че всяка жена се измъква но не винаги,че мъжете трябва да правят секс всеки ден.Че всички го правят.Твоят красив и интелигентен мъж не заслужава да се отблъсква.
Запази си семейството.Ти си болна от преживяното.Не се отказвай от най сладкото нещо в живота ти.
    Като се върнах запонах да се държа мило.Обещах че ще съм друга,Думите на колежката ми цели две седмици ми помогнаха.Постепен но от съзнанието ми избледняваше следата от грубия шок на насилника,Мина година.Сексът ми стана необходимост,Той желан.Не му отказвам.И съм благодарна че го имам до себе си и че беше ме изтърпял 
каквато съм и ме направи жена,жената на живота му.В същото време 
чуя ли че са насилили момиче се ужасявам.Повруща ми се Мирише ми на 
сперма



Тагове:   мъж,   може,   младият,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14254158
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930