Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2017 07:06 - КАК ДА СЕ ПАЗИМ ОТ СТАРЕЕНЕ
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1570 Коментари: 1 Гласове:
14

Последна промяна: 30.01.2017 11:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тревожно: Инсултът покоси 50 000 българи за година

Прочети още на: http://www.dnes.bg/obshtestvo/2017/01/26/trevojno-insultyt-pokosi-50-000-bylgari-za-godina.329935

Тревожно: Инсултът покоси 50 000 българи за година

Прочети още на: http://www.dnes.bg/obshtestvo/2017/01/26/trevojno-insultyt-pokosi-50-000-bylgari-za-godina.329935
  Храни, пазещи от стареене, тормоза на хипертонията и следващите я болести на модерната епоха

1. Чесън   Чесънът е добър източник на сяра, която е необходима за производството на колаген в тялото ви. Съдържа  и големи количества липоева киселина и таурин, които са от съществено значение за възстановяването на увредените колагенови влакна. Когато консумирате спагети, супа, месо и други ястия, не забравяйте да добавите и много чесън. Той е задължителната съставка.  1 скелидка   седмично ;  всеки всеки ден, ако си над 50 години;

В началото на миналоя век столетниците на България са били 1680,  на милион жители  (докато в САЩ и Западна Европа са били само 7)   Тогава дошли у нас да изучават причините и установили, че това се дължи на киселото мляко, но пропуснали чесъна-  дребна, неприятно миризлива подробност, но съчетанието на чесън и кисело мляко заедно или разделно поне 1-2 пъти седмично отдалечава старостта. Има  начини за елиминиране миризмата  на чесъна  и  остава ефекта здраве и дълголетие.

2.  Домати  и червени плодове и зеленчуци  Вероятно знаете, че доматите съдържат голямо количество ликопен,  който помага в борбата с колагеназата- това е ензим,  който разрушава колагена в тялото. За да се възползвате най-добре от този ензим на доматите ще е по-добре да ги готвите, както и да ги ядете сурови, задушени, на грил или да направите доматен сос  или  сок. Освен доматите, червените плодове и зеленчуци също се считат за добри източници на ликопен. Червеното цвекло и червените чушки са вкусни но и полезни допълнения към вашата диета. Освен ликопен, тези червени естествени храни също съдържат много витамини и антиоксиданти, които насърчават производството на колаген и се борят ефективно с другите признаци на стареенето.   

3. Тъмнозелени зеленчуци  Листните зеленчуци и другите зелени листни зеленчуци са известни с високата си хранителна стойност. Те също така е установено, че съдържат вещества, които помагат за производството на колаген. Такива зеленчуци са например спанакът, аспержите и зелето. Не само, че те помагат в производството на колаген, но те също помагат на тялото ви да използва този протеин по-ефективно.

4. Храни, богати на Омега-3 и Омега-6   Омега-3 е вид мастна киселина, която се счита за добра и полезна мазнина. За съжаление, много хора не получават достатъчно Омега-3 с ежедневното си хранене. Вместо това, те в крайна сметка консумират прекомерни количества лоши мазнини. Омега-3  и Омега-6  спомагат  за  колаген и се намира в най-големи количества в студеноводни риби като риба тон, сьомга и скумрия., сурово слънчогледово семе, конопено семе в орехи и други ядки.

5. За производството на колаген в тялото храни са маслини, пресни краставици, зелен чай, фъстък, бадем, кашу, орех, сурови тиквени и слънчогледови семки моркови и сладки картофи.Установено е, че целината, съдържа  магнезии, който е участник в процесите на възстановяване.

6. Важно условие  за здраве  е пиенето на вода – не включва кафета, супи, сокове Водата да съответства в количество .20 до  30 гр. на килограм телесно тегло.  Ако си 5о кг пиеш литър вода . Да се пие регуларно- чаша вода половин час преди ядене, два часа след ядене.  При жажда, за да осигури вода мозъкът лишава уърво костната сисема, което довежда до разграждане и недостиг на твърдата част на костти и хрущяли, което причинява болестите , ускорява стареенето. Да се доставя на организма регулярно, през целия ден вода и храна е  и условието за нормално тегло.

УСЛОВИЯ ДА ПРАВИ ТЯЛОТО НИ КОЛАГЕН НА ТРИ: НОРМАЛНО КРЪВНО; НОРМАЛЕН ПРИЕМ  ВОДА; ДВИЖЕНИЕ;

Ако липсва едно от трите- нелечимо болни сме: дължи  се   на лакомия, невежество и мързел да се погрижим за здравето си.

Има алтернатива, да запазим младостта, но при нормализирано кръвно- без хапчета и става за 20-30 дни от българската природа, но:

ПЪРВО: Какво се случва, ако имаме високо кръвно:
1 Докторът ни назначава хапче, като обяснява, че вече, докато сме живи. ще пием хапче и ще живеем спокойно        

2. След време кръвното пак става високо и докторът ни сменя хапчето с по яко и по скъпо и така... а се оказва, че вече имаме а/ сърдечна, бъбречна недостатъчност; диабет; ... нови и нови хапчета и един ден получаваме инсулт... и вече сме живия труп: без говор, парализа, на легло- на памперс защото хапчето дава спокойствие- нови хапчета- нови печалби за индустрията на хапчета все по вече и по вече и защо да ви казват, че можете да се излекувате от високото лръвно и да затворите кранчето на пари за аптеките, но и за идващите болести- колкото по дълго приемате хапчета за да държите организма си с нормално кръвно ежедневно :хапчетата се увеличават, животът ви се скъсява, бсе по вече болести има тялото, все по неспособен сте за работа, получавате склероза, алцхаимер или инсулт, инфаркт, а само в здраво тяло има здрав дух,  красота, радостен живот, творчество, благоденствие... сбъднати мечти.

3. Всички ще отидем в другия свят, а заслужава, този да изживеем пълноценно и да си тръгнем на крака. Ако сте ме разбрали и искате да спасите себе си или близък, познат от хапчета и страшни болки от болести- пишете ми на лични съобщения и ще ви помогна,  за да имате индивидуална програма.

https://youtu.be/Oz2KiDy8zCU

филм Внимание - ХРАНА !.












Гласувай:
14
0



1. barin - Здравей, zaw12929. Тези начини и ...
30.01.2017 07:08
Здравей, zaw12929. Тези начини и съвети са полезни и забавят стареенето. Добре е да се направи нещо, за да съхраним силите си по-дълго. Лошо, че годините като минават животът се движи в една посока и пак ще остареем.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 11338706
Постинги: 5303
Коментари: 11816
Гласове: 60018
Архив
Календар
«  Ноември, 2020  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30