Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 11:55 - Доверие, толерантен диалог, когато се намеси Facebook!
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 946 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.12.2010 12:22


       Има три важни стъпки, които да спазваме при всяко наше действие при  контакт.     1.Вярваме 
 2. Искаме   3. Получаване

    Да ви ги представя с пример от моя живот в Интернет, където много пъти получавах поръчана стока. Донесена от куриер. 

    Един ден в края на м.август т.г ми допадна електронна книга, предлагана от фирма в Тексас. Щях да получа електронната книга  за 15-30 дни. Освен това имах контакт през     Facebook  и вярвах, че ще получа поръчаното и зачаках. Междувременно компютърът ми се оказа с вирус и загубих дни извън „Интернет”, докато отново се изчисти. Когато живееш на село, нещата се уреждат по бавно и мъчително.

     В началото на октомври, се изненадах от две неща: не получих платеното, но през това време  от картата, с която направих превода са направени още три тегления на суми. На въпросите ми, защо са постъпили така, идваха отговори- „Не четем съобщенията, защото имаме много клиенти, нямаме физическа възможност. Четем, само съобщения - поръчки! Направете превод, ще изпълним незабавно поръчаното!”

    Отнесох се до банката, а там ми заявиха, че щом съм правила плащане с картата си- ще търпя загуби. Предложението ми, да ми вземат и унищожат тази карта „Виза" отказаха. Получих отговор от доставчика, че ще изпълни поръчката и успокоена зачаках.  На 3 Декември  установявам, че са изтеглени още две суми. Първо, занесох картата за унищожаване, където изтърпях и упреци и  заключения, че нищо не може да се направи. Не можех да  приема, че ми се случва. Не искам да вярвам, че Интернет е място и средство за измами… а ето, станаха.

  У нас отварям в Интернет профила на Продавача и за пореден път слушам и гледам  рекламата за продукта. На „стената” му написах: „Не може, това да е вярно- вие ме измамихте, вместо  да получа книга, вече три месеца търпя непозволени вземания от банковата ми сметка, като ползувате данните на картата с която ви платих поръчката!”   Така написах няколко варианта на този продавач , разбира се на английски. На следващия ден направих същото и даже под всички коментари написах, че ще продължа да пиша на „стената”, докато не получа сумите обратно.  И… се получи…те са вече в сметката ми. Те са доказателство, за силата на Интернет, на Facebook. Това, че отношенията между хората могат да бъдат почтени, защото такива са условията- на доверие и толерантен диалог, когато се намеси  Facebook!
image

      А това е моят мил племенник- софиянец , красиво и добро момче, а снимката, току що взех от Интернет!                                 

 

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14193627
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68244
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031