Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2021 08:09 - ГАТАНКА НА УТРИНТА: ТОВА ЗА ПОЕЗИЯ ЛИ МИНАВА? ЩОТО АЗ НЕ МИСЛЯ ТАКА.
Автор: rosiela Категория: Забавление   
Прочетен: 2010 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 23.06.2021 08:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
LE COQ
В два часа през нощта или сутринта вече не знам как се води
между първи и втори петли вероятно
така и не се научих кога пее петелът
за сметка на това зная за кого бие камбаната обикновено за мене
та в два през нощта пристига след бърз есемес паркирам
аз вече съм чула как стържат спирачките под прозореца ми
винаги спира колата пред пицарията а не пред входа за да чуя сигнала как заключва вратата и да отключа вратата на апартамента
има си ключ както аз имам неговия но сме свикнали да не се изненадваме
освен когато имаме някакви изненади – някой ден ще ви ги разкажа за да се смеете или завиждате или и двете
след като се е качил по стълбите за да не стърже издайнически асансьорът и още по-издайнически да стои до сутрината на етажа ми
не че това интересува някого освен съседите
дето слухтят и обсъждат укоризнено кой при кого и какво точно
след пил съм не съм пиян просто не можех без тебе
чакай да ти разкажа после ще те приспя като ти пея в ухото Jealousy
цял ден и цяла вечер звучи в главати ми тази песен на франки милър
защото си била другаде с други хора докато работех
знам че е глупаво просто ми е сантиментално
след това ме прегръща и загръща с дъха си рамото ми
след това спим до девет часа
и пропускаме всичките трети петли на света
и отричане няма

© Margarita Petkova
#БелитеМиНощи



Гласувай:
8



1. rosiela - ГАТАНКА НА УТРИНТА: ТОВА ЗА ПОЕЗИЯ ЛИ МИНАВА? ЩОТО АЗ НЕ МИСЛЯ ТАКА.
23.06.2021 08:10
LE COQ
В два часа през нощта или сутринта вече не знам как се води
между първи и втори петли вероятно
така и не се научих кога пее петелът
за сметка на това зная за кого бие камбаната обикновено за мене
та в два през нощта пристига след бърз есемес паркирам
аз вече съм чула как стържат спирачките под прозореца ми
винаги спира колата пред пицарията а не пред входа за да чуя сигнала как заключва вратата и да отключа вратата на апартамента
има си ключ както аз имам неговия но сме свикнали да не се изненадваме
освен когато имаме някакви изненади – някой ден ще ви ги разкажа за да се смеете или завиждате или и двете
след като се е качил по стълбите за да не стърже издайнически асансьорът и още по-издайнически да стои до сутрината на етажа ми
не че това интересува някого освен съседите
дето слухтят и обсъждат укоризнено кой при кого и какво точно
след пил съм не съм пиян просто не можех без тебе
чакай да ти разкажа после ще те приспя като ти пея в ухото Jealousy
цял ден и цяла вечер звучи в главати ми тази песен на франки милър
защото си била другаде с други хора докато работех
знам че е глупаво просто ми е сантиментално
след това ме прегръща и загръща с дъха си рамото ми
след това спим до девет часа
и пропускаме всичките трети петли на света
и отричане няма
© Margarita Petkova
#БелитеМиНощи
цитирай
2. rosiela - ПРЕПИНАТЕЛНИ ЗНАЦИ НЯМА:
23.06.2021 08:11
ЗА НЕГРАМОТНИЧКИ МОДА ГОЛЯМА!
цитирай
3. apostapostoloff - Ужас
23.06.2021 08:47
какой то...
цитирай
4. rosiela - Апостоле,
23.06.2021 12:47
то се викат опити за поетуване от Маргарита Петкова, класация: " Нещо за в контейнера".
цитирай
5. missana - За петела не зная, Роси,
23.06.2021 20:59
но бабата хлевоуста вече е изкукуригала!
цитирай
6. rosiela - Имаш право!Яко, яко!
23.06.2021 21:22
missana написа:
но бабата хлевоуста вече е изкукуригала!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6601676
Постинги: 5039
Коментари: 23939
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031