Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2009 09:50 - След Зарезан и Свети Валентин накуп
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 719 Коментари: 0 Гласове:
0



 

image
Мъж и жена гледат телевизия - някакъв проповедник говори за вярата, за молитвите и т.н. По едно време казва:
- Вярата в Господ може да излекува всяка болест. Достатъчно е по време на молитвата да вдигнете едната ръка във въздуха, а другата да сложите на болното място...
Мъжът вдигнал едната си ръка, а другата сложил върху члена си. Жена му го погледнала и измърморила:
- Стори ми се, че каза "да излекува болест", а не да "съживи мъртвец"...


image
Една жена живеела в небостъргач на 35-ия етаж. Но един ден се надвесила на прозореца и не щеш ли взела че паднала. Докато падала на 30-ия етаж един мъж се протегнал и я хванал. Попитал я:
- Ти курва ли си?
- Не съм.
И той я пуснал...
На 22 етаж пак един мъж я хванал и я питал:
- Ти курва ли си?
- Не съм.
И този я пуснал...
На 5 етаж пак я хванал един мъж и пак я попитал:
- Ти курва ли си?
- Да, курва съм!!!
- Еееее, аман от курви...
Казал той и я пуснал...


    Да ПОВТОРИМ СЪЩОТО  ДО  ПРЕСПИВАНЕ

image
Мъж и жена гледат телевизия - някакъв проповедник говори за вярата, за молитвите и т.н. По едно време казва:
- Вярата в Господ може да излекува всяка болест. Достатъчно е по време на молитвата да вдигнете едната ръка във въздуха, а другата да сложите на болното място...
Мъжът вдигнал едната си ръка, а другата сложил върху члена си. Жена му го погледнала и измърморила:
- Стори ми се, че каза "да излекува болест", а не да "съживи мъртвец"...


image
Една жена живеела в небостъргач на 35-ия етаж. Но един ден се надвесила на прозореца и не щеш ли взела че паднала. Докато падала на 30-ия етаж един мъж се протегнал и я хванал. Попитал я:
- Ти курва ли си?
- Не съм.
И той я пуснал...
На 22 етаж пак един мъж я хванал и я питал:
- Ти курва ли си?
- Не съм.
И този я пуснал...
На 5 етаж пак я хванал един мъж и пак я попитал:
- Ти курва ли си?
- Да, курва съм!!!
- Еееее, аман от курви...
Казал той и я пуснал...


Тагове:   накуп,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14303339
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68355
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930