Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. zaw12929
11. bosia
12. rosiela
13. getmans1
14. sparotok
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. zaw12929
11. bosia
12. rosiela
13. getmans1
14. sparotok
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. sekirata
10. bateico
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. sekirata
10. bateico
Постинг
28.04.2013 01:50 -
РАЗМИНАВАНЕТО НА СТРАТЕГИЯТА Е ОБЯСНЕНИЕТО
ЗАЩО ИМАМЕ ИЗЛИШНА ЕНЕРГИЯ?!
Защото развитието на зелената индустрия трябваше да върви ръка за ръка с развитие на България, като център на електромобилната промишленост. Едното- стигна размерите на 2022, другото- бе замразено на ниво 2009 . Така бяха замразени заплати, доходи. Даде простор на безработтицата, на бедността и безизходицата.А България може да го направи- да бъде световен център даже... и умните ни деца да не ходят на гурбет, защото този отрасъл изисква високи технологии, реализира и доходи, като на европейци. Така може да нараснат пенсии, заплати- не от отнемане незаконно придобитото и то ще стане, а от продукция с висока добавена стойност- интелектуален продукт
Електромобилната индустрияе в основатана т.н. „зелена индустрия”, която обхваща голяма част от машиностроителната и лектродобивна индустрия, включващав себе сипреимуществено ВЕИ, текстилната и кожарска промишленост, кабелна и мрежова, /ИКТ/, телекомуникационната, охранителна, банкова, картова и лизингова дейност, инфраструктура и иновации.От друга страна, важни фактори за определящият „нов старт” на електромобилната промишленост са: повишаването на цената на горивата и техния ограничен ресурс, както и пораженията върху околната среда . Демонстрираните чисти електромобили на автосалоните в Детройт (2010–2011)и Франкфурт (2011), определят посоката на развитие в автомобилния бизнес– всички водещи компании показаха моделина електромобил, някои от които с изключителни характеристики. Редица държави предприемат решителни стъпки за въвеждане на електромобила. Няколко европейски държави започнаха внедряването на електромобилите (plug-in–презареждащи се от електрическата мрежа) и изграждането на обществената инфраструктура за презареждане. Основната причина е задълбоченият им анализ за това как по-големият брой електромобили се отразява на енергийния баланс на съответната държава. В този анализ се вижда, че първичната енергия при използване на ДВГ е повече от необходима за захранване на eлектромобилите за изминаване на едно и също разстояние . Отношението между крайното и първичното енергийно потребление (КЕП:ПЕП) показва енергийната ефективност и при ДВГ тя е със стойност 16-29 %, а при електромобилите е между 26-43 % според анализи на ЕС. България не може да стои настрана от световните тенденции в «зелената икономика», от европейските тенденции за енергопотребление и т.н. . В страната има натрупан опит и умения за развитието на електромобилната индустрия. Различни инициативи, фирми, отделни изобретатели (регистрирали сме поне 8 опита на демонстрация и развитие на собствена концепция за производство на електромобил в страната) се опитват да създадат обществена нагласа, бизнес модел и/иливнимание към новата индустрия. Българската държава едва в последните седмици започна да обръща внимание на електромобилите. Бяха проведени няколко инициативи през 2010-2011 г., включително и с експерти от чужбина. За нас, един от ключовите моменти в прехода към «зелената икономика», е отговорът на въпроса: «Какво да се направи с 2 .5 млн. автомобили движещи се по пътищата на България?» Програма за конверсия Отговор в по-горе поставения въпрос намираме частично в т.н. конверсия- съвкупност от всички видове работи и дейности, необходимите нови технически и програмни средства, монтажни и коплектовъчни детайли, възли и конструкции, чрез които се определя и извършва преустройството на автомобил с ДВГ в 100% електромобил (електрически задвижван автомобил). В света съществува отдавна тазисистема за конверсия на наличните автомобили в електромобили. За конверсия има разработени учебни помагала, провеждат се курсове, предоставят се комплектни китове за самото преоборудване в различни варианти на подбор на техническите средства. Конверсията като практическо изпълнение се извършва лично от собственика на автомобила или чрез специализирана фирма по поръчка . . Чрез реализацията на тази програма се цели -дали конверсията на класически автомобили ще се превърне в съвременна екологична и търсена услуга на пазар с приблизително 2 00 000 автомобили. Стартирането на програма е във финансовите въожности на бизнес структури (МСП) съвместно с партньорската работа с банки и финансови организации ,което дава основа за нейната реализация. Резултатите от такова сътрудничество ще отговорят на въпросите : · Възможна ли е конверсията в Р България ? · Конверсията като пазарна ниша?Защо избрахме конверсията като първа стъпка към електромобилната индустрия? Някои от причините за това са 1. Сертифицирани и оборудвани автомобили /няма необходимост от изпитания за безопасност/ . 2.Не изисква голям финансов ресурс – около 10000лв. 3.Дава възможност за набиране на сериозна база данни от изпитания и нововъведения, които ще се приложат в следващата стъпка – доставка на оборудвани купета, които ще бъдат с монтиран един или повече ел.двигатели. 4.Бърза възвръщаемост на направените инвестиции. 5.Универсалност на т.н. КИТ може да се демонтира и монтира на друг автомобил с минимални разходи ; –нисък риск за лизинговата /кредитиращата/ компания. 6.Пред поставка за развитие на инфраструктурата от зарядни станции в страната и извън нея. Извод: Производството на електромобили, акумулаторни батерии и зарядни станции /инфраструктура/ в България може да се реализира на основата на български продукти – ел.двигатели, кабелна мрежа, регулатор, акумулаторни батерии, ВЕИ, купета и защо не и цял автомобил. Има кадрови и научен потенциал, компании, занимаващи се с иновации в тази област, което е сериозна предпоставка за успех на цялата програма . Да се разработи за първи път в Р България конверсия на втомобили с ДВГ в електрически автомобили, да се изследва, опише и стандартизира процеса и да се разработи Стратегия за конверсиране на автомобили в Р България за нуждите на новата автомобилна индустрия. В този http://www.emic-bg.org/files/files/konversiq-doklad.pdf доклад е показана технологичната последователност на конверсирането на автомобил с ДВГ, на базата на няколко модела в електромобили. Технологичният подход е обобщен като единен методически подход за бъдещи индустриални приложения за преобразуването на различни модели класически автомобили в електромобили.
нж. Кръстю Морев Транспортна електроника 91 Пловдив * Сергей Ангелов Институт за европейски ценности – София*
Защото развитието на зелената индустрия трябваше да върви ръка за ръка с развитие на България, като център на електромобилната промишленост. Едното- стигна размерите на 2022, другото- бе замразено на ниво 2009 . Така бяха замразени заплати, доходи. Даде простор на безработтицата, на бедността и безизходицата.А България може да го направи- да бъде световен център даже... и умните ни деца да не ходят на гурбет, защото този отрасъл изисква високи технологии, реализира и доходи, като на европейци. Така може да нараснат пенсии, заплати- не от отнемане незаконно придобитото и то ще стане, а от продукция с висока добавена стойност- интелектуален продукт
Електромобилната индустрияе в основатана т.н. „зелена индустрия”, която обхваща голяма част от машиностроителната и лектродобивна индустрия, включващав себе сипреимуществено ВЕИ, текстилната и кожарска промишленост, кабелна и мрежова, /ИКТ/, телекомуникационната, охранителна, банкова, картова и лизингова дейност, инфраструктура и иновации.От друга страна, важни фактори за определящият „нов старт” на електромобилната промишленост са: повишаването на цената на горивата и техния ограничен ресурс, както и пораженията върху околната среда . Демонстрираните чисти електромобили на автосалоните в Детройт (2010–2011)и Франкфурт (2011), определят посоката на развитие в автомобилния бизнес– всички водещи компании показаха моделина електромобил, някои от които с изключителни характеристики. Редица държави предприемат решителни стъпки за въвеждане на електромобила. Няколко европейски държави започнаха внедряването на електромобилите (plug-in–презареждащи се от електрическата мрежа) и изграждането на обществената инфраструктура за презареждане. Основната причина е задълбоченият им анализ за това как по-големият брой електромобили се отразява на енергийния баланс на съответната държава. В този анализ се вижда, че първичната енергия при използване на ДВГ е повече от необходима за захранване на eлектромобилите за изминаване на едно и също разстояние . Отношението между крайното и първичното енергийно потребление (КЕП:ПЕП) показва енергийната ефективност и при ДВГ тя е със стойност 16-29 %, а при електромобилите е между 26-43 % според анализи на ЕС. България не може да стои настрана от световните тенденции в «зелената икономика», от европейските тенденции за енергопотребление и т.н. . В страната има натрупан опит и умения за развитието на електромобилната индустрия. Различни инициативи, фирми, отделни изобретатели (регистрирали сме поне 8 опита на демонстрация и развитие на собствена концепция за производство на електромобил в страната) се опитват да създадат обществена нагласа, бизнес модел и/иливнимание към новата индустрия. Българската държава едва в последните седмици започна да обръща внимание на електромобилите. Бяха проведени няколко инициативи през 2010-2011 г., включително и с експерти от чужбина. За нас, един от ключовите моменти в прехода към «зелената икономика», е отговорът на въпроса: «Какво да се направи с 2 .5 млн. автомобили движещи се по пътищата на България?» Програма за конверсия Отговор в по-горе поставения въпрос намираме частично в т.н. конверсия- съвкупност от всички видове работи и дейности, необходимите нови технически и програмни средства, монтажни и коплектовъчни детайли, възли и конструкции, чрез които се определя и извършва преустройството на автомобил с ДВГ в 100% електромобил (електрически задвижван автомобил). В света съществува отдавна тазисистема за конверсия на наличните автомобили в електромобили. За конверсия има разработени учебни помагала, провеждат се курсове, предоставят се комплектни китове за самото преоборудване в различни варианти на подбор на техническите средства. Конверсията като практическо изпълнение се извършва лично от собственика на автомобила или чрез специализирана фирма по поръчка . . Чрез реализацията на тази програма се цели -дали конверсията на класически автомобили ще се превърне в съвременна екологична и търсена услуга на пазар с приблизително 2 00 000 автомобили. Стартирането на програма е във финансовите въожности на бизнес структури (МСП) съвместно с партньорската работа с банки и финансови организации ,което дава основа за нейната реализация. Резултатите от такова сътрудничество ще отговорят на въпросите : · Възможна ли е конверсията в Р България ? · Конверсията като пазарна ниша?Защо избрахме конверсията като първа стъпка към електромобилната индустрия? Някои от причините за това са 1. Сертифицирани и оборудвани автомобили /няма необходимост от изпитания за безопасност/ . 2.Не изисква голям финансов ресурс – около 10000лв. 3.Дава възможност за набиране на сериозна база данни от изпитания и нововъведения, които ще се приложат в следващата стъпка – доставка на оборудвани купета, които ще бъдат с монтиран един или повече ел.двигатели. 4.Бърза възвръщаемост на направените инвестиции. 5.Универсалност на т.н. КИТ може да се демонтира и монтира на друг автомобил с минимални разходи ; –нисък риск за лизинговата /кредитиращата/ компания. 6.Пред поставка за развитие на инфраструктурата от зарядни станции в страната и извън нея. Извод: Производството на електромобили, акумулаторни батерии и зарядни станции /инфраструктура/ в България може да се реализира на основата на български продукти – ел.двигатели, кабелна мрежа, регулатор, акумулаторни батерии, ВЕИ, купета и защо не и цял автомобил. Има кадрови и научен потенциал, компании, занимаващи се с иновации в тази област, което е сериозна предпоставка за успех на цялата програма . Да се разработи за първи път в Р България конверсия на втомобили с ДВГ в електрически автомобили, да се изследва, опише и стандартизира процеса и да се разработи Стратегия за конверсиране на автомобили в Р България за нуждите на новата автомобилна индустрия. В този http://www.emic-bg.org/files/files/konversiq-doklad.pdf доклад е показана технологичната последователност на конверсирането на автомобил с ДВГ, на базата на няколко модела в електромобили. Технологичният подход е обобщен като единен методически подход за бъдещи индустриални приложения за преобразуването на различни модели класически автомобили в електромобили.
нж. Кръстю Морев Транспортна електроника 91 Пловдив * Сергей Ангелов Институт за европейски ценности – София*
Няма коментари
Търсене
Блогрол
1. Блога в Гоогле
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ