Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2016 06:12 - НАУЧИ ЗА ХОДЕНЕ за здраве и ВИБРОГИМНАСТИКА - ПОЛЕЗНО и ВИДЕО "Ну погоди- всички серии"
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1145 Коментари: 1 Гласове:
11

Последна промяна: 23.07.2016 20:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ХОДЕНЕ И ЗДРАВЕ  С mit777    Ходенето за здраве е полезен метод за лечение и профилактика.  Да се усвои от всеки. Става дума не за обикновена разходка или отиване на работа пеш, а за тренировъчно ходене, чиято цел е последователно нарастващо натоварване на всички функционални системи на организма.

За целта: лека и удобна екипировка, съответстваща на сезона. Анцугът, в съчетание с пуловер за по-студено време или тениска за по-високи температури.

По-голямо внимание на обувките: в студено и дъждовно време да покриват петата и ходилото, а в топлите дни може да се използват всякакви удобни обувки. За жените –  невисок ток. Маратонки- през цялата година, докато кецовете уморяват краката. Място  в градски условия са парковете, градините, тихите улички.

Възрастните, страдащи от хронични заболявания и даже 35-40-годишните да се посъветват с лекар  или природолечител. Дишането: трябва да бъде ритмично, като издишването е два пъти по-дълго от вдишването, например на 4 крачки се вдишва и на 8 крачи се издишва /подберете сами най-подходящият ритъм/. Вдишването и издишването стават през носа.

Темпът на ходене без  смущения в сърдечната област. Ръцете да бъдат свободни. Да не се разговаря.

Първата тренировка да бъде 10-12 минути, третата – 15, петата – 20, осмата – 30, и десетата – 40--60 минути. Оттук нататък времето може да остане същото 40  или 60 според възможностите.  При дъжд и вятър  по-леки и по-кратки маршрути.

Кога да ходим?  Във всяко удобно за вас време, 1 час след храна и не по-късно от 2-3 часа преди лягане. След това вземете душ или мокро обтриване на тялото. Постепенно увеличавайте времето и дължината на маршрута. Не се изисква да се появи пот по челото, но лекото овлажняване е задължително. Започвайки се  откажете  от ползване на асансьор, с изключение на случаи, когато носите пазарски чанти. Правете го
 всекидневно. С времето ходенето ще става приятна необходимост, както  миенето на лицето сутрин.

За справка ще посочим различните темпове на ходене.

·         Бавен: 70-90 крачки в минути или 3-5 км/ч;

·         Среден: 90-120 крачки в минута или 5-7 км/ч;

·         Бърз: 120-140 крачки в минута или 7-8 км/ч.

Нашият съвет е: не бързайте да се натоварвате  Ваши  приятели в ходенето пеш са:ТЪРПЕНИЕ, ПОСТОЯНСТВО и ПОСТЕПЕННОСТ! За да стигнете безпроблемно всекидневно ходене пеш за истинско здраве. Нямате представа от колко заболявания ще се отървете веднъж завинаги.

ВИБРАЦИОННА ГИМНАСТИКА Понякога, не  можем да се разхождаме или да бягаме. Особено обездвижени са хората на умствения труд, които са принудени по 8 и повече часа да не се движат. Обездвижваме се и  при дълъг път с автомобил или автобус.  За всички тях  е много полезна виброгимнастиката:

  
Застанете прави  и повдигнете токовете на обувките си /или петата, ако сте боси/ на 1 см от земята и стъпете рязко на пода - ще почувствате удар, сътресение. Повтаря се не повече от един път в секунда. След 30 такива сътресения се прекъсва за 5-10 секунди. При всяко упражнение се правят не повече от 60 сътресения, от 3 до 5 пъти на ден, като всяко упражнение трае 1 минута.

ЗАПОМНИ: Ако искаш да се отървеш от  проблем трябва да спреш да мрънкаш и да говориш за него. Мозъкът ти влияе на устата ти, и устата ти влияе на мозъка ти. Почти невъзможно е да преодолееш нещо, ако си обсебен от него и постоянно говориш за него.Здрав си, когато казваш че си здрав, а не като изброяваш какво те боли и мъчи 

ВИЖ:  
"Ну погоди- всички серии"  Движение и смях. Важно условие за здраве: настроение, смях!

ПОСОЧЕТЕ, споделете  и други даващи здраве идеи!








Гласувай:
11
0



1. zaw12929 - Цитати за щастието Автор: mi...
22.07.2016 06:23

Цитати за щастието Автор: mit777 Ползвайте ги със здраве!
1. Усмихвай се всеки път, когато имаш възможност. Не защото животът е лесен, перфектен или точно такъв, какъвто очакваш, а защото си избрал да бъдеш щастлив. За това, че си благодарен за всички хубави неща, които имаш и всичките проблеми, които знаеш, че нямаш.
2. Никога не позволявай на един лош ден да те кара да мислиш, че имаш лош живот.
3. Кажи на негативната комисия, която си прави събрание в главата ти да сяда долу и да мълчи.
4. Лошото поведение е като спуканата гума - не можеш да стигнеш много далеч, ако не я смениш.
5. В свят, в който можеш да бъдеш всичко, което поискаш, БЪДИ СЕБЕ СИ.
6. Колкото повече обичаш решенията, които вземаш, толкова по-малко ще имаш нужда другите да ги обичат.
7. Важно е да направиш някого щастлив, а най-важното е да започнеш от себе си.
8. Животът не е в това да правиш другите щастливи. В живота трябва да споделяш своето щастие с другите.
9. Щастието не е нещо, което да отложиш за бъдещето; то е нещо, което да развиеш в настоящето.
10. Ако си доволен от всичко, никога няма да разбереш това, което наистина си заслужава.
11. Понякога животът ти предоставя две възможности: да загубиш себе си или да загубиш някой друг.
ОСТАНАЛОТО ДОЧЕТИ ПРИ mit777
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 11821879
Постинги: 5377
Коментари: 12222
Гласове: 61743
Архив
Календар
«  Май, 2021  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31