Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
04.01.2013 13:56 -
Човек се учи докато е жив- не се отнася за български бизнесмен
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 1223 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 05.01.2013 07:36
Прочетен: 1223 Коментари: 0 Гласове:
5
Последна промяна: 05.01.2013 07:36
той ще каже "Акъл не ща пари ми дай!"
Утре тук урок 4: Здравейте! Аз съм Тодор Христов, Управител на “Сита Мениджмънт Консулт” ООД и водещ на вътрешнофирменото обучение “Десетте златни правила за успешни продажби”. След вчерашния Урок #2, е време за третия ми урок от мини-курса “10-те най-големи грешки в продажбите и как да ги избягваме”. Днес ще ви насоча към една друга основна грешка на много търговци, която на всяка цена следва да избягвате - грешката да се опитвате да продавате на клиент с лоша подготовка за телефонния си разговор (или среща) или просто без подготовка.
Какво е “лоша подготовка”? Лоша подготовка за разговор с клиент по телефон или в лична среща може да значи много неща, например:
Защо се допуска тази грешка? Лошата подготовка в продажбите е бич за много търговци, но тя си има обяснение. На първо място, лошо подготвени са онези търговци, които са със измамното самочувствие, че могат да продават само заради своя чар и дар слово. “За какво ни е да се подготвяме, все ще импровизираме нещо?”, смятат тези самонадеяни търговци, след което се провалят в един значителен процент на своите опити за продажба и винят всички други, но не и себе си за това (икономиката, неплатежоспособния пазар, нелоялната конкуренция и т.н.)
Лошата подготовка в продажбите е плод и на незнание какви точно въпроси да зададе търговецът още в самото начало на взаимоотношението си с клиента (по телефон или в лична среща) и каква точно информация следва да се събира, за да разбере дали клиентът е качествен и дали си струва да му се отделя време и да му се презентира точно сега. А да презентираш и да се опитваш да продадеш на некачествен клиент е равносилно на това да си губиш времето - ефектът за продажбите ще е кръгла нула.
Лошата подготовка често пъти се свързва и с липсата на време за подготовка, по-точно търговците не смятат за важно да се подготвят, затова и не отделят време.
Лошата подготовка може да е плод и на лошо продуктово обучение, липсата на каквото и да е било обучение по продажби, липсата на поглед върху пазара, конкуренцията, трендовете...
Какъв е резултатът? Когато един търговец продава без подготовка за клиента си, резултатът е силно увеличен брак в продажбите, а именно:
Това беше Урок #3 от мини-курса “10-те най-големи грешки в продажбите и как да ги избягваме”. С негова помощ можете да избегнете скъпоструващи грешки и да правите повече продажби.
Ако искате да усвоите цялостна професионална система за продажби, с която да увеличите както количеството, така и качеството на продажбите си, потърсете ме още сега на 0896 805 005 или като отговорите на този е-мейл, за да Ви разкажа за програмата на вътрешнофирменото обучение “Десетте златни правила за успешни продажби”, което водя във фирми от цялата страна. Обучението се провежда в малки групи (дори с групи от 5+ души), в удобен за клиента град/място, в рамките на 1 или 2 дни, интензивно, достъпно и изключително практически ориентирано. Това е инвестиция в настоящето и бъдещето на вашите продажби, която ще се възвърне многократно.
Утре очаквайте от мен урок #4 от мини-курса. Междувременно, пожелавам Ви успешни продажби!
Тодор Христов
Човекът, когото да потърсите, когато се уморите от слаби продажби
Управител на Сита Мениджмънт Консулт ООД
GSM: 0896 805 005
SitaManagement.com Изпратете на приятел
Утре тук урок 4: Здравейте! Аз съм Тодор Христов, Управител на “Сита Мениджмънт Консулт” ООД и водещ на вътрешнофирменото обучение “Десетте златни правила за успешни продажби”. След вчерашния Урок #2, е време за третия ми урок от мини-курса “10-те най-големи грешки в продажбите и как да ги избягваме”. Днес ще ви насоча към една друга основна грешка на много търговци, която на всяка цена следва да избягвате - грешката да се опитвате да продавате на клиент с лоша подготовка за телефонния си разговор (или среща) или просто без подготовка.
Какво е “лоша подготовка”? Лоша подготовка за разговор с клиент по телефон или в лична среща може да значи много неща, например:
- Обаждате се по телефона на клиент и искате да му продадете, без да знаете нищо за клиента си освен името на фирмата и телефона, на който звъните. Не знаете с какво точно се занимава фирмата, не знаете кой е човекът за контакт, с когото трябва да говорите, не знаете нищичко - но пък искате да продавате.
- Отивате на среща с цел да продадете, но не сте сигурни дали човекът, с когото ще се срещате е оторизиран да взема решения, дали той познава продукта ви и има нужда от него, как точно се вземат решенията за покупка на подобни продукти в тази фирма и дали изобщо някой иска да ви слуша.
- Опитвате се да продавате, а не познавате продукта си добре, както и продуктите и търговските условия на конкурентите ви.
Защо се допуска тази грешка? Лошата подготовка в продажбите е бич за много търговци, но тя си има обяснение. На първо място, лошо подготвени са онези търговци, които са със измамното самочувствие, че могат да продават само заради своя чар и дар слово. “За какво ни е да се подготвяме, все ще импровизираме нещо?”, смятат тези самонадеяни търговци, след което се провалят в един значителен процент на своите опити за продажба и винят всички други, но не и себе си за това (икономиката, неплатежоспособния пазар, нелоялната конкуренция и т.н.)
Лошата подготовка в продажбите е плод и на незнание какви точно въпроси да зададе търговецът още в самото начало на взаимоотношението си с клиента (по телефон или в лична среща) и каква точно информация следва да се събира, за да разбере дали клиентът е качествен и дали си струва да му се отделя време и да му се презентира точно сега. А да презентираш и да се опитваш да продадеш на некачествен клиент е равносилно на това да си губиш времето - ефектът за продажбите ще е кръгла нула.
Лошата подготовка често пъти се свързва и с липсата на време за подготовка, по-точно търговците не смятат за важно да се подготвят, затова и не отделят време.
Лошата подготовка може да е плод и на лошо продуктово обучение, липсата на каквото и да е било обучение по продажби, липсата на поглед върху пазара, конкуренцията, трендовете...
Какъв е резултатът? Когато един търговец продава без подготовка за клиента си, резултатът е силно увеличен брак в продажбите, а именно:
- броят на телефонните разговори, приключили с липса на интерес от клиентите е много висок;
- броят на срещите, приключили без продажба/сделка е значителен.
- Търговците да осъзнават важността на добрата предварителна подготовка.
- Търговците да притежават знания и умения за събиране на информация за клиентите, за селектирането им и определянето им дали и доколко са качествени клиенти, за задаване на точно определени въпроси, с помощта на които ще установяват потребностите на клиентите си, кой взема решенията, какво е чувството за спешност за покупка и т.н.
- Дори когато продажбите вървят отлично и са в своя пик, търговците винаги следва да отделят внимание на добрата подготовка, на активната работа с различни източници на информация, както и да познават своя продукт, бранша си, конкурентите и браншовете на своите клиенти добре.
Това беше Урок #3 от мини-курса “10-те най-големи грешки в продажбите и как да ги избягваме”. С негова помощ можете да избегнете скъпоструващи грешки и да правите повече продажби.
Ако искате да усвоите цялостна професионална система за продажби, с която да увеличите както количеството, така и качеството на продажбите си, потърсете ме още сега на 0896 805 005 или като отговорите на този е-мейл, за да Ви разкажа за програмата на вътрешнофирменото обучение “Десетте златни правила за успешни продажби”, което водя във фирми от цялата страна. Обучението се провежда в малки групи (дори с групи от 5+ души), в удобен за клиента град/място, в рамките на 1 или 2 дни, интензивно, достъпно и изключително практически ориентирано. Това е инвестиция в настоящето и бъдещето на вашите продажби, която ще се възвърне многократно.
Утре очаквайте от мен урок #4 от мини-курса. Междувременно, пожелавам Ви успешни продажби!
Тодор Христов
Човекът, когото да потърсите, когато се уморите от слаби продажби
Управител на Сита Мениджмънт Консулт ООД
GSM: 0896 805 005
SitaManagement.com Изпратете на приятел
US военен: Ние сме идиоти, Украйна е свъ...
© Къде се врете бе, идиоти?!
Фашистки скандал с Георги Жеков по ТВ7
© Къде се врете бе, идиоти?!
Фашистки скандал с Георги Жеков по ТВ7
Няма коментари
Търсене
Блогрол
1. Блога в Гоогле
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ