Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Постинг
25.02.2010 23:07 -
Научи важното за Инттттернет търговията и се включи
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 654 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 25.02.2010 23:11
Прочетен: 654 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 25.02.2010 23:11
Ето ги големи български уебгрупи, чиито сайтове генерират огромна посещаемост, експериментиращи с онлайн търговия под една или друга форма.
Най-голямата българска интернет компания Netinfo например е интегрирала онлайн аукционаAukro.bg в своята търсачка gbg.bg. Той е създаден от полската фирма Allegro и по нейна информация има над 60 хиляди регистрирани потребители. Вторият в българския интернет –Dir.bg, пък разработва свой онлайн хипермаркет на адрес market.dir.bg. Той функционира по модела на ветерани на българската интернет търговия като Get.bg и 911.bg и събира на едно място линкове към много други онлайн магазини. Така потребителят може да сравнява цени и оферти и да потърси сравнително лесно това, което му трябва. Слабото място на този модел обаче е зариването на клиента с прекомерно много предложения (от чорапи до компютри и битова електроника), което твърде често обърква хората. "По наши наблюдения успешни са онези магазини, които имат ясен фокус", коментира Юлияна Антонова от ePay.
По подобен начин, изглежда, разсъждават и в Web Media Group – друг значим играч в българския интернет. Мениджърите на компанията очевидно смятат, че нишовият модел гарантира по-голяма ефективност при онлайн търговията, затова разработват сайта за онлайн поръчка и продажба на храна gladen.bg. Този вид услуги очевидно пасват на българското интернет население, защото в тази сфера бързо навлизат и други конкуренти – amam.bg,bgmenu.com, hapni.bg. И ако се съди по разширяването на дейността на въпросните сайтове и извън столицата, нишовият подход при интернет търговията, изглежда, работи ефективно на българска земя.
Най-голямата българска интернет компания Netinfo например е интегрирала онлайн аукционаAukro.bg в своята търсачка gbg.bg. Той е създаден от полската фирма Allegro и по нейна информация има над 60 хиляди регистрирани потребители. Вторият в българския интернет –Dir.bg, пък разработва свой онлайн хипермаркет на адрес market.dir.bg. Той функционира по модела на ветерани на българската интернет търговия като Get.bg и 911.bg и събира на едно място линкове към много други онлайн магазини. Така потребителят може да сравнява цени и оферти и да потърси сравнително лесно това, което му трябва. Слабото място на този модел обаче е зариването на клиента с прекомерно много предложения (от чорапи до компютри и битова електроника), което твърде често обърква хората. "По наши наблюдения успешни са онези магазини, които имат ясен фокус", коментира Юлияна Антонова от ePay.
По подобен начин, изглежда, разсъждават и в Web Media Group – друг значим играч в българския интернет. Мениджърите на компанията очевидно смятат, че нишовият модел гарантира по-голяма ефективност при онлайн търговията, затова разработват сайта за онлайн поръчка и продажба на храна gladen.bg. Този вид услуги очевидно пасват на българското интернет население, защото в тази сфера бързо навлизат и други конкуренти – amam.bg,bgmenu.com, hapni.bg. И ако се съди по разширяването на дейността на въпросните сайтове и извън столицата, нишовият подход при интернет търговията, изглежда, работи ефективно на българска земя.
Няма коментари
Търсене
Блогрол
1. Блога в Гоогле
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ