Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2013 02:16 - Това е то щастието- извън количеството на храната и парите
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1334 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 29.05.2013 02:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Смята се, че най-добре е средата в тялото да е леко алкална, но за съвременния човек това е трудно постижимо, тъй като замърсеният въздух, стресът и лошата храна създават кисела среда. Какво да консумираме:

image

Вода
Водата е леснодостъпна и полезна съставка за алкализиране на тялото. Пийте по 1 голяма чашка с вода рано сутрин, на гладно, още преди да закусите. Най-добре е водата да е филтрирана и в нея да добавите сока на 1 лимон. Макар цитрусите да са кисели като вкус, усвояването им всъщност алкализира средата. Тъй като нашите тела имат средна киселинност pH 7.4, така че за повишаване на алкалността се търси по-висока стойност. Пийте вода не само сутрин, но през цялото време, без да чакате да ожаднеете.

Зелена салата
За обяд хапнете голяма салата, за да алкализирате тялото си и за да си набавите калций. Калцият е алкален минерал, затова е много подходящ за балансиране на твърде киселинна среда. Добавете в салатата малко лимонов сок и зехтин за вкус и здраве.

Ядки
Ако през деня огладнеете, хапнете малко сурови или печени, но безсолни ядки- алкализират средата, тъй като са пълни с алкални съставки като магнезий и калций;  влияят добре върху нивото на кръвната захар, което е много добре за хора с диабет.


image

Нектарите  с
а  и вкусни и полезни за алкализиране.  Намалете  кравето мляко  то е киселинно-образуваща храна.

Тренировките,   движението премахва киселинната "смет". Фитнес или разходка.

По-малко месо и месни храни: Избягвайте месото и месните храни, особено ако са пържени- действат силно киселино-образуващо на средата в организма ви. Докато се храносмила, месото оставя киселинни "остатъчни" съставки, затова хапвайте месо умерено, а ако искате да алкализирате тялото си, правете си безмесна
диета поне веднъж на няколко дни.

image

По-малко газирани напитки и захар те са вредни не само заради газираността, която уврежда зъбите и дразни лигавичната тъкан на стомаха. Те са с огромно съдържание на захар, която е силно киселинна има  и други- канцерогенни  съставки,

За да балансирате киселинното действие на 1 чашка газирана вода, трябва да изпиете поне 30 чашки вода.
Заменете газираните напитки с
чай или пресни сокове, които съдържат по-малко вредната плодова захар.

Здравословно приготвяне на храната: увеличете
 
зеленчукови храни.;  намалете пърженото-  унищожава полезните  съставки и действа киселино- образуващо. Подсладителите и маслото съдържат много киселинност.
Гответе на на пара или фурна,  с малко сол и малко зехтин.

Правителствата се сменят- здравето на тялото ни е завинаги на този свят- да го пазим.
В неделя пропуснете политическите предавания- в другите дни също! Съчетайте полезната храна с интересни културни събития, разговори в семейството, работа в градината, грижа за домашни любимци, за продуктивени животни. Близостта до политиката е ужасна, а до природата- прекрасна, необходима, извор на здраве, гаранция за силни семейни връзки- това е то щастието.




Гласувай:
6
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 11820455
Постинги: 5377
Коментари: 12222
Гласове: 61741
Архив
Календар
«  Май, 2021  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31