Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2011 20:25 - Да запазим нормалното си тегло
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 973 Коментари: 0 Гласове:
0



 Резюме на принципите на втора фаза  
/   без гладуване
  • Не смесвайте “лоши” въглехидрати и мазнини. Ако това е наложително, яжте и много растителни влакна (салати).
  • Никаква захар, мед, конфитюр и бонбони; само подсладител.
  • Не прекалявайте с отклоненията с “лоши” въглехидрати.
  • Яжте много зеленчуци и нерафинирани продукти.
  • Яжте хляб само на закуска.
  • Сосовете да не бъдат сгъстени с брашно.
  • Заменете кравето масло с маргарин, особено на закуска.
  • Предпочитайте обезмасленото мляко.
  • Яжте предимно риба, предпочитайте “добрите” мазнини, за да избегнете сърдечно-съдови проблеми.
  • Внимавайте със захарните десерти, предпочитайте ягоди, малини и черници.
  • Яжте умерено шоколад, сладоледи и леки кремове.
  • Избягвайте сладкишите с повече брашно, мазнини и захар.
  • За десерт яжте плодово-яйчни мусове или леки кремове (крем ванилия, английски крем).
  • Пийте колкото може по-малко по време на хранене.
  • Никога не пийте алкохол на гладно.
  • Избягвайте аперитивите и концентратите след ядене.
  • Като аперитив пийте по-скоро шампанско или бяло вино, но първо хапнете сурова салата, сирене, колбаси.
  • Когато се храните, пийте или вода (негазирана), или вино (половин бутилка на ден).
  • Не пийте вода, ако пиете вино.
  • Пийте вода между храненията (литър и половина на ден).
  • Изчакайте да се понахраните, преди да пиете вино.
  • Не пийте газирана вода, кока-кола, пепси-кола и лимонади.
  • Продължете да пиете само кафе без кофеин или си правете слабо кафе и слаб черен чай.
  • Разпределяйте отклоненията в повече на брой хранения.
Дневни менюта за втора фаза
Ето няколко примера за дневно меню. Малките отклонения са отбелязани с една звездичка, по-сериозните - с две.
Първи ден
Закуска - плод, пълнозърнест хляб с мармалад без захар, маргарин*, кафе без кофеин, обезмаслено мляко. 
Обяд - домати, стек със зелен фасул, крем карамел, две чаши вино*. 
Вечеря - леща, омлет с гъби, зелена салата, изкиснато бяло сирене.
Втори ден
Закуска - портокалов сок, баничка или кифла**, масло, кафе с мляко*. 
Обяд - домати и краставици, печено филе от скумрия (херинга по средиземноморски), задушен спанак, сирене, една чаша вино. 
Вечеря - салата от зеле, бъркани яйца с домати, вода.
Трети ден
Закуска - плод, пълнозърнест хляб, маргарин*, кафе без кофеин, обезмаслено мляко. 
Обяд - чаша бяло вина за аперитив*, пушена сьомга, пържола с гарнитура боб*, зелена салата, сирене, шоколадов мус*, три чаши вино**. 
Вечеря - зеленчукова супа, пълнени домати, салата, ашуре, вода.
Четвърти ден
Закуска - бъркани яйца, бекон, кафе със или без кофеин с мляко. 
Обяд - салата от миди, шницел от сини домати, желе от ягоди**, две чаши вино*. 
Вечеря - зеленчукова супа, карфиол огретен, зелена салата, кисело мляко, вода.
Пети ден (голямо отклонение)
Закуска - портокалов сок, овесени ядки, кафе (със или без кофеин) с мляко. 
Обяд - гъши дроб*, яйце по панагюрски, шоколадов фондан**, три чаши вино**. 
Вечеря - суфле със сирене, свинско с леща**, сирене, разбит белтък*, три чаши вино**. 
(Това меню се дава само като пример за изключение, а не като препоръка. Шестте чаши вино са много повече от половин бутилка.)
Шести ден (връщане към първа фаза)
Закуска - пълнозърнест хляб, изкиснато бяло сирене, кафе (със или без кофеин) с мляко. 
Обяд - сурова салата (краставици, гъби, репички), спанак с яйца на фурна, сирене, вода, черен чай или билков чай. 
Вечеря - зеленчукова супа, постна шунка, зелена салата, кисело мляко.
Седми ден
Закуска - пълнозърнест хляб, бяло сирене, кафе (със или без без кофеин), обезмаслено мляко. 
Обяд - маруля, печено месо с гарнитура и сос бешамел, ягоди, една чаша вино. 
Вечеря - портокал, ябълка, круша и 150 г малини, вода.
Осми ден
Закуска - пълнозърнест хляб, маргарин*, кафе (със или без кофеин), обезмаслено мляко. 
Обяд - салата от миди, запечени патладжани, зелена салата, сирене, две чаши вино. 
Вечеря - борш, шоколадов фондан, една чаша вино.
 



Гласувай:
0
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 11338567
Постинги: 5303
Коментари: 11816
Гласове: 60018
Архив
Календар
«  Ноември, 2020  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30